De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:41

ja zeker handig :j
voor het geval dat is het misschein wel handig als desiree ook nog wat op cd heeft?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 17:41

ja, maar dan moet er een cdspeler ding komen? :#

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:43

cdspeler heeft ini :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 17:43

fleurtjeee :#

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:43

vandaar :j

edit: waarom typ ik dit?
Laatst bijgewerkt door _Yasmine_ op 12-07-10 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:49

echt geweldig, zit de verslagen van vorig jaar te lezen, toen marije en ik op de eerste dag binnen 5 min op het paard moesten zitten, dikke stress natuurlijk _O-

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:51

zo zeker stress :oo
ik had nog heel rustig een fietstochtje :j

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:52

Marijee schreef:
Marijee schreef:
Zondag:
Ik ging vol stuitererend de auto in naar Ini slot, had er serieus zoveel zin in, het moest gewoon perfect worden! we gingen hier rond 1 uur weg, om daar om half 2 aanwezig te zijn en daar alvast wat rond te kijk!
We waren daar dus om half 2, en yasmine was er al (via bokt etc) het was de vraag nog of ze uberhaupt wel aardig was enzo, maar ze is/was super super super aardig!
Toen de ouders weggingen, en fleur er ook was, zijn we naar het kamphuis gegaan. Daar heeft iedereen zich voorgesteld en we de ouders mochten naar het kamphuis, het was toen een groepje an 7 mensen. Harstikke leuk engezellig! :)

We gingen toen direct alles verplaatsen en verdelen, komt opeens 1 van de leiding fleur en mij halen, moesten we op buitenrit, over 5 min. En we moesten nog zadelen O:) het was niet tegen ons gezegd, wij dus facking snel verkleden. En toen vlug naar de paarden gegaan, ze waren gelukkig al gezadelt. Maar we hadden wel weer onze eerste blunder begaan ( ik was vorig jaar echt heel erg in blunders, vergat altijd wel iets.) _O-
Maargoed, ik moest op oppie en we gingen naar buiten. Ik stapte al op met koppijn, dus dat beloofde al weer een pijnlijke rit te gaan worden, gelukkig zakte het wel af. De rit was heel erg leuk en oppie schrok steeds van de andere paarden, gek beest _O-

Die avond met het groepje in de kantine gehangenenwat lekker lol gemaakt, het was serieus harstikke gezellig en heb m'n kaken uit m'n mond gelachen!

de rest weet ik eigenlijk niet meer zo goed, heb zoveel meegemaakt het was zoo leuk! :):) _O-

Ik heb op:

Kiduna gereden (stermerrie, fries en heeft nu een hengstveulentje, Earst. Is haar eerste veulentje trouwens) Ze is 4.En super lief en leuk, maar onwijs moeilijk om te rijden! Ik kan niet zo goed op m'n benen sturen. Maar het was serieus heel leuk, heb heel veel op d'r geleerd. 1 les uur en nog een keer een halfuur. Zij kan best wel veel voor haar leeftijd en is soms wat sloompjes, maar je moet haar lekker bijdrijven. Dan loopt ze heel lekker en fijn!

Partyman gereden (oud wedstrijd paard van Ini's dochter) ik vind 'm harstikke leuk om te rijden! Hij kan ook heelveel
Heb op hem ook m'n proefje gereden! Ik was helemaal met 'm in roze _O- hij was serieus echt een homotje _O- Kreeg hem ook lekker aan het lopen, koste me mindere moeite als bij de andere paarden

1 Halfuurtje op Melina, ook een fries. Heel snel, je moetd'r op je zit gaan rijden. Vond d'r ook best wel moeilijk maar wel heel leuk!
Zij is ook nog best wel jong en moet ook heelveel leren. Het andere halfuurtje zat ik op kiduna. Op het laatst ging ze lekker lopen, maar ik moest ook onwijs aan d'r wennen. Ze houd echt van snel snel en hard _O-

Kanjer, wedstrijd paard van ini's man. Hij kan ook heelveel en snijd erg graag de hoeken af, was wel een goede oefening trouwens voo mij :)) kreeg hem uiteindelijk harstikke lekker aan het lopen

2x buitenrit Okke (fries) Je moet hem onwijs bijdrijven, maar hij was me toch leuk! volgens mij is het een pensionpaard die soms meeloopt?
Heb op hem ook 1 dressuur les gereden, hij is heel leuk en kreeg hem mega lekker aan eht lopen! Hij is in stal super super super lief!

