Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Sanniiy16 schreef:Ik hoorde er idd ook veel over gister op de manege
en ga ook maar even kijken of er wat bij mij is gejat,,

meelen schreef:Van wie is Fleur?

ZeFaNa schreef:meelen schreef:Van wie is Fleur?
Van joyce.

ZeFaNa schreef:Zij legde ook de link. Want sandra vertelde dat er een aantal hoofdstellen waren gestolen van haar en joyce wist dat sandra een mexicaans hoofdstel had die bijna niemand heeft. En toevallig had susanne precies hetzelfde hoofdstel te koop en een goldline hoofdstel en die bleek ook van haar te zijn.
En het leek een heel normaal en aardig meisje maar ja zo blijkt maar weer schijn bedriegt!
aan.
)meelen schreef:Volgens mij is San nu meteen naar Veldt vertrokken om te kijken of ze alles nog heeft
ZeFaNa schreef:meelen schreef:Volgens mij is San nu meteen naar Veldt vertrokken om te kijken of ze alles nog heeft
Haha, volgens mij was het wel een tijdje geleden dat sandra haar spullen kwijt was, maar ja je weet maar nooit.

l0rdJ schreef:Ik weet wie je bedoelt tineke,, kan even niet op haar naam komen. Ze zorgde toen voor die ene shet die kleine bruine was dat geloof ik(ookal daar de naam van kwijt) dat was een klein meisje.
Heeft sandra haar hoofdstellen nu wel terug? Ik dacht al dat die van haar was, zag ze net in een topic van die fleurtje92 staan. Wist precies van wie die was, wat achtelijk zeg! Hoe komt ze aan al die spullen, niet normaal meer hoe oud is dat zeg?

Yinari schreef:Welke is het paard van de chauffeur, is dat die Fleur? (rijmt,haha)

l0rdJ schreef:Je bedoelt de buschaffeur zeker tien? Meneer bert(A) Of niet?