ik heb zaterdag voor het eerst in 6 weken paardgereden, en ik heb spierpijn jongens
zou toch echt graag weer een eigen paard willen zeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zou toch echt graag weer een eigen paard willen zeg

), dus die moesten allemaal afgebroken worden. Dat heb ik donderdag dus gedaan. 

Hitime schreef:Dat zijn wel maatregelen Sanne! Maar ja, jullie zitten ook wel in de buurt ja.. Mogen jullie daarom ook de weides niet meer gebruiken of is dat ergens anders om?
Haha Loes! Ik had dat ook, ik had alleen buitenritjes gereden op de ijslanders, en toen ineens weer echt rijden op een echt paard.. Echt m'n kont had spierpijn!![]()
Rijd je Jip nog gewoon Thamar?

ben best trots op dr! hier 2 foto's 
het is en blijft toch echt een knappe pony
mn zusje staat er wel een stuk mooier op dan ik, ik ben net iets te lang Hitime schreef:Dat zijn wel maatregelen Sanne! Maar ja, jullie zitten ook wel in de buurt ja.. Mogen jullie daarom ook de weides niet meer gebruiken of is dat ergens anders om?
Haha Loes! Ik had dat ook, ik had alleen buitenritjes gereden op de ijslanders, en toen ineens weer echt rijden op een echt paard.. Echt m'n kont had spierpijn!![]()
Rijd je Jip nog gewoon Thamar?
echt een gaaf paard zeg!
laatst reed ik met de auto naar huis en kwam ik langs het huis van mijn instructrise, die was les aan het gegeven en ik keek naar de pony en dacht: ik wilde dat ik ooit zo'n pony gehad had, wat een droompony.. kom ik thuis, is Renaldo uit de wei en ligt er een briefje op tafel van mijn zusje: ben naar de les... dik faal moment, mijn droompony is dus de pony waar ik jaren op gereden heb...