Rallywood, fleur's grote liefde, dankzij hem heb ik 1 grote blaar op m'n vinger. Hij is heel snel en sterk, maar wel heel leuk om op te rijden zeg!

Oppie, buitenrit. Leuk paardje :j

Conclusie: Het zijn mega leuke paardjes, ik heb echt op ze allemaal genoten en heelveel geleerd! De lessen zijn echt heel goed, ik had gevraagd als ze met m'n hand wou helpen, om die minder ruw te maken, en hij is ook minder ruw geworden. Ik mocht daardoor ook op veel meer paarden, dat vond ik harstikke leuk! Ook is ze super rechtvaardig, ze kan streng overkomen, maar dat is echt voor je eigenbestwil!

Ohja carlijn:

Maandag avond: braderie in de buurt, is best wel leuk hoor
dinsdag: levenstratego gedaan
woensdag alleen met de kantine en wat andere mensen naar een andere markt geweest, was heel gezellig
donderdag een watergevecht gehouden. en geoefenend voor bonte avond en vrijdag avond de bonte avond! :):)

Ik ga volgend jaar zeker weer, we willen weer met het zelfde groepje van 4/5 meiden, was serieus super gezellig en heb zo vaak gelachen en wat zo grappig!

ik heb ook mega veel geleerd, vond het echt heel erg leuk!

_Yasmine_ schreef:
mijn mini veslag :

Citaat:
Mijn kampverslag voor zover ik me nog kan herinneren als groentje

Zondag was ik al vroeg op om alles nog even snel te controleren en anders nog wat spullen in te pakken. En vroeg op lukte al, ik stond vroeg naast mijn bed, ik had er zó veel zin in..
Auto hebben we ingepakt en we gingen om 11 uur van huis weg..
En ik heb nooit geweten dat een auto rit zo lang kon duren :+
Moeten wachten tot je er bent.. ik had namelijk geen idee wat ik kon gaan verwachten ;)
Om half 1 waren we er al bijna :oo toen heb ik mijn ouders verplicht plas en loop pauze gegeven van een half uur omdat we er anders wel heel vroeg zouden zijn,,
En ja hoor ik denk dat ik er al rond kwart over 1 was.. (sorry cynthia dat je nu de film niet af kon kijken (A) )
Ik werd er gezellig ontvangen door alle mensen daar, en het zag er zo op het eerste gezicht heel gezellig uit.. ik kon meteen mijn laarzen aantrekken want ik kon meteen partyman gaan halen uit de weide, daar zou ik die dag op gaan rijden ;) eenmaal in de weide aangekomen bleek dat ie al op stal stond en toen heb ik maar een ander meegenomen (ik weet al niet meer welk paard :o )
Eenmaal terug aan de koffie had ik al mijn rijbroek aangetrokken en al lopend zag ik een auto het terrein op rijden. Ik keek natuurlijk de auto in en herkende Marije al snel.
Bij de koffie even voorgesteld. En toen kwam fleur ook al snel. Na even wachten was iedereen er en deden we een voorstel rondje. Ik geloof dat ik na één tafel de namen alweer was vergeten. Daarna kwam even uitleg met alles en de regels. Toen door naar de kantine om de boel te verbouwen ;)
Al snel kwam er iemand binnen met de mededeling dat marije en fleur binnen 5 minuten op het paard moesten zitten. Gelukkig zat ik in de tweede dressuur les, op partyman die al opgezadeld werd voor me. Ik mocht mee op de fiets buitenrit; gezellig naast Jan.
Daarna de les.. en de eerste kritiek punten kwamen al naar boven:
- niet te veel drijven
- veel dieper zitten
- kijken waar ik naartoe ga
- mijn handen hoger houden
in de avond hadden we soep.
En daarna gezellig naar de kantine waar we een gezellige meidengroep hadden bestaande uit Fleur, Marije, Renske, Ik, Anna (uit engeland), fransine en janine..
De avond was gezellig en we hebben het niet eens extreem laat gemaakt..

