Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus ik vind het echt een hele goeie verandering!
Liisette_ schreef:Een hele verandering! Ik vind je houding op de tweede echt mooi. Vaak heb jij nog wel eens de neiging om je handen in z'n nek te leggen..Dus ik vind het echt een hele goeie verandering!
. Jaaa die handen gaan soms heel erg ver jah. dan wil ik hem teveel ruimte geven. Dat klopt wel! Dat ontken ik niet
Melanie_B schreef:Wist niet dat jij er 1 kreeg?
Je mag wel op mij testen dan hoor![]()
Ik hou me linkerhand altijd lager dan me rechter! 
Sabinee__ schreef:Even creatief geweest met mn Woef.
Liisette_ schreef:Nou, is goed toch! Dat je het zelf weet, dan ben je ook gewoon bewust van jezelf zegmaar..
Ik heb ook geen super houding met springen/dressuur!
Mijn handen zijn altijd ongelijk..Ik hou me linkerhand altijd lager dan me rechter!
Ik ben er nu echt mee bezig me handen gelijk te houden..
Is wel echt moeilijk..
. We zijn nooit uitgeleerd, haha!
.
Hahahaha
Liisette_ schreef:Precies. Je bent nooit uitgeleerd!
Ja, zeker lastig! Sinds Dinsdagavond moet ik me linker (voor me gevoel) veeeeel hoger doen dan me rechter van Frans.. Dan zijn ze pas gelijk.. Maar ik ging woensdag met springen (losrijden) er ook op letten... Het is echt moeilijk en Troy keek met springen telkens naar binnen, maar z'n lijf was recht zegmaar. Het is een beetje moeilijk uitleggen.. Dus ik ga dinsdag maar even vragen aan Frans hoe ik dat weer kan oplossen!Hahahaha
Maar goed, ik ga nu even verder met me stage verslagen en dan ga ik slapen!
Trusten!
Het is niet makkelijk nee
!!

Melanie_B schreef:Ik heb gereden op Volvo's Valin!(Het nieuwe manegepaard!
)
Het ging zo goed!!! Ze liep zo lekker door! Kwam ook mooi naar beneden op
een gegeven moment, vooral in de galop. Ze volgde mooi me hand naar
beneden en liep zoooo lekker voorwaarts! Ze had er écht zin in! Lekker
voorwaarts galoperend naar de sprong toe en ze sprong ook super! Geen
1 keer geweigerd, wel 1 keer een hele rare sprong gemaakt maar dat kwam
door mijZe is zoooo'n mooi paard!
Mijn hoofdstel in, Iris's borstuig en zadel en peesjes, hengstenvlecht in manen, knotje in voorpluk, wat een PRACHTIg paard was ze!! (ze vroegen nog : 'Mel, is dat je nieuwe paard
) Naja, eigenlijk is ze dat,
alleen nu was ze wel extra mooi. Ik heb gewoon verdomd zooooooo lekker gereden!!! Ze was zoo voorwaarts! Sprong echt super..
Jane en Iris nogmaals bedankt meiden!!!

Melanie_B schreef:Melissa ben wel je plastron vergeten te geven, had 'm wel mee..
maar omdat Emma er niet was ben ik het vergeten; had het net zo goed aan Jane kunnen geven.... maar ik zal het zaterdag wel aan Manon geven.

Astor schreef:Goede morgen,
Hehe eindelijk weer op bokt, heb paar dagen zonder internet moeten zitten
Melanie_B schreef:Ik heb gereden op Volvo's Valin!(Het nieuwe manegepaard!
)
Het ging zo goed!!! Ze liep zo lekker door! Kwam ook mooi naar beneden op
een gegeven moment, vooral in de galop. Ze volgde mooi me hand naar
beneden en liep zoooo lekker voorwaarts! Ze had er écht zin in! Lekker
voorwaarts galoperend naar de sprong toe en ze sprong ook super! Geen
1 keer geweigerd, wel 1 keer een hele rare sprong gemaakt maar dat kwam
door mijZe is zoooo'n mooi paard!
Mijn hoofdstel in, Iris's borstuig en zadel en peesjes, hengstenvlecht in manen, knotje in voorpluk, wat een PRACHTIg paard was ze!! (ze vroegen nog : 'Mel, is dat je nieuwe paard
) Naja, eigenlijk is ze dat,
alleen nu was ze wel extra mooi. Ik heb gewoon verdomd zooooooo lekker gereden!!! Ze was zoo voorwaarts! Sprong echt super..
Jane en Iris nogmaals bedankt meiden!!!
Berlingo is ook gewoon echt een super mooi paard. Dat zei ik gisteren nog toen ik foto's aan het kijken was van haar.
Een echte Black Beauty is het! Ben echt benieuwd naar de foto's, want ze zal er prachtig uit gezien hebben!
En ben ook benieuwd naar jullie als combinatie maar volgens mij klikte he helemaal he! Of ze was gewoon zo blij dat jullie haar zo mooi hadden gemaakt hahaa
Melanie_B schreef:Het is ook echt!
Kirsten_S schreef:Eigenlijk best wel erg die eerste foto!! Maar toen begon ik volgens mij nét nét met springen
Geen handen
Astor schreef:Melanie_B schreef:Het is ook echt!
Jaa heel echt![]()
Astor schreef:Ja vind ik ook, soms gooi je je handen echt heel ver naar voren.
Ik wilde dat ik ook eens wat meer meegaf. Maar je houding is zeker weten verbetert meis!
) En sinds dien let ik er meer op. Melanie_B schreef:Astor schreef:
Jaa heel echt![]()
Volvo's Valin![]()
![]()
![]()