stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:56

Alsof hij voelde dat ik niet lekker was hij liep ontzettend lief mee.en liet rustig zijn halster afdoen.totaal geen fratsen.
Fijn dat je ZZirano woensdag buiten wilt zetten Chantal is er zo rond 2 uur want de da komt zijn doppen trekken.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:01

Ik ga lekker met mijn koortskoppie mijn bed in.Misschien is het weervrouwtje morgenochtend aanwezig.Voor iedereen welterusten

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:26

Welterusten Marjan, en beterschap! Ach gut

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:47

Truste Mar en bedankt voor Ilion nog!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:12

Zo ben vanavond flink pissig Boos! . Ben ik Gilles zijn stal aan het uitmesten zie ik dat mijn Lick it is VERDWENEN!!! Gisteren hing het er nog en Giel knabbelt er af en toe wel aan, maar dat ding kan er echt niet vanzelf af zijn. Touw hangt er nog met een flink aantal knopen aan, zat net een nieuwe steen in. Giel kan het er niet afgetrokken hebben, want die feston haak gaat erg stroef open en kan niet open schieten. Haak zat gewoon dicht. Conclusie: Ik geloof dat er iemand met zijn kladden aan MIJN spullen heeft gezeten... Ik kan hier zo pissig om worden. Nu kost zo'n ding ongeveer Euro 10, maar dan nog. Koop er gewoon zelf één! Gelukkig heeft mijn vader mijn kastje extra beveiligd. Ik kan hier erg pissig om worden. Ben nu dus al aantal touwen kwijt en nu dit weer. Gaat me niet om het geld, maar om het idee dat iemand mijn spullen weg pakt... En niet alleen die van mij als ik zo op bokt lees en op stal hoor...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:39

Kijk eens achter de balen hooi......

Nee serieus, dit is echt niet te geloven! Het lijkt wel alsof er iemand rond loopt met kleptomanie (of hoe je t schrijft) en alles wat los en vast zit mee wil nemen.... heel vervelend Esther. Je staat ook zo raar te kijken als je iets mist. Ik snap t ook niet: je komt elkaar zo vaak tegen, hebt de zelfde hobby en moet ook met elkaar kunnen 'leven' en dus is t raar dat je dan toch iemands zijn spullen pakt. Jammer dat dat soort dingen af en toe gebeurd!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 00:08

Gieltje2002 schreef:
Zo ben vanavond flink pissig Boos! . Ben ik Gilles zijn stal aan het uitmesten zie ik dat mijn Lick it is VERDWENEN!!! Gisteren hing het er nog en Giel knabbelt er af en toe wel aan, maar dat ding kan er echt niet vanzelf af zijn. Touw hangt er nog met een flink aantal knopen aan, zat net een nieuwe steen in. Giel kan het er niet afgetrokken hebben, want die feston haak gaat erg stroef open en kan niet open schieten. Haak zat gewoon dicht. Conclusie: Ik geloof dat er iemand met zijn kladden aan MIJN spullen heeft gezeten... Ik kan hier zo pissig om worden. Nu kost zo'n ding ongeveer Euro 10, maar dan nog. Koop er gewoon zelf één! Gelukkig heeft mijn vader mijn kastje extra beveiligd. Ik kan hier erg pissig om worden. Ben nu dus al aantal touwen kwijt en nu dit weer. Gaat me niet om het geld, maar om het idee dat iemand mijn spullen weg pakt... En niet alleen die van mij als ik zo op bokt lees en op stal hoor...

mijn lickkit heb ik meermalen weer op moeten hangen...
nu hadden ze m in mijn voerbak gelegd omdat het touw was afgebroken
maar daarvoor had ik geen idee eigenlijk...

heb besloten om m niet meer op te gaan hangen (ze gebruikt m toch niet) ..

