LIMBURG !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
. 

Annie_ schreef:Weet iemand of het erg koud buiten is

. 

Melanie_B schreef:Goedemiddag!
Ik ben weer terug van Debby en Boef!
Boef is mooi geschoren zeg!En heeft rechtopstaande manen, echt leuk!
![]()
Eerst ging Debby even hobbelen (Boef was helemaal in het oranje gekleed, oranje dekkie, bandage's én oranje springschoenen hahah) zag er goed uit!
Toen mocht ik. Deb ging me les geven!Was echt een pittig, zwaar lesje hoor, ze had dingen die Patricia (VL) haar leert weer toegepast bij mij, en het was echt moeilijk! Ik zat vooral in de knoop met me buitenteugel.. Die lijdt nogal soms een eigen leven.. Veel oefenen.. Uiteindelijk ging het wel wat beter! Maar was wel vét moe na de les
En me benen.. Die waren op.. "t is ook misschien wel beetje teveel voor iemand die net weer een beetje beter aan het worden is
maaaaar tis de moeite meeer dan waard!
Vond dat je erg goed en fijn les gaf Deb! Doe je erg leuk, en het is enorm leerzaam, echt súper. Bedankt.
Annie_ schreef:Whaha ik heb het binnen nu ook koud dus trek me winterjas wel aan
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:Wees blij dat er nu een andere bodem in zit.. Al die paarden lopen er een stuk beter op. Het is niet anders..
Dan wacht je maar even met springen.. Ik bedoel volgende week kan weer je weer springen, en/of die week erna weer..
Sorry hoor , hier kan ik niet zo goed tegen..
Jaa indd.. Vind ik ook hoor
Kirsten_S schreef:ik snap het wel,.. maar ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen als je meer dan 1x per week rijd. Als ik les heb , wil ik ook echt les krijgen en niet gewoon me eigen gang gaan en wat aankloten, want dat kan ik zelf ook al..
Maargoed dat is mijn mening, vind het hartstikke fijn dat er nieuwe bodem is, maar dan moet de kwaliteit van de lessen niet achteruit gaan.. toch? of heb ik het nu fout?!

Melanie_B schreef:Annika, wanneer komt Rebecca eens in je profiel?
Je hebt haar al bijna een jaar!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:ik snap het wel,.. maar ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen als je meer dan 1x per week rijd. Als ik les heb , wil ik ook echt les krijgen en niet gewoon me eigen gang gaan en wat aankloten, want dat kan ik zelf ook al..
Maargoed dat is mijn mening, vind het hartstikke fijn dat er nieuwe bodem is, maar dan moet de kwaliteit van de lessen niet achteruit gaan.. toch? of heb ik het nu fout?!
Maar zoals ik hierboven al zij, het is wel ten goede van de manege paarden. En dat vind ik ook wel heel belangrijk
en niet alleen rijden op die goede bodem. 

fryskhynders schreef:Melanie_B schreef:Annika, wanneer komt Rebecca eens in je profiel?
Je hebt haar al bijna een jaar!
nouo denk het eigenlijk nooit... erg hé ?
ben daar niet zo mee bezig..
en tjah martijn moet er eignelijk ook uit