Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

m0_y0shi

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:40

hallo even voorstellen ik ben de eigenaar van nasty en vind het vreemd om van mijn bijrijdster die precies 6 keer op mijn pony heeft gereden te horen dat ze beledigt is dat ik haar niet meld dat mijn pony koliek had. ten eerste was ik bezig met dierenarts en mijn pony en was dinsdag speciaal op stal om zelf zijn voer klaar te zetten en dit haar te melden ondanks er al niks meer aan de hand was,verder wist ik ook niks van een ponykamp af waar ze met mijn pony heen wilde gaan! erg vreemd nietwaar en als je als bijrijder al niet te veel kan betalen hoe ga je dan een eigen pony financieren? reageer er maar op!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:48

Kan dit niet via PB uitgevochten worden? We gaan wel erg off-topic zo Scheve mond

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:28

Kelly (eigenaar van Nasty) je hebt reactie van mij via sms. Verward Mail

m0_y0shi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:42

Is geen ruzie hoor Bloos

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:44

m0_y0shi schreef:
Is geen ruzie hoor Bloos

Toch het vriendelijke maar dringende verzoek niet via bokt lelijk naar elkaar te gaan doen, waar iedereen hiervan mee kan genieten, maar dit gewoon even samen uit te praten.

m0_y0shi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:46

maar ik vindt wel dat kelly gelijk heeft..
En dat het wel een beetje raar is dat haar ouders zeggen dat ze te weinig tijd heeft voor school maar wel een eigen pony/paard kan kopen terwijl ze wat ze voor bijrijdgeld moet betalen te veel vindt
Maar jullie weten allemaal net zo goed als ik wat een eigenpaard kost
het aanschaffen is 1 malig
maar de kosten van stallig komt iedere maand weer terug
en buiten dat ik zou het ook niet leuk vinden dat mijn bijrijder loopt te verkondige dat ze op ruiterkamp gaat terwijl ik er niets van weet...

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:55

Jaa ik vind ook altijd dat ik zelf gelijk heb. Knipoog

Ik snap dat het vervelend is voor jou dat ze al zo snel weer stopt. Wat dat geld betreft denk ik dat ze het geld voor bijrijden zelf moest betalen, het eigen paard wordt volgensmij voor het grootste deel door haar ouders gefinancieërd. En tijd.. jaa een eigen paard kost wel meer tijd, dat is niet helemaal logisch. Zal denk wel een reden voor zijn? Afijn, ik bemoei me er verder niet mee, want dat heeft totaal geen zin.

Verder vind ik dat jullie het even onderling moeten uitvechten.
Doe het via PB op bokt, via sms, mail, msn, bellen..
Ik denk niet dat het de bedoeling is om heel bokt het te laten lezen.
Zeker niet in hét LC topic, want die was voor andere doeleinden gemaakt! Knipoog

Succes er verder mee, hoop dat jullie er gewoon goed over kunnen praten en 'als vrienden uit elkaar gaan'.
Laatst bijgewerkt door xManon_ op 30-05-07 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:57

Ojaa, nog even iets over LC!!

Ik zag op de site dat de week van 15 juli vol is, hebben jullie al een bevestiging ontvangen? Anders komen jullie wss in de week van 29 juli muahah. *LOL*

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:02

Mijn form. is pas vanochtend op de post gedaan dus heb nog niks ontvangen =O, weet niet of Esther al wat heeft gekregen ! Kan nooit zijn dat ze die van mij al hebben of wel ? Wel balen want dan is het 2 weken later ofzo en het is 4 augustus afgelopen en ik ga de 10e op vakantie... maarja is niet anders. Afwachten dan maar voor de bevestigingsbrief.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 21:06

Pff moet echt even kijken wanneer ik naar LC ga Knipoog

Ik ga met een vriendin maar we zijn eigenlijk om en om op vakantie. En wilde precies in de weken die nu vol zijn.

Ga dan maar proberen of eind augustus gaat lukken Lachen

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:13

AAAH. ik hoop echt dat er door een wonder dat je briefje is binnengekomen hoor Taan! Haha! (moet wel een wonder gebeuren denk ik zo. Tong uitsteken) Anders moet ik weer (net als vorige keer Tong uitsteken toen had ik verkeerde datum ingevuld hihi) LC bellen.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:13

Hert0g schreef:
Ojaa, nog even iets over LC!!

Ik zag op de site dat de week van 15 juli vol is, hebben jullie al een bevestiging ontvangen? Anders komen jullie wss in de week van 29 juli muahah. *LOL*

Aaaah joh, gezellig toch Haha! Vork

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:10

ja 15 juli is ook al vol, en echt alle weken staan op al bijna vol, nog maar de laatste plekken dus wees vlug!!

enne waarom ik zo zenuwachtig was.. ik had rijexamen.. en ik heb ME RIJBEWIJS GEHAALD!! JOEHOE Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:38

@ RENEE : OH WAUW GEFELICITEERD RENEE Pling !!! Leuk zeg!
*ik wil ook mijn rijbewijs Vork alleen ben nog net iets te jong Tong uitsteken*

Ik zie wel of ik in 15 juli zit, als dat zo is dan moet ik denk ik even bellen of ik niet mag verschuiven naar mijn 2e keuze, want ik denk eerlijk gezegd niet dat jij, Tania, in die week zit als je pas in de ochtend heb ingeleverd ..

