Ugene2001 schreef:, en van die andere mooie meid
Die zeker..! Die groeit aardig snel dus eerst de pup
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ugene2001 schreef:, en van die andere mooie meid
phajia schreef:hoezo misschien woord het wel een merrie
phajia schreef:hoezo misschien woord het wel een merrie
Ugene2001 schreef:phajia schreef:hoezo misschien woord het wel een merrie
Als je een veulen fokt, weet je nooit van tevoren of het een hengst of een merrie wordt
Gelukkig niet
Dan blijft het een verassing das leuker phajia schreef:oke nee duuh maar ga je deze dan weg doen
_Sammy_ schreef:zooo kheb echt al de hele dag een koppijn daar wor je echt gek van, beter ben ik een keer slim en ga ik zo douchen en me bedje opzoeken, maar lukt vast niet
Ugene2001 schreef:_Sammy_ schreef:zooo kheb echt al de hele dag een koppijn daar wor je echt gek van, beter ben ik een keer slim en ga ik zo douchen en me bedje opzoeken, maar lukt vast niet
Huphup! Naar bed jij!!
_Sammy_ schreef:Haha.. douchen duurt zo en zo altijd een uur dus geduld![]()
S: ik geloof dat je helemaal verkeerd zit, het is echt een stuk verder! maar idd richting zoeterwoude, zie http://www.startpagina.nl voor de routebeschrijving
Ik geef je nog een beetje meer tijd
Maar dan kan je een fietspad op... of het erf oprijden
idd kijk gewoon even op die route dan snap je hem pas, hup, hup! _Sammy_ schreef:idd kijk gewoon even op die route dan snap je hem pas, hup, hup!
Niet op in gaan sam haha
ik hou me in, zoals altijd
phajia schreef:ja oke nee als ik dat weet want ik was vandaag de verkeerde kant gegaan.
is dan de vlietlanden echt ver weg of niet