Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prrrr schreef:Wat is er zo ingewikkeld aan een gebroken lijn 5 meter
Shalimar schreef:Ik ben anders ook geen ster in voltes hoor...soms heb ik mazzel en dan heb ik een 7 en andere keren een 5 en staat erbij dat hij te groot en/of niet rond is.Ik kan het nooit gewoon op een 6 ofzo houden.
Prrrr schreef:Wat is er zo ingewikkeld aan een gebroken lijn 5 meter
Shalimar schreef:Een 9?
Hoe krijg je dat voor elkaar??
Vertel mij je geheim!!!
Welshponygek schreef:Troost. Ik heb ook nog nooit negens gehaald hoord. Heb wel drie keer een 8 gehaald. Waarvoor dus 1 voor een volte, zag ik net op een protocol. Maar toch zijn het niet mijn dingen. Het rijden van de volte doe ik altijd in vier stukken, dat vind ik het makkelijkst.
@ Gewiekst: dat van die spanten is een hele goeie. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat bij ons op de manege is.
Ik had vandaag trouwens aan mijn instructrice gevraagd hoe het bij ons zit met de volte 10 meter, omdat onze bak 24 meter breed is, maar het schijnt dat wij hem dan 12 meter moeten rijden. Het is in ieder geval belangrijk om onder X door te rijden, die bij ons in het midden hangt, wat ik niet echt een voordeel vind.