Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar t was überleuk 
)
)
liindii schreef:heeeeee jij bent dat meisje van dat dameszadel
Echt respect
xkimmx schreef:Oh ja ik heb je profiel ook wel eens gezien suikermeisje. Ook echt respect van mij! Dat je dat kan, en nog springen ook!Ziet er zo gaaf uit.
Morgen nog een week.

xClairex schreef:Thamar,, je moet wel WP hebben he!

xEmy schreef:lijkt me zo gaaf om te doen !
helaas krijg ik de kans daar niet echt voor ofzo, ken nou niet zo een twee drie iemand met een dameszadel

maarja weet ten eerste niet of me mamsie het goed vind. en ten tweede zit niet iedereen in dezelfde week 
en dan nog slecht geslapen 

naja er valt mee te leven hoor 

x] 

suikermeisje schreef:ja![]()
naja er valt mee te leven hoor
ik heb de eerste film gezien, maar heb die 2de niet gezien jammer genoeg, nja komt nog wel een keer dan kijk ik ze allebij achter elkaar door, dan hoef ik niet in nieuwsgierigheid achter gelaten te worden
boekenlezen is niks voor mijx]

xLoki schreef:ik heb beide bmhk prikken gehad, maar dat was niet voor de lol ofzo.
want kijk: als ik ernaar kijk ga ik bijna van me stokkie
en als ik niet kijk voel ik 'm er al ingaan terwijl die vrouw hem nog aan het vullen is.

Maar na t schoolfeest had ik het ook, telkens als ik eigenlijk dood en doodmoe ben, maar vlak daarvoor hog heel erg hyper was kan ik dus niet slapen. (ik was echt een klein beetje druk gisteravond
)