Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Oh oh oh ik heb echt mijn week niet.Ik werd vanmorgen gebeld dat Bullie klem zat. Ik heb meteen opgehangen en ben in de auto gestapt (gelukkig zat ik nog niet op mijn werk) Onderweg baalde ik dat ik niet verder gevraagd had want ik zat me natuurlijk weer heel druk te maken. Eenmaal daar gekomen waren er dus twee bomen omgewaaid. Eentje lag bovenop de stal. De andere voor de stal. Bullie zat er precies tussenin, maar heeft de bomen GODZIJDANK! niet op zijn rug gekregen. De boom lag net iets de laag waardoor hij er niet onderdoor kon. Iets wat Ulvy dus wel had gedaan. Het gelukt was dat achter zijn kont een draadje zat wat we open konden knippen en zo konden we hem er achteruit uithalen. Nu is mijn weitje dus nog kleiner als dat hij al was en ze kunnen niet meer bij de stal
Gelukkig gaan ze daar morgen weg dus het is nog even een dagje afzien. Maar ik ben me kapot geschrokken zeg! Als Bullie en Ulvy op stal hadden gestaan hadden ze geen kant opgekunnen. De stal is niet ingestort, maar er ligt nu dus een dikke boom op en voor. Ik weet nu zeker dat ik ze bij een eventuele komende storm niet opsluit. Ben toch blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb.
Juut schreef:Tja, zo had Bauke ook ineens een héél klein plaatsje; bij hem was er ook een boom voor de stal gevallen. Bauke was zn stal ingerend en verder niets aan de hand, maar je hebt gelijk; dieren hebben vluchtruimte nodig bij stormWaar gaan ze nu heen?
Emytje schreef:Arme Boellie én Wendy!