Zo 2 uur en 3 kwartier later en 95 euro armer was ik eindelijk klaar! Me haar is nu nog wat nat, dus het word morgen voor ik eens een foto zal maken!
Zometeen maar even koken (macaroni, lekker simpel) en dan denk ik buiten eten. Oh of niet want het begint te rommelen....
_Lucy
Geplaatst: 23-05-12 18:05
haha ik denk niet dat ze dat doen. maar ze moeten eigenlijk gewoon zalen hebben met een goede airco voor examens.. desnoods huren ze iets af en doen ze het niet op school zelf. tuurlijk kan het wel een beetje warm zijn, maar dat je je dood zit te zweeten onder je examens en je niet kan consentreren kan eigenlijk gewoon niet.. (vind ik..)
Goeie dag zeg, ik dacht ga Ferro alleen poetsen want het is zo warm, was halverwege de wei en kwam het met bakken uit de lucht! Daarna nog water bijvullen in de wei, dus kon net zo goed met shampoo in me haar in het land gaan staan
Oeff ik zweet me tepletter joh Heb altijd zo'n hekel aan overdag douchen als het 30 graden is.... Maarja ik was zeiknat en zat onder de modder dus dan wil je wel
spannend Marlous! Is het met gedeelde woonkamer etc?
ongeveer net zo als ik nu heb, miss iets kleiner maar met ENORME inbouw kast! (helemaal in vergelijking wat ik nu heb!) en gezamelijke keuken met eettafel, woonkamer en badkamers enzo