Woeps, Janneke zegt nu dat ze 199 punten had, volgens haar Zal toch niet zijn? Dat kan niet, dan zou ze beter gereden hebben dan mij, ze zou wel 189 hebben gehad ... denk ik
Samy
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 22:00
Te Koop:
In overleg met de eigenaar besloten om een advertentie te plaatsen, ivm inkrimpen van de veestapel.
Klein paard, ruin, stokmaat ongeveer 1.55, oogt groter ivm bouw. 15 jaar, geboren op 01-04-1996 (geen 1 april grap). Is kind en paard vriendelijk, slaat haast nooit. Kinderen kunnen onder hem door lopen. Loopt netjes zijn rondjes in de bak. Heeft aanleg voor springen, is uitgebracht op de 50 cm, maar met de juiste ruiter/amazone, kan hij makkelijk een B pacour aan. Heeft M Dressuur gelopen, heeft ook hier met de juiste ruiter/amazone meer potentie. Beheert oefeningen voor het ZZ, ook met minder ervaren ruiter/amazone laat hij dit gemakkelijk zien.
Zit in de hoge prijs klasse Ik moet er ook wat aan verdienen, natuurlijk
Hahaha, de vriend van Rian zit er dus nu ook bij. Lisa der foto staat er helemaal niet op, maar ik snap het niet want Lisa zegt nu dus dat ze in januari maar een maand moet stoppen, terwijl ik weer wat anders hoorde ... En er werd nu ook gezegd dat Lisa ruzie heeft met Ellen en daarom weg moet ...
Haha ja, maar ik ben dus wel benieuwd want er word tegen mij weer wat anders gezegd ivm stalbazen dan wat Lisa zegt ... straks maar even na vragen.
Kayleigh__
Geplaatst: 29-11-11 12:35
Ik snap dat stoppen voor een maand niet. XD
Ga straks ook weer naar Harry. Moet nog steeds vanalles aan Ellen vragen, dus even hopen dat ik der zie. Heeft geen haast gelukkig. Harry was gister weer zo stijfjes in het begin van de les. Merk echt dat het weer winterweer is.
Ze waren sochtend ook nog buiten he Kayleigh, toen was die aardig druk Ellen is meestal rond half 5 wel wakker ... Ja dat voor een maand stoppen, daarmee haal je je cijfers niet op