wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:04

ik vindt Geschiedenis altijd wel erg leuk tenminsten als het over de 1e en 2e wereld oorlog gaat. maar niet van de franse revolutie daar hou ik niet van veel te veel leren. Maar ook vindt wiskunde heel makkelijk en hou van beeldendevorming (BV) en scheikunde! lekker proefjes vaak gaan doen!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:27

ik haat geschiedenis maar wij hebben daar ook een leraar van die zelf uit de prehistorie komt Bloos maar wij hebben nu eigenlijk alleen nog maar de romeinen, grieken enzo in het kort.
maar sommige dingen vind ik wel leuk wat we vast een keer gaan krijgen zoals de Egyptenaren enzo.
Wiskunde is gewoon makkelijk. we zitten altijd de klooien tijdens wiskunde Tong uitsteken

beetje off-topic maaragg..

gr. Tessa

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:29

mAnDyXX schreef:
idd kels! An mis kan jij morgen ook al rijden haha als je kan tenminsten haha!

jaaa ik zou heeeel graag willen rijden Lachen heb al zin in morge. hoelaat?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:38

Shetjjee__x schreef:
ik haat geschiedenis maar wij hebben daar ook een leraar van die zelf uit de prehistorie komt Bloos maar wij hebben nu eigenlijk alleen nog maar de romeinen, grieken enzo in het kort.
maar sommige dingen vind ik wel leuk wat we vast een keer gaan krijgen zoals de Egyptenaren enzo.
Wiskunde is gewoon makkelijk. we zitten altijd de klooien tijdens wiskunde Tong uitsteken

beetje off-topic maaragg..

gr. Tessa

Haha wij hebben juist zo helle grappig meneer! ik ging een keer zo propje weg gooien zit hij mee aan te kijken (het was onder zijn uitleg) En dan zegt die opeens wat ga jij nauw weer doen? Zeg ik een propje weg gooien wattan? Dat doe je nooit onder mijn les! zeg ik oke! Dus ik loop weer terug naar mijn plek zegt die wat ga je nauw dan weer doen? Nu ga ik zitten. Nee je gaat er maar uit dus ik ga zo deruit! en ben lekker aan het lezen wat daar allemaal op zo ander bord stond die in de hal hing! Zit hij gewoon de hele tijd te kijken vanuit de deur hoe ik zit te lezen. Licht daar heel die klas dubbel. Loopt hij vervolgens tegen de deur aan! dus ik kon niet meer bij komen! En toen hoorde ook nog de hele klas mij lachen dus toen lachen ook hun weer dubbel! Zegt hij zo van wil je weer binnen komen? Zeg ik nauw als het mag? Zegt hij ben je dan uitgelopen? Dus eerst snapte ik hem niet! zegt hij van gewoon ben je uitgelopen? Dus ik zeg zo bijna ik moet nu alleen nog naar mijn plek lopen! Haha dus toen mocht ik weer naar mijn plek en dat was dus zijn les! Vindt het nog steeds flauw dat hij me gewoon stond uit te lachen en als ik hem uitlach ben ik fout! poeh en zo zijn nauw onze geschiedenis lessen relaxt toch?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:39

_Anneke_ schreef:
mAnDyXX schreef:
idd kels! An mis kan jij morgen ook al rijden haha als je kan tenminsten haha!

jaaa ik zou heeeel graag willen rijden Lachen heb al zin in morge. hoelaat?

Haha! natuurlijk mag ook jij rijden we hebben lekker lang te tijd dus we hebben wel even hoor! ik had je al gebelt hihi!! ik was sneller!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:49

haha jaa jij altijd Lachen Tong uitsteken maar heb echt zin in morge Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:51

Haha mooi! Moet je zeker hebben hoop dat hij net zo is als vandaag! mis kunnen we ook nog even gaan springen?

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:00

bij ons is de geschiedenis les zo:
nakijken en dan is het al voorbij en dan moeten we 2 bladzijdes ongeveer thuis maken Verward kindermishandeling ook voor ak..
had vaandag een toets en eergister pas opgekregen en moest je 7 bladzijdes uit je hoofd leren Verward inwoners enzo...

wiskunde lessen zijn wel leuk ik zit bij het raam alleen die wil nooit open dan moet er wat tussen en dan doen ik en dat meisje voor me altijd een potloodje tussen en die valt dan naar beneden (voor ons nederlands lokaal).
en ik + me vriendin en die voor ons zitten zitten de hele les te laggen en die leraar moet dan ook laggen en word niet boos ofzo. maar 1 keer sloeg die keihard op tafel en toen schrokken we Tong uitsteken maar hij word niet boos ofzo

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:03

Haha!! bij ons moet je een toets minimaal een week van te voren opkrijgen anders hoef je hem niet te maken. Dat is een keer gebeurt toen dacht de juf dat wij allemaal die toets aan het maken waren zegt ze lever nu de blaadjes maar in heeft niemand wat opgeschreven haha!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:39

Zondag heb ik KNHS wedstrijden Haha!

