Hmmz, Pino was gister het er niet mee eens dat ze in een rijbaan moest met een sproeier ernaast. Nou toen snapte ik wat me werkgever bedoelde met ze wil nog wel is omhoog komen.
Ik moest gister trouwens op Gijs, voor de 2de keer met me leren laarzen gereden. En zoals jullie wel weten is Gijs niet voorwaarts van zichzelf, ze hadden nu 2 weken vakantie gehad, ze zijn allemaal stijf, dus jullie begijpen dat die nu totaaaaaal niet voorwaarts was. Ik ging bijna achteruit, zo hard ging ik Zeker in galop. Maar daarentegen was die wel heel goed ontspannen, dus dat tempo maakte niet uit En Gijs staat echt onderaan mijn lijstje van leuke paarden, voor af en toe is die niet erg, maar op zich ging het wel prima. Die laarzen doen nog wel echt au hoor!
Nouja ik moet even kijken hoe me beenligging ervan wordt en of ik er goed mee kan rijden, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik de zitcompetitie met deze laarzen doe
Ik gaat...even film afkijken en dan zo in bed beginnen met het laatste deel van de serie die ik aan het lezen ben! Ben benieuwd hoe die eindigd!! Weltrusten!
Ja die sproeiers blijven eng.. Tris heeft er vaak genoeg vlak langs gelopen maar als er in de verte weer een verschijnt loopt hij er het liefst met een enorme boog omheen of wil hij snel even door draven.
Jeejte wat een rot weer gister! Gelukkig begon het pas toen we biijna klaar waren met werken. Maar in de auto terug naar huis was t echt dood eng! Je kon net 5meter voor je zien ofzo.
Pff ik ben me toch een partij verkouden Hele lippen alweer droog van het door mn mond ademen en heb mn lekkere lipbutter niet bij me Alleen kokos van de bodyshop die uitgedroogd is en lipsmacker sprite die ik neit zo lekker vind... Ik wil mn passievrucht lipbutter