Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:03

meelen schreef:
M'n werk kwam vanochtend voor papieren voor de verzekering in te vullen EN met m'n kerstpakket.
Ik moet BBQ-en met de kerst hahaha, zat een bbq in en een vuurblok, sausjes, marshmellows, bbq-chips, lange lucifers, bbq-tang en weet ik wat al meer.

lekker in de sneeuw, gezellig, kleedt je goed warm aan dan. een beetje warmte komt wel van de bbq maar je kunt echt niet in je korte broek hoor
Laatst bijgewerkt door winnitou op 20-12-10 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:05

meelen schreef:
Bij onze buren is een baby geboren. We`snappen er geen reet van hoe het daar in elkaar steekt.
Het kaartje begint met....... geboren in ons collectief :? Malena (naam kind)
dochter van evelien: moeder
william: vader
en albertien
zusje van eibert.

Maar die albertien is volgens mij de moeder van die eibert........ ik snap er echt geen moer van hahaha

scannen en hier plaatsen.(kunnen we ook een kaartje sturen)
driehoeks relatie.....
Laatst bijgewerkt door winnitou op 20-12-10 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:10

meelen schreef:
Bij onze buren is een baby geboren. We`snappen er geen reet van hoe het daar in elkaar steekt.
Het kaartje begint met....... geboren in ons collectief :? Malena (naam kind)
dochter van evelien: moeder
william: vader
en albertien
zusje van eibert.

Maar die albertien is volgens mij de moeder van die eibert........ ik snap er echt geen moer van hahaha

meelen schreef:
LIQUITA schreef:
Whahaha...leuke puzel. Toch maar even beschuit met muisjes gaan eten ;)

Of hosties?!
Ik gooi wel een kaartje in hahaha (ben niet zo christelijk, straks zeg ik wat verkeerds)

evelien is de dochter van william en albertien en het zusje van Eibert.
Malena is het kind van Evelien en William en dus het halfzusje van Eibert maar ook van moeder evelien. Maar William is tevens ook de opa naast zijn vaderschap en Albertien de oma.

zo zijn er nog wat combinaties te noemen.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:13

Shenavallie schreef:
meelen schreef:
Of hosties?!
Ik gooi wel een kaartje in hahaha (ben niet zo christelijk, straks zeg ik wat verkeerds)

Oe, in dat christelijke-gedoe ben ik ook niet zo thuis hoor! :P Kan me voorstellen dat je het dan "veilig" houdt! :D

Waarschijnlijk heb ik informatie gemist maar snap niet waar je het Christelijk vandaan haald??????????????????
of is beschuit met muisjes eten Christelijk geworden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:15

Tytje schreef:
Leuk hoor de paarden sneeuw foto's. Ik ben er vandaag even helemaal klaar mee, met de sneeuw dan!! Ik heb 3x vastgezetenen een bestelbus remde op mijn Fiat!! Kan ik morgen naar een autoschadebedrijf, zo geen zin in!! Ga morgen wel thuiswerken, niet te doen die binnenwegen. De dijk is daar zeer goed bij!!

het was dus een werkdag met een kwalitatief uitermate teleurstellende afsluiting voor je. Gebeurde dat nadat ik je aan de foon had?

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:19

Waarschuwing: de snelwegen zien er goed uit maar zijn gladder dan je denkt....zeggen ze op het journaal.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:24

Liquita. leuk dat alle meubels er nu zijn....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:25

Mooie foto's in de sneeuw...
Dacht van Nap ook een foto te maken maar die loop steeds hard naar mij toe, heb er maar een

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:28

heb vanmiddag truffelaardappelen gekocht, ben benieuwd hoe die smaken. Heeft iemand van jullie die al eens gegeven

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:30

in heel veel gemeenten is het strooizout al weer op..... Een ezel stoot zich in het algemeen.....

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:32

winnitou schreef:
Tytje schreef:
Leuk hoor de paarden sneeuw foto's. Ik ben er vandaag even helemaal klaar mee, met de sneeuw dan!! Ik heb 3x vastgezetenen een bestelbus remde op mijn Fiat!! Kan ik morgen naar een autoschadebedrijf, zo geen zin in!! Ga morgen wel thuiswerken, niet te doen die binnenwegen. De dijk is daar zeer goed bij!!

het was dus een werkdag met een kwalitatief uitermate teleurstellende afsluiting voor je. Gebeurde dat nadat ik je aan de foon had?

Bale Tytje!!!Kan me goed voorstellen.Zo`n gedoe weer,leen auto of niet.Weer heen enz.Hopelijk heb je zelf niks. :(:)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:33

Shenavallie schreef:
meelen schreef:
M'n werk kwam vanochtend voor papieren voor de verzekering in te vullen EN met m'n kerstpakket.
Ik moet BBQ-en met de kerst hahaha, zat een bbq in en een vuurblok, sausjes, marshmellows, bbq-chips, lange lucifers, bbq-tang en weet ik wat al meer.