Schoool is idd broring moest vandaag tot half 5 starf corvee doen :S
Nou echt niet leuk whaha ik het te horen gekregen dat ik 50uur absent ben geweest Gaaaap beetje veel heb me examen vinkje niet gehaal omdat ik dr geen genoeg lessen voor heb gevolgd... :S en nu moet ik een extra opdracht maken en domme school heb ik en me cijfers zijn prima:D

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:20

Dat is wel balen Jacq! Hoe kan je ooit zoveel uur absent zijn in misschien 3 maanden school ong. dat vindt ik wel knap!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 09:44

Raar spijbel je ofzo of ben je zo vaak ziek?
Gister op Lady gereden was echt leuk!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:06

wij mogen geen toetsen/leerwerk een maandag na de vakantie. maar dat hadden we eigenlijk voor Engels. afgelopen maandag (ik was toen wel bij de ortho) maar toen zeiden kinderen uit me klas dat dat niet mocht en toen zei ze dat het onzin is :S
maar wij hebben echt veel hw vind ik nu al. heb amper tijd om nog af te spreken met kinderen buiten school Verward

gaat iemand nog wat leuks doen vandaag? ik ga vanmiddag met wat mensen iets doen we weten alleen nog niet wat Tong uitsteken en vanaaf miss naar vuurwerk kijken..

gr. Tessa

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:08

Whaa, ik had gisteren toch zo'n domme actie....
KLIK!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:08

Dat is wel balen dat ze dat dan gewoon zegt! Ik ga vandaag eerst voetballen zo en daarna paardrijden! samen met Anneke he! Veel plezier met je vriendinnen tessa!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:05

Sanne ik moest eerlijk gezegd erg laggen toen ik het las Bloos gelukkig gingen die meiden je waaarschuwen! Tong uitsteken
was vanavond nog naar de kermis met die jonge uit me klas en me vriendin en zijn nog in 3 dingen geweest. in donker is veel leuker! alleen duurde wel korter Boos! en nog naar vuurwerk gekeken. meer mensen?

veel plezier morgen met je wedstrijd Jacq!

gr. Tessa

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 23:18

Idd succes morgen Jacq en wel een paar punten binnen halen he! haha!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:01

Sanne!! Wat een actie. Hahahahahahahihihihihihi...

En nu ga ik weer aan mijn portfolio werken Jeehee.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:41

@ Tessa: Hier de link van je avatar:
http://img210.imageshack.us/img210/6619 ... nkymd0.gif
Je moet de even op de link klikken en dan de link uit de adresbalk kopiëren want hij wil hem op bokt niet goed weergeven. Daarna plakken bij de externe avatar en de afmetingen op 60x60. Soms moet je het een paar keer proberen, bokt werkt af en toe niet zo mee. Knipoog
@ Suus: Van jou heb ik nog geen foto's gekregen. Ik gebruik wel foto's van mijzelf. Je had geloof ik ergens gezegt welke paarden, dus dat zoek ik wel even op.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:43

welk programma gebruik je daarvoor roos?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:47

Eerst bewerk ik de dia's met Photo Filtre en daarna maak ik de avatar met Animation shop.

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 15:16

@ Suzanne: Ik ga er vanuit dat je Nando en Otis wilde in je avatar. Als je andere paarden wilt moet je het zeggen. Hier is de link: http://img161.imageshack.us/img161/5134 ... ndoqr0.gif
Verder hetzelfde verhaal als bij Tessa (een paar berichtjes hier boven)
Ik begon een beetje te vervelen om steeds avatar te maken met 1 kleur als achtergrond. Dus dit keer wat anders gedaan, geblokt dit keer. Ik weet niet of je roze mooi vindt? Anders moet je het zeggen hoor! Ik vond die kleur wel wat voor jou.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 15:27

hoe zou jacq gereden hebben..?

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:31

Danke Roos!! Ik vind m heel mooi!!

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:33

Het is Gelukt!! Er ziten wel streepjes Door soms moet je maar ff kijken ik weet niet wat dat is!