Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
evdpanne schreef:Nou dat is mooi. Eline heeft Atlas vandaag gedaan, dus ik hoef voor het eerst in tijden alleen maar te voeren
.
Mag nu niet eens meer met mijn laarzen rijden. Volgens haar raakt het zadel daarvan beschadigt... Maar ik had het idee dat het er al op zat toen ik weer begon met rijden en nadat iemand anders (verzorgster van Ciska) met m had gereden..... Ik heb van die kunststof laarzen en dat zou schuren op een leren zadel, nog nooit wat van gemerkt en ik vind het ook knap twee gladde oppervlakken die schuren....
, die hebben ook al verloren
. En dat zijn dan de 'gastlanden' en dan spelen ze zo slecht
.
. Daar moet ik nog even mee oefenen
. Komt misschien ooit nog...
Dat is vind ik toch vrij gevaarlijk!
. Heb ik op stal laten hangen dus ik gaat morgen maar kijken of ik hem nog vind... Anders wordt morgen heeeel gevaarlijk
, zonder cap en zonder laarzen
(kan altijd nog even die van Margriet lenen vindt ze toch wel goed en zij rijdt niet....) 
)
, dus dan kan ik moeilijk niet rijden
. En de enige schoenen waar ik in zou kunnen rijden zijn mijn all stars... En die cap gaat ik gewoon terug vinden, of anders leen ik die van Margriet... 
Cap heb ik ook nooit op, zelf niet nu ik gevallen ben
, dan wil ik wel mee kijken hoor
. Allemaal friese hengsten bij elkaar
, beter kan niet! Mariet schreef:Ik rijd altijd met gympen eigenlijk omdat ik met laarzen om de een of andere rede onwijze zere benen knieën krijg, dus dat is voor mij geen succes. Moet nog steeds een keer kijken voor goede stevige schoenenCap heb ik ook nooit op, zelf niet nu ik gevallen ben
![]()
Ik heb wel een leuk nieuwtje. Ik ga Ontaro waarschijnlijk voorbrengen op de hengstenkeuring 2 augustus, onder het zadel dus

. 
. Maar lijkt mij ook ontzettend leuk om mee te gaan (en mijn fotocamera mag dan natuurlijk ook niet ontbreken
). Het is nog voordat ik op vakantie ga dus dat komt dan mooi uit
. 

)?