foyer gesloten, stal van 12.00 tot 17.00 uur open.
Denk niet dat er les is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovefi schreef:Okee mooiFi zijn goede voornemen van dit jaar is lief zijn voor mij ( vind ik
) en dan doe ik ook lief tegen hem
Heel veel mensen zeiden vandaag tegen me: Huh ga je rijden of Aaaah ik ben doodmoe hoe krijg jij het voor mekaar om te rijden.. En toen dacht ik uh,, jaa feesten mag, maar je paard moet ook gewoon gedaan worden
Vond het heerlijk om te rijden
!
aatjuh12 schreef:happy new yeaaaaaarr
ik heb een geweldige avond gehad! was super gezellig, drank vloeide rijkelijk.. vuurwerk was mooi.. en de sfeer was goed! kwam vanochtend om half 7 thuis.. en was om 11 uur alweer klaar wakkervandaag nog even langs oma geweest.. en net met paps, mams en broertjelief saw6 gekeken.. leuk leuk leuk.. maar denk dat ik nu toch richting bed ga
hihi
Stef_Winston schreef:lovefi schreef:Okee mooiFi zijn goede voornemen van dit jaar is lief zijn voor mij ( vind ik
) en dan doe ik ook lief tegen hem
Heel veel mensen zeiden vandaag tegen me: Huh ga je rijden of Aaaah ik ben doodmoe hoe krijg jij het voor mekaar om te rijden.. En toen dacht ik uh,, jaa feesten mag, maar je paard moet ook gewoon gedaan worden
Vond het heerlijk om te rijden
!
Ja bij jou liep die wel goed, haha