Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Ja leuk he van Heleen.
LIQUITA schreef:Bijna!?!
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja leuk he van Heleen.
je echt wel en wat staat het er snel op heb jij dat gedaan ?
LIQUITA schreef:Ik wil een vakantie boeken naar Turkije voor eind augustus. Wat is dat toch moeilijk....kan gewoon geen keuze maken.
ATE schreef:moet straks werken bha
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik wil een vakantie boeken naar Turkije voor eind augustus. Wat is dat toch moeilijk....kan gewoon geen keuze maken.
lekker liquita gewoon je ogen dicht doen en prikken
goed idee!!! LIQUITA schreef:Heej, wat een leuke actie....stikkers plakken bij de PRAXIS.
ATE schreef:volgens mij moest ik vanmiddag al werken tot 9 uur vanavond maar ik kan de meiden moeikijk zelf laten koken
LIQUITA schreef:ATE schreef:volgens mij moest ik vanmiddag al werken tot 9 uur vanavond maar ik kan de meiden moeikijk zelf laten koken
Adje Patatje???
ATE schreef:Jawel, en dat wel 3 XLIQUITA schreef:Heej, wat een leuke actie....stikkers plakken bij de PRAXIS.
ja geloof 15 procent korting he
ATE schreef:Eummmm....nee hoor, kreeg toevallig die folder binnen.heb je nog wat nodig?
van de praxis ?
LIQUITA schreef:Brrr...ik vind het koud, ff de CV aanzetten
LIQUITA schreef:ATE schreef:Eummmm....nee hoor, kreeg toevallig die folder binnen.heb je nog wat nodig?
van de praxis ?
ATE schreef:Nee hoor, het is toch koud?LIQUITA schreef:Brrr...ik vind het koud, ff de CV aanzetten
je word toch niet ziek he ?
LIQUITA schreef:ATE schreef:Nee hoor, het is toch koud?
je word toch niet ziek he ?
. Maar ben niet van plan om ziek te worden hoor
.