msn is vastgelopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Hoe kan dat?Kijk mn ogen xD

Jane_ schreef:Dj69 schreef:Okee superrr.Zitten er veel in Zeewolde. Top.
Klinkt goed
Van plan eigen paard te kopen?
Dj69 schreef:Harry,s hoefje is een pensionstalling als het goed is.Ik zag laats iemand in dit topic die het
erover had. En in de krant zag ik een advertentie een keer.
Nee bedoel de manege,s weten wij hoe en wat.
Maar zij wou nog kijken of er meer mogelijkheden zijn.
Dank je wel Anna

. Heb weer eens op Kartouch gereden. In principe liep ze wel lekker, maar voor mijn gevoel was ze echt aan het klöten
. Ze liep er net niet helemaal doorheen, was telkens aan het verslomen etc. Ze blijft lief, maar om te rijden ga ik maar een ander paardje moeten zoeken ben ik bang

Dj69 schreef:Ik ben Danielle en rijd ook op de manege op vrijdagochtend.jij kent mij niet, denk ik![]()
Ik gluurde al een tijdje bij dit topic maar besloot ook eens wat te zeggen vandaar![]()
Wij gaan 19 Juli naar Les Chevaux en jaaa in een huisje is echt heel erg leuk.
Hebben er zin in
Elja schreef:hooikoorts en slechte lenzen

Astor schreef:Net terug van het werk! En Maaike heeft ook haar eerste werkdag erop zitten! Nu ben ik best wel moe hahaha. Het rijden met mij en Ayla gaat weer een stuk fijner en we hebben zelf balkes gedraaft! Ze gedroeg zich echt super! En Melanie kwam nog even gleuren en heeft wat leuke foto's geschoten
Heb echt een super week gehad met de paardjes
?

!
Maaikeee schreef:Wanneer horen jullie eigenlijk uitslag van de herkansingen?

Maaikeee schreef:Sander heeft niks herkanst?
Oo nee woensdag is diploma uitreiking!
Haha eerst was dat donderdag, maar ze hebben het verplaatst ivm de eventuele halve finale van Nederland ghehe!
Vink wel cool dat ze dat doen

Astor schreef:Vooruit ik ga er wat in de upload gooien speciaal voor jullie
Jane_ schreef:Iris heeft lekker bij me gegeten en we zitten nu aan de mariola ijs
Astor schreef:Jane_ schreef:Iris heeft lekker bij me gegeten en we zitten nu aan de mariola ijs
Gezellig lady's