Dat klinkt wel erg leuk! Beter dan de geijkte ganzenlevers en meer van dat soort dingen die je eigenlijk toch nooit eet! Ik gaf mijn kerstpakket (toen ik nog op kantoor werkte) elk jaar aan het Leger des Heils, omdat er altijd van die over the top-dingen in zaten, zoals kaviaar en zo (alles moest daar altijd luxer dan luxe...). Waren ze erg blij mee! ;)
Als het goed is, dan krijgt Dennis morgen zijn kerstpakket! Ben erg benieuwd, want die heeft - net als jij - ook elke keer van die leuke dingen! :D

Ja, leuk he, die verrassingspakketten.
Oh ja, er zaten ook nog van die anti-uitglij-matjes voor onder je schoenen in whahaha.
Die geef ik wel aan m'n pap (ik vind t eng als ie de straat op moet, hij is al 84)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:33

Tytje schreef:

Getver, dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Maar om eerlijk te zijn, kan ik me dat sowieso goed voorstellen hoor! Ben gisteren giga op m'n skippybal gevallen en ben nu helemaal voorzichtig! Maar dat is natuurlijk niets vergeleken met schade aan materialen... vreselijk!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:34

@Meelen,nou die uitglijschoentjes had je eerder moeten hebben zeg!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:35

Shenavallie schreef:
Eten is klaar, ik ga gauw naar beneden! Wesley heeft dit keer gekookt en ik heb werkelijk NIETS geholpen, alleen antwoord op zijn vraag gegeven. Het is ovenschotel, ben erg benieuwd!!!! :9

Voor iedereen: EET SMAKELIJK!!!! :Y)

Leuk dat wesley koken leuk vind (en makkelijk)

Leuke shirtjes ook hoor.

Nicole1995

Shenavallie schreef:
Tytje schreef:

Getver, dan kan ik het me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Maar om eerlijk te zijn, kan ik me dat sowieso goed voorstellen hoor! Ben gisteren giga op m'n skippybal gevallen en ben nu helemaal voorzichtig! Maar dat is natuurlijk niets vergeleken met schade aan materialen... vreselijk!

Skippybal :D :D :D :D hoe verzin je het hahahaha

winnitou

meelen schreef:
Shenavallie schreef:
Dat klinkt wel erg leuk! Beter dan de geijkte ganzenlevers en meer van dat soort dingen die je eigenlijk toch nooit eet! Ik gaf mijn kerstpakket (toen ik nog op kantoor werkte) elk jaar aan het Leger des Heils, omdat er altijd van die over the top-dingen in zaten, zoals kaviaar en zo (alles moest daar altijd luxer dan luxe...). Waren ze erg blij mee! ;)
Als het goed is, dan krijgt Dennis morgen zijn kerstpakket! Ben erg benieuwd, want die heeft - net als jij - ook elke keer van die leuke dingen! :D

Ja, leuk he, die verrassingspakketten.
Oh ja, er zaten ook nog van die anti-uitglij-matjes voor onder je schoenen in whahaha.
Die geef ik wel aan m'n pap (ik vind t eng als ie de straat op moet, hij is al 84)

die hadden ze er speciaal voor jou in gedaan,

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:36

Tytje schreef:

He gatverdarrie ook dat nog....... ernstig?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:36

winnitou schreef:
Waarschijnlijk heb ik informatie gemist maar snap niet waar je het Christelijk vandaan haald??????????????????
of is beschuit met muisjes eten Christelijk geworden

Ik ben helemaal niet thuis met al die christelijke denkwijzen, bedenkseltjes, leefwijzen enzovoorts. Dat bedoelde ik ermee ;) Hoorde vanmorgen op het nieuws dat Amerika daar tegenwoordig heel sociaal mee omgaat: kerstgebeuren is geen christelijk feest meer, maar wordt nu "Happy Holidays" genoemd. Op deze manier hebben ze ook respect voor andere geloven. Zelf ben ik buiten-kerkelijk, maar dit waardeer ik wel heel erg van die Amerikanen! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:37

Shenavallie, via welke site bestel je de shirts.... Vind de teksten wel sterk.... Haha zie al leuke kadootjes voor me.

Nicole1995

Bert had een boekje met een kado caroussel.Kan je zelf uitkiezen en een stol.We moeten nog kiezen.

Shenavallie

winnitou schreef:
Mooie foto's in de sneeuw...
Dacht van Nap ook een foto te maken maar die loop steeds hard naar mij toe, heb er maar een

Laat zien!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:38

winnitou schreef:
meelen schreef:

lekker in de sneeuw, gezellig, kleedt je goed warm aan dan. een beetje warmte komt wel van de bbq maar je kunt echt niet in je korte broek hoor

Je vind t niet erg als ik m tot van de zomer bewaar hoop ik?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:38

meelen schreef:
Tytje schreef:

He gatverdarrie ook dat nog....... ernstig?

had je zelf niks Tytje.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:39

winnitou schreef:
evelien is de dochter van william en albertien en het zusje van Eibert.
Malena is het kind van Evelien en William en dus het halfzusje van Eibert maar ook van moeder evelien. Maar William is tevens ook de opa naast zijn vaderschap en Albertien de oma.

zo zijn er nog wat combinaties te noemen.....

Jij maakt er helemaal een potje van whahaha