Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:Hey, foto's van Tana en Xandra, ziet er relaxed uit zeg. Is dat het nieuwe zadel? Hoe lang heb je nu Tana eigenlijk Xandra, en hoe is het eigenlijk met Lotta?
Was dat stuk met die rode deur en het hout daar tussen de kantine en het woonhuis er altijd al?
LieZ_Horses schreef:@Pauline: Nee, dat is er sinds de zomer??

Ziet er goed uit Xandra!

ga even wat bijlezen, denk niet alles want dat is nog al wat
Waar ben je al die tijd zo druk mee geweest?
Dominiqueee schreef:Haai, ik meld me ook weer eens..
ff wennen: Xandra op een paard! Maar het past perfect

ging voor ski kleding bij wim jaquet, iedereen had 4 setjes, Echt leuke
Had ze wel willen hebben al ski ik nooit
miss komt dat nog wel!
Er zijn ook foto's gemaakt maar weet niet waar die terecht komen
en zaterdag avond oppassen, gister even naar een vriendin geweest en daarna verjaardag van me oma, was ook heel leuk
en nu weer tijd
haha Vrijdag zat ik op Otis!
En vanavond weer paardrijden
Hopelijk op nando of beetle!
beetle heb ik ook alweer een tijdje niet op gereden. 
je bent meer bezig haar vooruit te houden
En lambo is inderdaad erg eigenwijs en vaak ook heel druk. Maar jullie hebben er nu wel een keertje op gereden toch?
En hoe vond ze hummer?
Leuk, modeshow, moest je ook op een catwalk enzo? 

) _Roosmarijn_ schreef:(ik zit op school even aan me pws te werken en moest toevallig even wat opzoeken op bokt.)

Alleen is het nog wel even wachten jammer genoeg.. Maar hopelijk zit ik wel gewoon vaak in de les op m 

het was wel erg koud daar, want ze hadden een tent in winterstijl in gericht aan de nooddeur vast zeg maar, dus het leek binnen maar het was buiten
dus het was wel koud ondanks dat ze daar van die vuur dingen hadden staan die heel veel warmte blazen, maar dat bleef niet hangen ofzo, en zeker met omkleden, had je net je kleding opgewarmd, moest je weer omkleden, en had je weer koude kleren, haha, en je had ook maar iets van 4 minuten om om te kleden
Maar het was allemaal goed gekomen en het was echt super leuk
De herinneringen van vroeger kwamen weer omhoog door die modeshow

Heb van me 5e/6e? tot me 12e modellenwerk gedaan ja
Me moeder had me ooit ingeschreven bij een modellen bureau in amsterdam, omdat iemand is tegen haar zei dat ze overal meisjes met rood haar en sproetjes zochten
En toen verdiende ik als klein meisje al zelf geld haha, niet dat ik daar nu nog wat van heb, kocht toen natuurlijk een tvtje voor mezelf enzovoort
Heb nog wel een plakboek met allemaal foto's van opdrachten, en 2 posters. Echt schattig
Alleen de opdrachten waren vaak wel wat verder weg, miss ook wel omdat ik amsterdam ingeschreven stond.. maar vroeger ging me moeder altijd mee
die vond het ook hartstikke leuk natuurlijk
maar toen ging ik naar de middelbare school, en had er niet echt tijd meer voor
het kost toch wel veel tijd allemaal

(dat zeiden lisa en me moeder
)
Je zou nog steeds wel model kunnen worden maarja, da's dan ook wel druk