Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:02

Twinklebel schreef:
:wave: , hey Lin, hey San!

Heeeej dames.... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:04

Sandy_ schreef:
:wave:
Heel veel succes morgen Fiek!!

Thanks, ben stiekem toch wel een beetje zenuwachtg hoor......en vind het ook wel erg moeilijk, het is toch weer een stapje verder los laten, niet meer stukken wandelen, niet meer een stapritje, niet meer uitgebreid poetsen en wassen en tutten....

Sandy_

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 23:06

Kan ik me voorstellen. Hou je maar vast aan het feit dat ze het super gaat krijgen bij Hans. Hoe reageerde ze vandaag op d'r blote voeten?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:10

Sandy_ schreef:
Kan ik me voorstellen. Hou je maar vast aan het feit dat ze het super gaat krijgen bij Hans. Hoe reageerde ze vandaag op d'r blote voeten?

Dat is ook de reden dat ik het doe, omdat ik voor haar het beste wil, zij moet gelukkig zijn..... ;)
Ze liep gelukkig redelijk weg op haar blote voeten, hele aardige en kundige smid, werkt ook voor de paardenkliniek in Woudenberg en voor het paardenrusthuis in Soest. Hij heeft haar express niet te kort gezet, omdat ze van zooltjes af kwam en de zool dan veel gevoeliger is. Moet ze wel iets eerder weer, maar dan kan haar zool mooi even weer uitharden.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:59

Fijn :) Succes morgen.

Daily is vandaag weer even onder het zadel geweest. Kim heeft gestapt en gedraafd en ook dat ging erg goed. Mevrouw vond het volgens mij maar wat leuk. Zondag ben ik aan de beurt met d'r :)

Trouwens: niet schrikken dat haar hek morgen weer open staat, ze mag weer rondkijken!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:13

Succes Fieke, morgen! Als ik zo de verhalen hoor over Leende en Hans, is het een waar paradijsje op aarde voor de paarden!

Wat heerlijk dat jullie aan het opbouwen zijn met Daily en nog beter dat haar hek weer open mag! Ze wordt weer zichtbaar.....als je snapt wat ik bedoel.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:12

Zo Vien is zojuist opgeladen en we gaat nu onderweg naar Leende. Laden ging prima, tis alleen slecht weer, beetje jammer. Maar wel lopen nog prima op schema. Zijn rond 15u in Leende.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:05

Dat is wel een klein wereldreisje geweest vandaag voor jullie zeg. Wel alles goed gegaan?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:13

Is ze goed aangekomen?

Ik heb het eindelijk weer warm na de hoosbui! Hopelijk is het morgen wat beter!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:28

Alles is prima gegaan gelukkig, Vien is vandaag niet meer de groep in gegaan aangezien de rest met een uur binnen zou komen, maar gaat morgenochtend mee. Ze staat nu in een eigen box, de rest komt er per 1 of 2 naast te staan en een gedeelte in de groepsstal. Vien wordt de eerste dagen nog s'nachts apart gehouden en dan kijkt die met een dag of drie wat ze zelf doet, mee de loopstal in of in de boxen. Ik heb haar met een fijn gevoel achter gelaten, erg fijne en rustige mensen die weten waar ze het over hebben. Leuke anekdote, ze komt in de eerste instantie bij Thom in de groep te staan, als ze zich enigszins gedraagt mag ze ook in die groep blijven.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:00

En nu lekker slapen Fieke. :D
Gaan wij zo ook doen. Fotos zet ik morgen in het topic. :)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:22

Net even met je bijgekletst, super dat alles zo goed is gegaan. Hopelijk geeft Hans en Leende de rust die Dave en ik al jaren met onze paardjes hebben (gehad)!

Louise en ik hebben ook een ontzettend leuke dag gehad. Louise heeft leuke foto's en filmpjes gemaakt en uiteraard heb ik ook gefilmd. Ik ben nu bezig ze te uploaden maar dat gaat nog een beetje traag. Wat ziet Chef er goed uit zeg! Hij heeft de harten van de medewerkers gestolen... :D
Laatst bijgewerkt door Serada op 21-01-12 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:43

Wat super fijn om te horen Fieke! :D

Lin! We hebben inderdaad een super leuke dag gehad... lekker veel gekwekt! :) het was te gek om Cheffie weer te zien, en het was heel bijzonder om hem te zien zwemmen. Patrick van het Paardenzwembad vind Chef al beter lopen, nu maar hopen dat we deze stijgende lijn vast houden.
Was ook heel leuk om te horen hoe ze daar over Chef spraken, ze vonden hem echt leuk!

Lin... super bedankt, te gek... dat je mee wilde all the way to Drenthe!

Hier alvast een voorproefje.. Een still uit een filmpje
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door CharlyBrown op 21-01-12 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:46

Ah, Chefke de waterrat! Lijkt me echt leuk om te zien Louise, ga je binnenkort nog eens? En wat fijn dat die er op lijkt te verbeteren!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:55

Hihi dat lipje van Chef...

Nou graag gedaan hoor Louise. Ik vond het heel bijzonder om dit van dichtbij te mogen meemaken. Toen Chef er voor de eerste keer inging, was ik echt onder de indruk.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:01

En nog 1tje

Afbeelding

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 21:09

Whaha hij lacht voor de foto! Ziet er goed uit.

Wat fijn dat Vienna goed is aangekomen. Wat leuk dat ze bij Thom in de groep staat....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:12

Die oogjes en die tandjes, echt zo van zie je hoe goed ik kan watertrappelen baas!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:33

Haha, dat ziet er goed uit. Inderdaad hopen dat het zo goed blijft gaan. Ik duim voor jullie!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:18

En de gang met stallen

Afbeelding

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:26

Ziet er chique uit Louise!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 00:20

Van de week hier thuis maar ook even fototjes gemaakt, meet Sam:
Afbeelding

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 08:40

Fieke wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met Vienna, het is zo belangrijk om een paard (of wie dan ook) met een goed gevoel achter te kunnen laten.

Kijk die Chef dan?????? hij wordt olympisch zwemkampioen.

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:24

Wauw Louise, wat ziet het er daar superchique uit zeg!!! Wat leuk dat het zo goed gaat daar. Hopelijk kan hij binnenkort weer helemaal goed mee naar huis.
Fiek, fijn dat je Vienna met een gerust hart hebt achter gelaten. Het gaat vast goed komen.

Pf, ik heb gisteren heel wat anders gedaan dan paardendingen. Es, ik neem straks de kalender mee :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:58

Zo! chef doet goed zijn best, zeg! Fijn dat ie alles zo goed oppakt en vooruit gaat. storm vindt het raar dat ie er niet is, hoor, hij neust graag even met Chef.

Jouw Vienna is nu hopelijk op haar plek, Fieke. Fijn dat alles goed is verlopen. We duimen voor haar dat ze zich goed gedraagt!