manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:08

Anne_87 schreef:
Hihi, over reizen gesproken Clown t gaat weer goed hoor!

Joh! ik wilde vanmiddag terug naar huis, stond er bij lage zwaluwe een kapotte trein op t spoor. Leuk! wij konden niet verder Clown er weer uit gegooid bij dordrecht zuid (erg leuk station om te staan) om vervolgens te horen te krijgen dat we weer in de trein mochten stappen omdat de kapotte trein gemaakt was. Nog geen 5 minuten laten was die trein weer kapot dus moesten we weer wachten. Al met al 3 kwartier vertraging.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 22:35

nou gaat lekkr met de ns dan; jij 3 kwartier vertraging, ik 1,5 uur vertraging (met t gelukje dat wij lekkr warm in de trein konden blijven zitten Schijnheilig )

Nouja, wel weer 4,50 verdiend Lachen (al vind ik dat eigenlijk te weinig voor die 1,5 uur te laat... Tong uitsteken)

Maar dat Dort Zuid is een rot station idd (had een kwartier om t eens goed te bekijken dus Tong uitsteken Maar t ziet er heel koud, kil, leeg en saai uit Scheve mond )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 22:38

Gave Ava Kim! Ja
*zie hem nu pas.. *

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:46

ja tuurlijk nel :p ben ik al lang achter heb het zo 1000 x gehoord als het niet meer is :p

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:50

dat gaat weer lekker met dat reizen hoor ik wel...
mij water deed het weer om 1 uur, precies op tijd want ik moest om 13:40 de deur uit. Dus ik snel onder de douche, gaat de deurbel. Die man had gezegd dat ie het nog even kwam melden als het water het weer deed maar toen stond ik dus onder de douche.
Gaat de douche ineens uit! Dus ik erondervandaan, ik was gelukkig al klaar, gaat weer de deurbel. Die man weer, hij zag dat er warm water bij mij gebruikt werd en omdat ik daarvoor de deur niet open had gedaan dacht ie dat dat misschien niet klopte en dus had ie het water maar weer afgesloten :S
Gelukkig heb ik zo'n kettinkje op de deur want ik stond er zeer charmant achter met alleen een handdoekje...wat een gedoe zeg.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 22:52

hihi, altijd handig van die mensen die op een nét verkeerd moment langs komen Clown (helemaal handig als je dan van die mensen hebt die maar blíjven bellen...)

Maar uiteindelijk tog nog goed gekomen dan Lachen gelukkig maar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 09:18

Haha Cis, waar gaat het heen met de privacy Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 11:51

He thirz, ik moet helaas toch onze afspraak verzetten want ik zit nog 2 dage op nieuw en sint joosland, mijn schoonvader zou eigenlijk gisteren zijn thuisgekomen, maar hij komt donderdag of vrijdag pas thuis, dus ik moet hier nog blijven.
Mijn schoonmoeder had namelijk nog al veel pijn ineens, dus hij wilde graag bij haar blijven, logisch!

Maar ja nu ik hier toch ben kan ik extra tijd met voice doorbrengen!
Heb haar gister een mega poetsbeurt gegeven, dat was echt nodig!

O ik ben zo blij dat ik niet meer in goes op school zit als ik die vertragingen allemaal zo hoor!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:35

