hannes schreef:annemijn belangrijk nieuws :p vertel het je op msn
Owjee
Nou vertel t me maar zodra ik weer online ben, oke? Ben benieuwd! (hihi en ik zal mn mond houden tegen nieuwschierig aagje Ciska hoor) *enne je onderschrift
Voel me nu wel wat oud hoor*
Ik duim ook mee hoor bianz! Zo verschrikkelijk veel geleerd, moet goed komen met je tentamen tog! Én de kern is t belangrijkste, dus die hele verhalen waar je andere medestudenten zo lang over aan t schrijven waren doen er nie toe
*en anders beroepen we ons op de regel die hoorde bij ons wetenschappelijk onderzoek: In het belang van de wetenschap ben je tog gaan stappen, en daarom telt een evt onvoldoende niet en ben je zowiezo geslaagd
Komt goed! (wanneer hoor je je cijfer? wel even laten weten hè!)
Zegge Thirz, 2e kerst wel even kijken op ns.nl. Ze roepen nl al de hele week om dat er in de vakantie minder mensen met de trein rijden *goh* en dat er dus een aangepaste dienstregeling geldt 
Suc6 met je grote verhuizing Cis
Al je hulptroepen al ingeschakeld om te helpen inpakken?
Ow, balen van je schoonmoeder Nel. Zou wel zo leuk zijn als ze maandag al naar huis kon. Even afwachten nog dan, wie weet voelt ze zich ineens snel beter. Wens haar maar beterschap en ik hoop egt dat ze met de kerst lekkr thuis is.