gisteren vond ik wel mijn halstertouw in een andere straat terug Verward

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 05:45

Dat gebeurd als er uitgemest wordt op maandag.Als er spullen aan de hekken hangen dan kunnen die niet open.Ik vergeet zelf iedere keer om op zondagavond even de spullen ervan af te halen.Dan is het voor iedereen makkelijker voor ons(dan hoef je je spullen niet te zoeken en voor Fam Taams met uitmesten dat de schotten gewoon open kunnen.
Hier weer een bericht van een koortsig weervrouwtje.Het is kil en miezerig weer,De wind waait hard om de bomen(bijna sinterklaas jongens).Als er iemand straks bij taams is zou die persoon dan zijn deken eraf willen halen van Zirano??dank je wel.
dit vrouwtje gaat nu nog even haar bedje in het was weer vroeg 3.30 uur vanmorgen.Zelfs de hond had niet zoveel zin vanmorgen in een lange wandeling,en ligt nu alweer hard te snurken.
Brenda heel veel sterkte.
Els ik haal de Vulketan straks.
Annemieke ik doe Omar vanmiddag zo rond 1 uur even insmeren.
welterusten en tot later.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 06:26

Zirano schreef:
Dat gebeurd als er uitgemest wordt op maandag.Als er spullen aan de hekken hangen dan kunnen die niet open.

Ja maar mijn halstertouw hangt gewoon in de hoek op de halsterhaak aan mijn halster en dus niet aan stal..
het halster hing er wel maar touw eraf en die vond ik aan een ander halster terug
gelukkig had ik er met stift op gekalkt dus herken ik m
en de lickkit hing ook aan de voorkant meerdere malen (dus geen probs voor het hek zeg maar)

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 08:02

jaa het is lastig hoor als je dingen kwijtraakt! Ik vind het ook niet echt normaal maar goed dat ligt vast aan mij! Er loopt dus iemand op stal rond die die dingen allemaal pakt en als ik er achter kom wie......

Marjan misschien ben ik zo op stal om zirano zijn deken af te doen enzo!
Maar dat weet ik niet zeker!
Gr

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:32

Zirano schreef:
Dat gebeurd als er uitgemest wordt op maandag.Als er spullen aan de hekken hangen dan kunnen die niet open.Ik vergeet zelf iedere keer om op zondagavond even de spullen ervan af te halen.Dan is het voor iedereen makkelijker voor ons(dan hoef je je spullen niet te zoeken en voor Fam Taams met uitmesten dat de schotten gewoon open kunnen.

Ja, maar ik sta in een buitenstal... dus geen verschuifbare schotten... Mijn lick it is dus om die reden niet verdwenen...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:47

Misschien is hij er af getrokken met de grijper van de shovel..? dus tijdens uitmesten gebeurt..? Maar toch..
Volgens mij zijn wij allemaal even boos om dit soort dingen.. En bij iedereen is er nu wel wat gejat.. Ik hoorde van Linda (van Roxy) dat ook haar auto onder handen genomen is op de parkeerplaats, week of 2,3 geleden. Haar raam is niet ingeslagen, maar haar slot geforceerd. Tas eruit..
Beter maar achter parkeren!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:15

Dabo schreef:
Misschien is hij er af getrokken met de grijper van de shovel..? dus tijdens uitmesten gebeurt..? Maar toch..
Volgens mij zijn wij allemaal even boos om dit soort dingen.. En bij iedereen is er nu wel wat gejat.. Ik hoorde van Linda (van Roxy) dat ook haar auto onder handen genomen is op de parkeerplaats, week of 2,3 geleden. Haar raam is niet ingeslagen, maar haar slot geforceerd. Tas eruit..

Linda v Roxy.... wie is dat?????? Mijn slot is ook geforceerd aan beide kanten! Gelukkig is t daar bij gebleven want er is geen raam ingeslagen en gejat..... Vroeger (nog maar paar maanden terug) liet ik op stal altijd mijn autodeur open, is al die jaren goed gegaan! Ik hoop dat diegene die dit doet snel gepakt wordt dan zijn we weer v die ellende af.

Over st Klaas gesproken Marjan: ik had vanmorgen al pepernoten op mijn bureau liggen bij mijn klant....Lekker!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 10:26

goede morgen allemaal.
heb net emmeloord gebelt en de zeggen dat als bo antbiotica krijgt en ze weten warvoor ze het geven en er zit vooruitzicht in kan het geen kwaad om het tegenen. maar van spoormaker moeten ze zo de snotafnamen nemen bij bo en het helemaal uitlaten zoeken. spoormaker zij ook het is goed dat we ze in een box hebben gezet waar ze geen contact hebben met paarden en mensen mogen ze dus ook niet aaien Verdrietig
bo en pas mogen ook niet los met andere paarden en moet pas en bo 2x per dag tempataturen want als ze koorts krijgen zijn we de l u l.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:48

knudde Brenda,maar er hebben toch al heel veel mensen en paarden contact gehad met Bo?
Ik ga nu even naar de vampier bloed laten prikken en even lachen voor een paar mooie foto's.tot vanmiddag