Hoihoi! Net tentamen achter de rug; we hebben tot half 1, maar ik ben al klaar, dus lekker een uur de tijd om te bokken tot de lunch. Tentamen was op zich nog niet helemaal dramatisch, dus wie weet als ik geluk heb komt er nog wel een voldoende uit. Maar ik blijf voorzichtig, want soms kan je gevoel je enorm bedriegen! Voelt ook altijd zo vreemd als je al zo vroeg klaar bent terwijl de rest nog zit te zwoegen...
Het OV is idd een ramp, ook ik ben blij dat ik niet meer met de trein hoef. Al moet ik zeggen, dat files ook geen lolletje zijn, maar goed, dat is meestal iets voorspelbaarder dan het OV dus dat scheelt.
Vanavond op de terugweg eens bij Emily buurten, morgen dagje werken en 's avonds hard aan het bakken slaan, want vrijdag is mijn afscheid op mijn werk in Terneuzen. Van de peuters heb ik dinsdag al een heel kunstwerk gekregen, echt heel lief. Zal wel moeilijk worden vrijdag hoor, want iedereen zegt maar hoe jammer het is dat ik weg ga; als ze blij zijn dat je weg gaat is het niet zo emotioneel Clown
Maar toch kijk ik natuurlijk ook uit naar vrijdag, want dan is het vakantie!!! Lekker tot en met 1 januari vrij, tijd om leuke dingen te doen! Iemand nog zin om mee te gaan naar Ikea? Zou misschien met mijn zus gaan, maar dat is nogal onduidelijk allemaal, dus als er vrijwilligers zijn, heel gezellig!
Hoe is het nu met Marian, Neline? Is de pijn al minder? Aan kraakbeen en bot heb je altijd veel pijn, dus het is niet zo heel gek, maar wel heel vervelend! Doe ze de groeten en poets-ze met Voice Knipoog
Nou, ik ga eens ff verder bokken en hopen dat er nog iemand online is Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 19:58

Jammer Nel, maar dan komt het een andere keer wel hoor. Geniet jij nog maar van het bij Voice-zijn Knipoog
Cis, ik lig helemaal dubbel van je waterverhaal (sorry Ach gut ) Wat een ellende weer zeg. Gelukkig is het allemaal goedgekomen. En voortaan niet meer de deur opendoen voor vreemde mannetjes he, hihi!

Klinkt positief Bianz, dat tentamen. Duim voor je mee voor een goed resultaat Lachen En sterkte met je afscheid, geef de kids maar een dikke knuffel! Had graag meegewild naar Ikea, maar mn planning zit een beetje vol, kan t er niet inpassen!

Nou, die NS is ook weer lekker bezig, 2e kerst moet ik naar Utrecht, en daarna naar Raalte. Op goed geluk dat de treinen dan goed rijden!! Vandaag wel goed heen en weer kunnen reizen Anne? Nog ff en voor jou ook vakantie, kan je ff afstand nemen van de NS Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 20:54

Ben ik weer Clown Bokt is op het moment mijn enige contactbron met jullie Haha!, m'n computer is er nu definitief mee opgehouden en de andere pc's in huis hebben geen msn!
Sorry Cis, nu na Thirz d'r verhaal bedenk ik me ineens dat ik wel heel hard gelachen heb om je waterspanningen, maar niet eens heb gereageerd! Ben blij dat het op tijd opgelost is; het was gewoon echt hilarisch om te lezen over dat rare mannetje aan de deur Haha!
Over het tentamen ben ik ondertussen al minder positief; als je achteraf hoort wat anderen bij de vragen hadden ingevuld, ga ik toch ernstig twijfelen. Door alle spanningen om het huis de laatste weken tijd te kort gehad om te leren, en ik denk dat ik daardoor zo hier en daar wat belangrijke zaken in mijn antwoorden ben vergeten. Duimen dus dat de docent kijkt naar de kern van het verhaal en zo lief is mij als kerstcadeautje gewoon een voldoende te geven...
Ah Thirz, je gaat nog tussen kerst en oud en nieuw naar het de paarden? Van wanneer tot wanneer blijf je daar? En moet je met oud en nieuw nog werken? Jammer dat je niet mee kunt naar Ikea! Wie weet is er nog iemand anders (Mariekje?) die zin heeft om mee te gaan en misschien kan Renate toch ineens mee, you never know!
Nou, ik ga de rest van de avond ff lekker relaxen op de bank, ben ik wel aan toe! O ja, Emily was ziek, vandaar dat ik er nu toch ben Knipoog
Doeidoei!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:52

