Astor schreef:Leuke foto's Melanie! Knappe paarden ook.
Bedankt voor het commentaar maar het meeste is al bekend en ben het niet helemaal eens met jullie maar goed.
Waar ben je het niet mee eens dan ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Weet zo gauw niet wat dat voor 1 is..
Pebbs schreef:Nou dat vond ik op zich nog wel mee vallenvond alleen in de galop dat ze iets meer sprong mocht hebben, maar verder vond ik haar voorwaarts en actief genoeg.
het zag er heel relaxed uit . je hebt je paard lekker aan het lopen. Heb een puntje over je houding ! je benen ! die wiebelen nogalje onderbenen dan. probeer druk op je beugel te houden en je knie eraan dan kan je ze stiller houden
je doet het zowel in lichtrijden als met doorzitten. probeer het gewoon, word vanzelf wel beter
![]()
wat ik verder nog heb is het halthouden. wacht echt tot ze compleet stil staat voor je gaat groeten. heb beide keren gezien dat ze nog haar laatste been neer moet zetten terwijl jij al aan het groeten bent. niet te gehaast gaan rijden. ook het halthouden in het midden van de proef op de E-B lijn. neem er je tijd voor, sta gewoon even een paar seconden stil. Dat ziet er wat gehaast uit. Maar verder ziet het er ontspannen uit , nette proef gereden
Maar dat is mijn mening
Flevolander schreef:Rijtechisch commentaar van mij aan de hand van je filmpje..
Zitten erg goede stukken tussen, wat mij op valt is dat ze soms wat meer stelling en buiging in dr hele lijf zou mogen krijgen.. Je voltes leuke rondjes, maar het liefst zou ik zien dat ze haar lichaam wat meer zou buigen en niet als een strijkijzer dr bochtje draait, liever meer als een banaantjeVerder qua activiteit vind ik dat op het filmpje aardig mee vallen, ze lijkt vrij actief te lopen. Hier en daar mag ze iets meer terug op het achterbeen maar dat voor een B proef nog niet echt aan de orde. Je eigen houding is idd een puntje om aan te werken, het lijkt net of je er elke pas probeert aan te drijven..
Manon_S schreef:Meliss zie je nou weer dat je je zorgen maakte voor niks? Zoal altijd win je weer haha!
En Ushi is echt een leuk, fijn dier. Emmaa_ schreef:Elja schreef:Feestje bij Emma by the way
Ik had koppijn dus ben om 9 uur naar m'n bed gegaan![]()
Dus sorry voor de mensen die druk op de bel stonden
te rammen, allemaal duizenden euro's wouden neer-
tellen om bij mijn superparty te zijn
Rider01 schreef:Hier issie dan, de kwaliteit op youtube is wel stukke minder maar het is in ieder geval iets![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-k0vbgDI7OQ
Ik heb hem niet helemaal
Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:
Ik had koppijn dus ben om 9 uur naar m'n bed gegaan![]()
Dus sorry voor de mensen die druk op de bel stonden
te rammen, allemaal duizenden euro's wouden neer-
tellen om bij mijn superparty te zijn
Jaa, en het was koud joh, Em ! Beetje mij negeren voor de deur..
Het blijkt dat mijn ouders ook nog
Rond half 11 omdat ik
Sabinee__ schreef:Hahahaha hele ouders in paniek, hebben natuurlijk een beeld van [naam] die dik feest geeft met alcohol en drugs .
Terwijl je gewoon lekker in je bedje lag te dromen (': !
En ik denk dat hun dat ook wel even
Maar goed, ze waren op 5
Waar naar toe ?
Emmaa_ schreef:Astor schreef:Ja maar Ushi is de laatste tijd erg sterk en super druk en ik moet er ook nog als eerste op
Net als ik zei, waarna je tegen mij zei waarom ik op Ushi ging..

) ben ik begin Juli afgestudeerd !