Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 01:08

Oh dat is al mooi snel, volgt elkaar dan mooi op.

Ben benieuwd hoe je het gaat vinden! Maar het zal vast niet tegenvallen nee

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 01:24

Denk het ook niet.

Presenteren erachteraan redden we iig niet meer dit jaar(ivm drukte van het keuringsseizoen), maar ik weet toch nog niet of ik dat ga doen en anders kan ik mooi nog weer even sparen
Het is wel duur allemaal

Heb misschien ook een 'stage' voor het keuringsseizoen geregeld op een bedrijf waar ze veel paarden keuringsklaar maken
Dekseizoen misschien een week of wat op een goede stoeterij en het keuringsseizoen misschien een week of wat op dat andere bedrijf.
En de rest van de vakantie gewoon bij Marco en af en toe achter de kassa (ik kan ook gewoon nooit aan mijn co-schappen gaan beginnen )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 01:34

Klinkt goed allemaal!
Welke bedrijven heb je op het oog?

En ach inderdaad, die co-schappen, waarom zou je?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 02:04

Dat vraag ik me ook weleens af...Dokter worden trekt me toch niet zo en Drs ben ik straks evengoed.
Ik zou er ook voor kunnen kiezen om meteen het onderzoek/onderwijs in te stromen, maar of ik dat nou wel wil

bedrijven die ik op het oog heb weet je inmiddels al
Krijg nu al vakantiekriebels

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 02:05

Dat vraag ik me ook weleens af...Dokter worden trekt me toch niet zo en Drs ben ik straks evengoed.
Ik zou er ook voor kunnen kiezen om meteen het onderzoek/onderwijs in te stromen, maar of ik dat nou wel wil

bedrijven die ik op het oog heb weet je inmiddels al
Krijg nu al vakantiekriebels

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:03

Llover schreef:
hasten schreef:
We gaan gewoon allemaal duimen dat Flairtje gewoon blijft {ik tenminste}, dan hoef je dr niet eens meer over na te denken.

Tsjah je kan altijd in sprookjes blijven geloven!
Net als vroeger in de penny, dan kwam ook alitjd alles goed, helaas is de werkelijkheid vaak iets anders kimberley

Toch wel gek dat ik van te voren gewoon wist dat je zoiets zou gaan zeggen, en dan vooral met penny dr in
* en wss komt hier ook weer een reactie op

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:13

Ja precies! Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten he!!
Bijdehandje

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:23

Even heel wat anders:

ik wil de zadelmaker laten komen om mijn zadels na te laten kijken. Otje is qua bespiering nogal veranderd de afgelopen maanden en vooral mijn dressuurzadel knijpt iets op de schouder.
Zijn er nog meer mensen met belangstelling? Dan kunnen we de voorrijkosten delen namelijk(dat is het duurste als je in zo'n uithoek zit ).
Hij kan direct aan huis je zadel opvullen en aanpassen als dat nodig is. Vind ik ideaal, want dan kun je meteen weer naar het paard kijken of het goed ligt.

Ik heb iig heel goede ervaringen met hem! Als er iemand belangstelling heeft hoor ik het wel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:36

Ik zal het even na gaan vragen Gomir!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 15:33

Om welke zadelmaker gaat het dan Gomir, want mijn zus had het er ook over laatst vandaar.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:07

Dank u dank u

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:35

Jou onderschrift is voor jezelf bedoeld of niet hasten? hihi
Je bedankje was voor mij he

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 17:40

Als je van de vorige foto's uit zou gaan is het niet eens penny gedacht van Kim hoor

Op de laatste foto's zag het er namelijk naar uit dat de spat stil bleef staan na de behandeling met tildren. Het enige dat er moest gebeuren was het spronggewricht dicht laten groeien zodat de pijn eruit zou zijn... dat zou veel tijd kosten. Die tijd heeft ze nu gehad en ik kan niet beoordelen hoe ze loopt en zou moeten lopen. Wanneer het spronggewricht dichtgegroeit is blijft ze namelijk stijf in het achterbeen... logisch. Ik kan bij die achterbenen nooit goed beoordelen of het nou kreupelheid of stijfheid is. Da gaf 60% kans dat ze weer gereden kon worden na een rustperiode.

De dierenarts even afwachten dus 2 februari... ik ga van het slechtste uit, maar dat is niet naar mijn eigen beoordeling maar naar die van ehm eigenlijk maar 1 persoon die geen dierenarts is.