En vanaf maandag weet ik niet echt meer in welke volgorde we wat gedaan hebben :o
In ieder geval heb ik op een aantal paarden gereden 
- 3x een buitenrit op Otske
- 1x een buitenrit op Okke
- 1 ½ les op melina
- Proefje op melina
- ½ les op Kiduna
- 1 les op Partyman
- 1 les op Rallywood
- 1 les op roosje
En dat was het wel geloof ik.

Vooral Melina vond ik een erg leuke fries, we pasten voor mijn gevoel super goed bij elkaar en het voelde alsof ik veel controle over haar had. Helemaal super paard voor mij. Vandaar ook dat ik mijn proefje erop heb gereden. Ik was de eerste die een proefje met haar reed dus ze was nog wat angstig bij de Hannah (zij las voor) maar het ging goed.. (tot ik het filmpje zag en me dood schaamde).

Van de buitenritten heb ik ook heerlijk genoten. De eerste rit op okke, dan kan je heerlijk ontspannen en rondkijken, Okke vind het allemaal wel best namelijk.

Omdat de eerste rit zo goed ging kwam er een vast iets, iedere dag 1 dressuur les en 1 buitenrit *D
De rest van de buitenritten heb ik op Otske gereden. Dat gaat iets minder ontspannen want die is wat kijkerig en wil nog wel eens spoken zien. Gelukkig viel het mee bij mij en kon je lekker rustig rijden, met de galop was die ook nog prima te houden, al ging het soms te langzaam en viel paardlief uit de galop. Wat minder meeviel was het aantal dazen.. wat zijn dat een rot beesten zeg :oo

De dressuur lessen waren echt super, ik heb zoveel gedaan en geleerd dat ik wel weer een jaar vooruit kan. En vooral het verschil in paarden was leuk om te merken. Met RW had ik bijvoorbeeld niet zo een klik, Roosje vond ik ook niet héél leuk, wel leuk maar niet dat extra’s. dat had ik wel met melina, kiduna en Partyman. Maar het waren ook zeker geen vervelende paarden ze misten alleen dat extra’s. en het viel mij op dat er geen rotte paarden zijn, alle paarden willen voor je werken.

Voor de rest zijn we ook twee keer naar de markt geweest. De eerste keer met iedereen en toen hebben we nog even snoep ingeslagen en hebben gezellig rondje gelopen.
En woensdag zijn we naar een andere markt geweest en toen waren Tijn en Jan ook mee.
(Inmiddels waren fransine en Janine uit de kantine weg omdat ze het niet zo gezellig vonden, wij ook niet echt.. dus zij gingen ook niet mee) heel de kantine was meegekomen en dan nog een paar uit het kamphuis.

En dan nu het leuke jan en Tijn verhaal..
Maandagnacht werd er onder ons klooi nachtje op de deur geklopt, wij dachten dat het de leiding was omdat het nogal herrie was maar Tijn stond voor de deur :+
Was hij via het raam bij het kamphuis naar buiten gekomen.. een weddenschap met Jan, die dacht dat Tijn het niet zou durven :P
Tijn is nog gezellig blijven hangen bij ons en uiteindelijk wouden we slapen en hebben we hem eruit gezet. Natuurlijk wel gekeken hoe hij naar binnen zou glippen.
En ook dinsdag nacht (toen we vroeg naar bed wouden) Kreeg Renske een smsje dat ze eraan kwamen. En inderdaad even later stonden Jan en Tijn voor onze deur.. en er kwam weer een gezellige avond.. en wij maar denken dat de leiding het niet doorhad :+
Uiteindelijk gingen ze weer weg. En wat was het weer leuk om de zien hoe ze weer bij het kamphuis naar binnen glipten..
Woensdag stelde ini zelf voor dat ze in de avond naar ons toe kwamen, ze zaten zo naar de kantine te kijken.. en zo waren ze er dus de hele avond..
Donderdag zijn ze niet geweest en vrijdag nacht zijn ze blijven “slapen” na de bonte avond..
Ini stelde het zelf voor tot onze verbazing :oo
Ze hadden het al lang door bleek :P
Maar wat hebben we gesprekken gehad met ze, niet normaal meer.. haha *D