annemijn belangrijk nieuws :p vertel het je op msn

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:55

ojee, denice heeft iets belangrijks te vertellen. Annemijn, als jij het grote nieuws hebt vernomen en het is de moeite waard om met ons te delen dan horen we het wel he?
Bianz, ik duim voor je tentamen. Misschien valt het toch wel mee, maar het blijft altijd een irritant iets he, wachten op de uitslag.
Nou jullie lijken mijn moeder wel met jullie gelach. Ik vertelde het door de telefoon, en ze lachte me gewoon keihard uit (lees kreeg de slappe lach voor ruim 5 minuten). Fijn hoor zoveel medeleven haha. Nog even en dan ben ik lekker twee weekjes thuis, niet dat ik dan veel tijd heb want ik moet nog zooveel doen...maarja we slaan er ons wel doorheen.
Thirz, ik hoop dat de treinen goed rijden en anders ga je toch gewoon te paard?
Nel, al lekker uitgeknuffeld met Voice? Nou ik ga nu nog maar even wat voor school doen en dan mijn container bestellen om al mijn troep weer te kunnen verslepen naar vlissingen voor twee weken haha.
Fijne kerst alvast!
Liefs Cis

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 12:07

He hallo,
Tjonge wat ben ik blij dat ik klaar met school ben want ik werdt ook altijd zenuwachtig voor de cijfers waar ik op moest wachten.
Maar sterkte bianz, ik hoop voor je op een goed cijfer en natuurlijk morgen ook sterkte bij je afscheid.
Tja mn schoonmoeder... ze heeft gister voor het eerst moeten zitten, maar dat deed te veel pijn, dus dat ging verder niet.
Maar als ze maandag thuis wil zijn dan zal ze voor het einde vande week moeten kunnen staan.
Dus dat is even afwachten.
Ze moeten namelijk terwijl ze staat dat gipskorset aan brengen en als ze dat niet kan dan moet ze tot volgende week woensdag blijven.

Nou ik ben zeker nog niet uitgeknuffeld met voice, het is zo'n lekkere beer!
Ik was gisteravond gezellig bij judith op visite, echt gezellig!
Weer lekker bijgekletst!

Succes cis, met het verslepen van je spullen!
Jij en natuurlijk alle andere bokkers ook een hele fijne kerst alvast!!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 17:19

hannes schreef:
annemijn belangrijk nieuws :p vertel het je op msn

Owjee Knipoog Nou vertel t me maar zodra ik weer online ben, oke? Ben benieuwd! (hihi en ik zal mn mond houden tegen nieuwschierig aagje Ciska hoor) *enne je onderschrift Clown Voel me nu wel wat oud hoor*

Ik duim ook mee hoor bianz! Zo verschrikkelijk veel geleerd, moet goed komen met je tentamen tog! Én de kern is t belangrijkste, dus die hele verhalen waar je andere medestudenten zo lang over aan t schrijven waren doen er nie toe Lachen
*en anders beroepen we ons op de regel die hoorde bij ons wetenschappelijk onderzoek: In het belang van de wetenschap ben je tog gaan stappen, en daarom telt een evt onvoldoende niet en ben je zowiezo geslaagd Knipoog Komt goed! (wanneer hoor je je cijfer? wel even laten weten hè!)

Zegge Thirz, 2e kerst wel even kijken op ns.nl. Ze roepen nl al de hele week om dat er in de vakantie minder mensen met de trein rijden *goh* en dat er dus een aangepaste dienstregeling geldt Lachen

Suc6 met je grote verhuizing Cis Tong uitsteken Al je hulptroepen al ingeschakeld om te helpen inpakken?

Ow, balen van je schoonmoeder Nel. Zou wel zo leuk zijn als ze maandag al naar huis kon. Even afwachten nog dan, wie weet voelt ze zich ineens snel beter. Wens haar maar beterschap en ik hoop egt dat ze met de kerst lekkr thuis is.

