nog 179 dagen voor mij wachten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
digo schreef:Kev schreef:Ze konden nog geen namen noemen van wie de lessen mz paarden geven want ze hadden nog niet iedereen gevraagd. Of ik iemand in het bijzonder wilde... ben benieuwd wie het zijn..
Vaak is het Bart Bax, Ton de Kok en Tony Hubertus. Vorig jaar ook Johan Hamminga maar die had aangegeven dat hij er geen zin meer in had.
Die tijd van 10 uur is de tijd dat de KNHS ongeveer het inschrijfformulier online zet dus denk dat iemand daarom die tijd heeft genoemd
lovelucky schreef:Heb alleen 1 'probleem' heb hem opgestuurd zonder handtekening van m'n ouders, die zijn er momenteel niet, dus vandaar. Heb dit ook in de mail vermeld.
Maar hoop niet dat ik dan niet 'op de lijst kom'
Wordt wel in februari al 18, maar das dan net te laat
CCindy schreef:Oh oliebol ik kom er nooit mee bij
Ik denk nu ook dat ik wil komen, maarr ik heb nog geen inschrijfformulier en met die formulieren die hier nu in het topic staat weet ik niet hoe ik dat zelf moet doen...
Gewoon uitprinten en dan kan ik het invullen denk ik he?
Maar dan moet ik het faxen naar de KNHS.... geeeen idee hoe je moet faxen
Moet ik ons pap erbij gaan halen, en ik weet het nog niet eens zeker of ik wilHad het afgelopen jaar genoeg tijd om erover na te denken eigenlijk...