Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

m0_y0shi schreef:Is geen ruzie hoor

(moet wel een wonder gebeuren denk ik zo.
) Anders moet ik weer (net als vorige keer
toen had ik verkeerde datum ingevuld hihi) LC bellen. Hert0g schreef:Ojaa, nog even iets over LC!!
Ik zag op de site dat de week van 15 juli vol is, hebben jullie al een bevestiging ontvangen? Anders komen jullie wss in de week van 29 juli muahah.
!!! Leuk zeg!
alleen ben nog net iets te jong
*
*
Ik las het al in Eva haar msn naam
Heeft dat iets met bonte avond ofzo te maken ?

echt net die dag dat ik hem op de post had gedaan hoor ik dat er op de site staat dat die week vol is. Maar maakt niet uit joh, het kan sowiezo nooit zijn dat ze m'n form. die dag al hebben ontvangen dus dan houd het op. En idd Es ff afwachten op de bevestigingsbrief.
als ik zo laat aan het leren ben val ik in slaap. Wat wordt er verbouwd in je huis
? Trouwens ik had nog aan jou gevraagd of je mee wilde als ik wedstrijd heb op dat andere paard van de eigenaresse van Van - dat zou zaterdag zijn, maar ik was te laat met inschrijven dus ze heeft gevraagd of ik dan in september (het is ong. eind sept.) zin had om mee te doen
en heb nog helemaal niet veel kunnen oefenen dus ook daarom. Maarja als je dan zin hebt om mee te gaan
.
duurt nog wel effies 
haha. Echt chill, maar wel totale chaos nu.
maar dat was echt teveel voor mij) Het is echt niet dat wij het geld er niet voor hebben, maar ik kan sowieso niet verder met Nasty, waar ik niks meer mee kan 'bereiken'. Dus mijn ouders weigeren het te betalen, wat ik aan een kant ook heus wel snap, ze vonden het sowieso wel een beetje aan de dure kant. (Vind ik zelf eigelijk ook wel...om eerlijk te zijn)
Zij vonden trouwens ook wel verstandig dat ik zou stoppen na vandaag, die vonden het eigelijk ook onzin dat ik zoveel moest betalen voor nog maar 1 maandje.
ben ik teminste niet de enige... 

misschien zie ik je dan in de herfst (ik ga dan namelijk op kamp
)