Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Irene11_ schreef:Nou kijk, af en toe waren kinderen elkaar achter na aan het rennen en duwen en dan moest er ook eentje in de mesthoop (dat gat dus) worden gegooit![]()
(Ik deed daar niet aan mee hoor.)
Maar soms was dat gat ook wel leeg (het was een erg diep gat) en dan is het wel wat enger als mensen je erin willen gooien

.

xFioon schreef:wie gaan er allemaal van vorig jaar weer dan lisa?
ik stond toen geloof ik in noodboxen achteraan, tenminste, zo werden ze genoemd maar er was wel gewoon licht en water dus weet niet of die er nou eigenlijk altijd stonden... daar wil ik niet weer staan! pony had 0,00 contact met andere paarden en werd ehelemaal gek.
StillAngel schreef:Wie zijn Gayle en Mick?
.fionaa schreef:Gaan jullie wel nog lisanne? Jij en dionne? Of beetje op uitgekeken?
.
xFioon schreef:wie gaan er allemaal van vorig jaar weer dan lisa?
ik stond toen geloof ik in noodboxen achteraan, tenminste, zo werden ze genoemd maar er was wel gewoon licht en water dus weet niet of die er nou eigenlijk altijd stonden... daar wil ik niet weer staan! pony had 0,00 contact met andere paarden en werd ehelemaal gek.
De polen zijn foetsie

xLisaa schreef:xFioon schreef:wie gaan er allemaal van vorig jaar weer dan lisa?
Ja, ik hoop echt niet dat mijn paard daar achteraan komt te staan! Ik wil het liefst hierzo: en anders binnen
Mn super peerdje
Geloof 7 of 8 van rechts zeg ma