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:50

ik moet trouwens een economie proefwerk leren voor morgen..
het gaat over collectieve goederen en belasting :y) iemand interesse? :p ik niet dus, bwaaaah. Naja, ik hoop maar op het beste morgen. Ik kan maar niet concentreren, we zijn hier een beetje druk met verbouwen in ons huis, dus heel rommelig en lawaaierig is het nu. lalala * en natuurlijk ligt het deels aan dat ik verslaafd ben aan bokt.nl Tong uitsteken *

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 06:58

Gefleiciteerd Reneé!

Succes met je proefwerk eco, hoe heet je eigenlijk?

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 07:06

Nog gefeliciteerd! Haha! Ik las het al in Eva haar msn naam Clown

Veel plezier met je auto[tje?] Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:13

ik heet Esther Knipoog

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:49

Ik las net op de site van LC, dat de thema van dit jaar het circus is , op de informatiestukje over ponykamp Haha! Heeft dat iets met bonte avond ofzo te maken ? Tong uitsteken

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:51

Nee met alles gewoon, maar met pony van de week verkiezing kan je dan in dat thema de pony verkleden (bijv).

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:10

Hahah ja sorry Clown echt net die dag dat ik hem op de post had gedaan hoor ik dat er op de site staat dat die week vol is. Maar maakt niet uit joh, het kan sowiezo nooit zijn dat ze m'n form. die dag al hebben ontvangen dus dan houd het op. En idd Es ff afwachten op de bevestigingsbrief.
Zoo hallo Es hoe laat leer jij nog Tong uitsteken als ik zo laat aan het leren ben val ik in slaap. Wat wordt er verbouwd in je huis Lachen? Trouwens ik had nog aan jou gevraagd of je mee wilde als ik wedstrijd heb op dat andere paard van de eigenaresse van Van - dat zou zaterdag zijn, maar ik was te laat met inschrijven dus ze heeft gevraagd of ik dan in september (het is ong. eind sept.) zin had om mee te doen Knipoog en heb nog helemaal niet veel kunnen oefenen dus ook daarom. Maarja als je dan zin hebt om mee te gaan Nerd.

Renee gefeliciteeerd met je rijbewijs echt heel erg leuk !

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:21

@ Taan: Ja leuk Haha! duurt nog wel effies Knipoog
In mn kamer wordt mijn kamer effe opnieuw beschilderd en geboord en weet ik veel wat allemaal. Mijn kamer is dus helemaal leeggehaald, krijg nog nieuwe bed, ik heb al nieuwe bureau en garderobekast Tong uitsteken haha. Echt chill, maar wel totale chaos nu.

Vandaag was het mijn laatste dag met Nasty. Ik vind het echt jammer dat ik er niet mee verder kan, want het is echt een schat van een paard. Ik kon hem eigelijk nog 1 maand langer doen, maar dat vond mijn vader niet verstandig, het zou dan te moeilijk zijn om dan te stoppen (omdat ik er dan te gehecht aan raak) en ook omdat mijn ouders niet willen dat ik nog voor maar 1 maandje nog is ga bijbetalen (75 euro moet ik pm betalen, eerst was het nog 100 euro Bloos maar dat was echt teveel voor mij) Het is echt niet dat wij het geld er niet voor hebben, maar ik kan sowieso niet verder met Nasty, waar ik niks meer mee kan 'bereiken'. Dus mijn ouders weigeren het te betalen, wat ik aan een kant ook heus wel snap, ze vonden het sowieso wel een beetje aan de dure kant. (Vind ik zelf eigelijk ook wel...om eerlijk te zijn)

Ik had trouwens van 2 aardige meiden uit dezelfde stal vandaag gehoord dat er wel 9 paarden weggaan, wanneer Nasty ook gaat verhuizen, echt erg Clown Zij vonden trouwens ook wel verstandig dat ik zou stoppen na vandaag, die vonden het eigelijk ook onzin dat ik zoveel moest betalen voor nog maar 1 maandje. Tong uitsteken ben ik teminste niet de enige...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:25

Gefeliciteerd met je rijbewijs Renee! Haha!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 16:44

Gefeliciteerd Rene!! Lachen

Ik ga dan maar even zorgen dat we zo snel mogelijk een datum hebben gevonden waarop we alletwee kunnen.

En gelukkig ga ik in de herfst waarschijnlijk nog in een huisje Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:36

oh leuk zeg Limo_Goldy Lachen misschien zie ik je dan in de herfst (ik ga dan namelijk op kamp Knipoog )