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:52

vervelend bren hopen dat het snel goed komt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:21

Is die snot nog niet afgenomen dan, Bren?
Zijn de paarden trouwens al ge-ent? Ik ga vanmiddag pas naar stal. Bella krijgt lekker vrij, want ze wordt dus ge-ent, en dan mogen ze niet zweten.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 12:45

Dabo schreef:

Dat zou idd heel goed kunnen. Wel toevallig dat het op maandag is. Ik heb gisteren de spullen van Zirano op straat voor de binnenstallen gevonden. Ik denk dat het misschien door de sjofel komt met het stallen uitmesten. Waarschijnlijk hing dat in de weg. Kan me niet voorstellen dat ze nu lick its gaan stelen. De mijne hangt er ook gewoon nog maar hangt aan de tralies en niet midden in de box.

Wat een stelletje schorem loopt er rond op stal op het moment. Er moet wel snel iets aan gedaan worden want dit kan zo toch niet meer

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:58

Ik weet niet hoe laat ze geent zouden worden.

Er hebben idd al meerdere paarden en mensen contact gehad met Pas en Bo. Hebben ze koorts dan? Wil de veearts verder niets doen? Als het echt iets ernstigs was hadden ze toch wel snel aktie ondernomen Verward

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:01

Hoi Annemieke,het slot was net nog niet binnen misschien dat hij bij de zending van morgenochtend zit.Appels haal ik morgen en wortels ook.Omar is los geweest en de traumeel is gesmeerd.
Nu ga ik lekke even nog mijn bedje in uitzieken.misschien tot vanavond.Wanneer hoor je meer Brenda over Bo??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:15

Was hij al geent dat je weet?

Dank je wel voor de traumeel en het losgooien!! Je bent een engel!!

Hoe is het met bloedprikken en foto's gegaan? Alles okay? Ik hoor het wel van het slot en wat je van me krijgt voor appels/wortels en slot Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:32

AnneOmie schreef:
Dabo schreef:

Dat zou idd heel goed kunnen. Wel toevallig dat het op maandag is. Ik heb gisteren de spullen van Zirano op straat voor de binnenstallen gevonden. Ik denk dat het misschien door de sjofel komt met het stallen uitmesten. Waarschijnlijk hing dat in de weg. Kan me niet voorstellen dat ze nu lick its gaan stelen. De mijne hangt er ook gewoon nog maar hangt aan de tralies en niet midden in de box.

Wat een stelletje schorem loopt er rond op stal op het moment. Er moet wel snel iets aan gedaan worden want dit kan zo toch niet meer

Ik 'hoop' dat dat het dan geweest is, maar ik vrees van niet. Mijn lick it hing niet meer midden in de stal, maar ook aan het traliewerk sinds kort en er zat net een nieuwe steen in. Als de sjofel het er per ongeluk vanaf getrokken zou hebben, dan zou die feston haak stuk moeten zijn en dat is het hem nou net. Alles is nog in tact, touw met haak hangt er nog dicht aan, maar steen en houder is pleite..?! Nou ja, als het hier bij blijft heb ik nog geen klagen denk ik, maar vind het wel jammer.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:47

Dat is dan idd vreemd Esther! Dat lijkt me niet dat dat door de sjofel komt Verward

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 17:26

Nee inderdaad, dat lijkt me dan niet nee... Vaag hoor!

De paarden zijn vanmiddag om half3, 3uur ge-ent. Was er toevallig bij. Bella blikte of bloosde niet toen Bouwman met die spuit aankwam.. Koele draver he Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 21:32

AnneOmie schreef:
Ik weet niet hoe laat ze geent zouden worden.

Er hebben idd al meerdere paarden en mensen contact gehad met Pas en Bo. Hebben ze koorts dan? Wil de veearts verder niets doen? Als het echt iets ernstigs was hadden ze toch wel snel aktie ondernomen Verward

Dat denk ik ook en als de da er naast zit zijn we allemaal de banketstaaf..... Maar geen paniek voordat dat nodig is! We moeten gewoon niet aan Pas en Bo zitten en niet naast elkaar in de losgooibak.... het zal allemaal wel meevallen. Dat beesje moet gewoon lekker t land op.....