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 20:39

het was zo belangrijk nuieuws dat martin de kroo niet mee doet op indoor zeeland :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 21:12

jaja, ben er helemaal onderste boven van nu! Martin de Kroo doet gwoon nie mee Wow!
Maargoed Cis, nu weet jij t ook Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 15:55

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:11

whaha, geweldig filmpje.
*oh god oh god oh god* Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 17:12

ja idd Haha! hihi

".. met uh Calimero, tog?!"

"Oh, god een vrolijk muziekje! Oh nee!" Clown hihi, achjah je zal er maar nie tegen kunnen; paarden Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:18

ja, ik snap best dat dit voor buitenstaanders er debiel uitziet ja Clown

Vriendlief ook altijd: jeeezus, doe toch normaal! waar heeft dat paard last van? Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:08

Whaha, dat filmpje: "Sport noemen ze dit, dat mens zit met dr luie reet op dat paard" Vork En de bak noemen we voortaan 'het zand-dingetje' Clown

Maargoed, back to reality! Jammer dat je computer het heeft begeven Bianz, kon je hem niet meer redden met reanimatie?! En tja, ben dr helemaal onthutst van.... Martin de Kroo doet niet mee op Indoor Huilen Waar gaat t heen?!

Ga woensdag tot vrijdag/zaterdag weg. Ff kijken hoe gezellie t is en wat er allemaal te doen is. Met oud en nieuw waarschijnlijk toch thuis in plaats van werken. Heb wel telefonisch de achterwacht. Dus als er iets is moet ik gelijk in actie komen, maar ik acht de kans erg klein dat er een grote ramp voorkomt. Dus lekker thuis Lachen Nog ff kijken wat ik dan ga doen!

En morgen de grote ontknoping: de indoor-indeling, ben erg benieuwd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 20:19

hihi morgen op Paardoes:
"Zand-dingetje vrij?!" Clown

Ach gut Ah thirz, t komt wel goed hoor. Je kan Martin nu misschien niet op Indoor bewonderen, maar je kan altijd nog op de Kroo zelf gaan kijken. Ik weet zelfs iemand die graag meegaat om je te ondersteunen als je naar een wedstrijd gaat kijken Ja
*Misschien dat je haar al kent? Anders stel ik je wel een keertje aan haar voro oke. Met name de zondagen kan ze altijd wel Knipoog *
Thirz schreef:
kon je hem niet meer redden met reanimatie?!

ow hahaha, zie t al helemaal voor me Clown Bianz puffend boven haar computer "in... uit.. in... uit.. "

Wel lekkr dat je met oud en nieuw nu thuis kan zijn (tenzij ze bellen, maar dat zal vast nie *tring* "alles gaat goed hoor, iedereen heeft zn vingers nog" Vork ) Tja en wat je dan kan doen... Oliebollen eten Haha!

*hihi, kom nog een leuk filmpje tegen:
http://s23.photobucket.com/albums/b371/ ... V04801.flv
Leuk joh zo'n shetlander race Tong uitsteken Kindjes donderen er naast, vreselijke pijntjes, tranen met tuiten; paardjes hobbelen vrolijk door Lachen
*en we weer rustig terug naar de DRrrrafff.. (hihi, voor zover er nog ruitertjes waren dan Clown)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 20:34

Anne_87 schreef:
*enne Denice, je onderschrift Clown Voel me nu wel wat oud hoor*

Scheve mond
Uhm Denice... Je uh onderschrift hè.. Ik zit nu met Thirz op msn te praten.. hadden we t over je onderschrift en die wijst me er ff (heel fijn) op dat zij jouw zus is.. *uhum* dat maakt mij dus ook mammie van Thirz Clown
*proest*

(denkt heel hard na waar t fout ging in de opvoeding; twee kids die totaal gek zijn op Martin... Humz...Verward )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:35

Maarja, vraag me nu wel heel erg lang af wie nou mn pappa is... Vork