dat is ook stom, als een jury b mag jureren mag die toch ook altijd l jureren? ik ga daar denk ik sowieso niet heen... vind het zo'n gedoe om over de weg te gaan (was vorige keer echt niet leuk he lau? )
hebben ze expres gedaan omdat ze alleen een pony wedstrijd niet vol krijgen en pony's en paarden te veel word. volgende keer is het weer pony's en dan de L en de Z paarden erbij.
nikje ik geef wel door aan me mams dan hoef je niet te mailen. heb je wel al een lijst? Charlotte wilde ook wel mee doen en whitney kan ook goed springen toch miss wil die.
Uhh heeft er iemand een witdekje voor mij te lenen? Bedenk me namelijk net dat die nog in mijn kast ligt helemaal zwart en als ik hem morgen avond was dan is ie nooit meer op tijd droog..
Ik was hem wel altijd gewoon een dag van te voren hoor Nik, bij mij is die altijd droog! Misschien gewoon proberen en dan evt. alsnog een ander lenen als die toch nog nat is, dat je er wel een achter de hand hebt?
heeej sjoooossie!! hier is t goed hoor! met tas gaat t prima! ze geniet volgens mij heeeerlijk van dr vakantie! t is hier nu nog heerlijk zonnig dus dat kan niet beter voor tas. vind dr ook al dikker worden!! (zie dr ribben niet meer!) kijk je wel uit in dat enge nairobi?!