Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Vanmorgen wel lekker gereden,en tja wat denk je.Precies op Nicole haar hoofd tussen haar oren had een duif gescheten terwijl we aan het rijden waren hihihi,je hoorde helemaal flatsssssssssss.Niet lang daarna viel er een vogelnest in 2 delen op de grond,hoop hooi in de bak hahahhaArme vogeltjes begonnen direct met takjes vliegen weer.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Vanmorgen wel lekker gereden,en tja wat denk je.Precies op Nicole haar hoofd tussen haar oren had een duif gescheten terwijl we aan het rijden waren hihihi,je hoorde helemaal flatsssssssssss.Niet lang daarna viel er een vogelnest in 2 delen op de grond,hoop hooi in de bak hahahhaArme vogeltjes begonnen direct met takjes vliegen weer.
Hahahaha...dat brengt toch geluk? Ik zag inderdaad al dat hooi liggen in de bak.
. LIQUITA schreef:Ik heb vandaag ook lekker gereden, in het begin niet zo maar later dus wel. Ik ben een klein beetje toe gekomen aan wat wijken. Had zelf het idee dat het wel aardig ging. Ik kon First in ieder geval een beetje bij me houden. Merkte ook dat het hielp door hem steeds met m'n stem te belonen. Na "kamp" maar weer eens flink aan de privélessen.
MiltonB schreef:Nicole1995 schreef:Nieuwe fries gezien die op stal aan kwam,zij staat voorlopig in Gullit zijn stal.Ik vond het wel een mooie fries.
arme Aloui (ofzo) weer naar een andere stal verhuisd??
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:hallootjes bed ligt heerlijk hihihih... was even aan het dromen
Hidihi
Lekker he...wij zijn eigenlijk ook toe aan nieuwe matrassen.