Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Ik had hem idd al gezien Mel, is een leuke kruising ja!
En het kleurtje wat eruit komt dan ook!. Ze zijn allebei een soort isabel achtig, en dan krijg je er een bruin peerd uit !
!
terorita schreef:Waro is lief...
was altijd mijn bescherm peerd,
als ik met Terroriets in de bak aan het rijden was, en ze er weer
eens vandoor schoot, parkeerde ik d'r nog wel is in Waro z'm kont..
wat een lange tijd eigelijk
. Morgen ga ik naar het krantenhokje, ik wil mijn camera snel, ik ben zelfs zo wanhopig dat ik er maar een krantenwijkje bij neem
. Gewoon de almare, hier dicht in de buurt, dat ik niet 3 km moet fietsen of zoiets.
. Als ik kranten loop, heb ik als het goed is over 2/3 maanden genoeg om mijn camera te kopen samen met moederlief !

.

Iriis_ schreef:Ik wil oook!!!

Melanieetjuh schreef:paasei...
Zoveeel!
Maarja, dan heb je ook wel wat!
.
. Er staan echt mooie foto's in je profiel! Melanieetjuh schreef:
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:paasei...
Zoveeel!
Maarja, dan heb je ook wel wat!
Gelukkig heb ik nog lenzen van de analoge camera, dus daar hoef ik niks meer voor te betalen.
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:
Gelukkig heb ik nog lenzen van de analoge camera, dus daar hoef ik niks meer voor te betalen.
Kunnen die lenzen wel op die camera dan?
. Het zijn allemaal canon lenzen, en het zijn vrij nieuwe lenzen. Deze camera is gekocht en uit de periode vlak voor er digitale camera's kwamen. Waarschijnlijk is het systeem nog het zelfde
Emmaa_ schreef:Waarschijnlijk wel. Het zijn allemaal canon lenzen, en het zijn vrij nieuwe lenzen. Deze camera is gekocht en uit de periode vlak voor er digitale camera's kwamen. Waarschijnlijk is het systeem nog het zelfde

Emmaa_ schreef:El, wat voor camera heb jij eigenlijk ?. Er staan echt mooie foto's in je profiel!