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:34

Wies die persoon dan?? Volgens mij zou het wel kunnen dat ze geen pijn meer heeft, als je dr zo ziet rennen.. Maarja, wie ben ik
mn onderschrift is bedoelt voor meerdere mensen beatrijs

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:26

Goh, tis best lekker weer om te rijden
Als je eenmaal bezig bent valt de kou alles mee..

En deedejee, ik zag jou mooie sokken, toen heb ik ze ook maar aangedaan. Mijn hippe ruitjessokken helpen niet bij deze kou, mijn mooie gebreide wel

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 21:46

En we zijn bij de veearts geweest. In plaats van 3 keer op een dag 20 min/ half uur stappen. Kunnen we nu 1 keer op een dag een kwartier stappen aan de hand en dan een kwartier stappen onder het zadel. Op rechte stukken en op het harde dat word dus onder de dijk en dat gaat dus heel moeilijk worden met laaf en helemaal 'savonds. Na 3 weken moeten we het uitbouwen tot 3 kwartier stappen. ZOdat we over 9 weken weer terug kunnen komen bij de VA. Vind heel jammer had wel verwacht dat we nu meer konden gaan doen. Longeren ofzo of gewoon in de binnen stappen met misschien af en toe een drafje ofzo. Maar helaas. Ben niet echt blij ja ben wel blij dat ie genezen is maar dat het opbouwen zo langzaam zal gaan is wel een teleurstelling.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:12

@ flair: oh ik dacht dat het al einde verhaal was, ookal hoop ik voor jou van niet natuurlijk.
@hasten; ik idetificeer jou ermee iniedergeval
@ Denise: Nou wel beter dat jullie het mogen uitbreiden he!
@ DEEDEJJEE: ik maak snel mijn verhaal af hoor popje van me
Ik heb met de bijzetters gelongeerd, want wij vonden het veel te koud om te rijden, ik had lekker mac donalds mee genomen dus dat gingen Le en ik eerst even essen en toen verder longeren Maar Brrrr wat is het toch koud.....dus daarna maar lekker met thee en koekjes en spekkoek boekjes lezen , en nu ben ik net thuus.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:56

en ik was lekker op het strand met mijn ponnie, het was heerlijk

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 00:12

ik ga straks weer met je mee !! lekker, zin in!
Ik heb alweer een aanbod van een bijrijder

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 01:08

Llover schreef:
Om welke zadelmaker gaat het dan Gomir, want mijn zus had het er ook over laatst vandaar.

John Kool van Best Fit Zadelservice

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 01:12

Je hoort het volgende week wel Kim. Is zo moeilijk om er zelf wat van te zeggen met zulke dingen...

Ik vind het een aardige verbetering Denise Het zou mij ook erg verbaasd hebben als je al het zand op had gemogen(binnen is natuurlijk ook steeds de hoek om) en longeren zou ik helemaal een slecht plan vinden.
Voor dat stappen onder de man vind je vast wel een oplossing. Al is drie kwartier nog een aardige tijd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 01:33

Gut, net naar Saw2 geweest en eng was ie dus echt niet.
Hij zat wel weer vrij sick in elkaar, maar eng neuh.
En het einde vond ik helemaal ruk, stukken slechter dan het einde van deel 1. Psychologisch gezien klopt het niet ( vind ik dan )

ha, ik wist dat mijn spekkoek gewaardeerd zou worden, evenals de meegebrachte vakliteratuur

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 02:43

Jij komt tenminste nog uit de bios SL Ook al was de film dan minder goed dan verwacht.

Ik heb gewerkt tot 11 uur en moest echt nog even iets afmaken. En nu ga ik slapen!

En de tentamenuitslag van 22 december is er nog steeds niet... Wil nu weleens weten wat voor cijfer ik gehaald heb!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:35

Oh Gomir, die ken ik niet hihi
maargoed mijn zus betaald liever zelf de voorrijkosten, ze wil PiPaPalomia niet in de trailer vervoeren naar jou ofzo, snappe!!

Tsjah je kan vrienden maken of omkopen he

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 22:16

Ik weet niet hoe hij zijn route dan maakt. Hij komt uit Ede dus Den oever ligt dan niet zo ver meer van Den Helder af
Maar anders laat ik hem evengoed komen hoor (alleen vorige keer begonnen er achteraf allemaal mensen dat ze ook wel hadden gewild )