De bonte avond was ook geweldig, de kantine had een gezamenlijke act. We gingen dansen op I can’t dance van HSM2. op het eind hadden we Cynthia nog mooi te pakken. Ze had me namelijk een blunder in de week gemaakt. Wij liepen allemaal in een polo en toen zou ze er ook wel even één maken, en voor de grap trekt ze iets aan haar shirt en die begint me te scheuren :oo dit hebben wij ook op het eind van de dans gedaan. En ze had al snel door wat het idee erachter was, missie volbracht.
Maar heel de bonte avond was prachtig, iedereen had iets leuks bedacht en geoefend. Ik heb de hele avond kunnen lachen tot en vooral op het einde ;)

En toen was kamp eigenlijk al bijna afgelopen.. Zaterdag spullen gepakt en de kantine opgeruimd 

Eerlijk waar ik vond het een geweldig kamp, een gezellige groep, leuke leiding, goede lessen en een geweldige sfeer!

volgend jaar ga ik zeker weer :):)

ik wist serieus niet meer hoe heel de week nou was verlopen :o
we hebben ook zoveel gedaan!

suuper leuk om te lezen :D

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:58

*oude herinneringen k omen naar boven* _O-

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:03

whaha geweldig :j
denk dat ik papier mee neem en dan alle leuke dingen al op schrijf :+

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:10

_Yasmine_ schreef:
whaha geweldig :j
denk dat ik papier mee neem en dan alle leuke dingen al op schrijf :+

hoeveel dagen hou je dat vol?? :))

LizzieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:10

_Yasmine_ schreef:
ik kom uit bij de gewone hoofdpagina van telegraaf als ik op je link klik :j

das raar :S
doet ie het zo wel?
Afbeelding

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:15

zo dat is nog eens een grote boom! klinkt wel heel beangstigend hoor :oo

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:21

jeetje wat een boom :oo !!!!!!!!!
snap jouw angst ontzettend goed!

ik hoop fleur dat ik het wel lang vol houd, zou het zonde vinden als het niet lukt eigenlijk..

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:26

zou idd zonde zijn, verslagen zijn altijd leuk voor later omdat je toch heel erg veel vergeet :j
ik help je wel herinneren als je het vergeten bent!! :)) tenzij ik het ook vergeet :+

LizzieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:34

La_Fleur schreef:
zo dat is nog eens een grote boom! klinkt wel heel beangstigend hoor :oo

was het ook:p
wij kwamen helemaal van slag bij mijn vriendin thuis,.,
hihi,
achteraf was het wel een mooi gezicht,
vooral die bliksemstraal zo vlak voor ons..
die was nog best wel mooi:)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 18:49

La_Fleur schreef:
echt geweldig, zit de verslagen van vorig jaar te lezen, toen marije en ik op de eerste dag binnen 5 min op het paard moesten zitten, dikke stress natuurlijk _O-

en toen stonden we daar wven later te graaien in onze tassen, opzoek naar onze perfect passende setjes, god dat was echt leuk _O-

En dat verslag van tijn en yann _O-

en wooow die boom, das geen dunne nie :oo

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:54

Marijee schreef:
en toen stonden we daar wven later te graaien in onze tassen, opzoek naar onze perfect passende setjes, god dat was echt leuk _O-

en dat roze setje op pm net bruno =:)

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 18:56

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 18:57

hee die stuurde ik jou net ja? >;)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 18:57

MAAR ooh. we moeten nog wat verzinnen voor keuringen + groepjes bepalen enzo.. wat gaan we doenn? ivb matriaal/?

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:01

Citaat:
Ideeënlijst
- Zebra
- Lady GaGa
-
-

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:08

maar ik ga weer,

byeee :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:26

Haha echt superleuk die verslagen!

En dikke boom joh :oo

Wat betreft de keuring: Ik heb een hele brave zwarte pony bij me die alles goed vindt(Annick en ik gaan iig iets met Grettja doen), maar daar kunnen nog meer mensen mee meedoen! We weten nog niet wat haha :P.

LizzieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:13

haha
wij gaan onze pony ook verkleden,
want dat zagen we op hyves xD
maar we twijfelen nog tussen 2 dingen:)
Steffie neemt allebei de materialen mee:)
ligt ook aan de kleur van de pony wat het leukste staat:)
Het word iniedergeval iets met sprookjes :P