meelen schreef:ATE schreef:komt het dan wel van ATE? denk dat je te zware parketten rondbrengt![]()
Ik breng geen pakketjes ATE, alleen dingen die door de brievenbus passen.
hee jammer dacht jij brengt leuke dingen thuis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:ATE schreef:komt het dan wel van ATE? denk dat je te zware parketten rondbrengt![]()

meelen schreef:meelen schreef:Was ik BIJNA van m'n rugpijn af, is het verdikkeme weer eger geworden nadat ik gisteren Nado z'n stal heb uitgemest.ATE schreef:komt het dan wel van ATE? denk dat je te zware parketten rondbrengt
meelen schreef:Ik breng geen pakketjes ATE, alleen dingen die door de brievenbus passen.

[/quote]
meelen schreef:Weet iemand al hoe het met Robin Hood is?
meelen schreef:Weet iemand al hoe het met Robin Hood is?
LIQUITA schreef:Sanniiy16 schreef:zo ik ben me toch een partijtje zenuwachtig voor zaterdag
zit me alweer druk te maken om niets denk ik
want volgens mij kan nado als de beste springen haha
we gaan het zien
ben jij dr zaterdag ook hackie??
Nado kan als de beste springen....ik heb het zelf gezien!!!

Sanniiy16 schreef:hahaha nou als jij het zegt dan zal het wel zo zijn
ik heb het zelf natuurlijk niet gezien hoe hij sprong
voor mijn gevoel ging het wel goed afgelopen zondag
dus nu zaterdag maar afwachten
ik krijg waarschijnlijk wel veel publiek
me ouders een vriendin van me moeder me vriend en me schoonouders
haha
dus dan moeten we wel extra goed ons best doen
SPANNENDDDD
ATE schreef:komt het dan wel van ATE? denk dat je te zware parketten rondbrengt![]()
meelen schreef:Ik breng geen pakketjes ATE, alleen dingen die door de brievenbus passen.
ATE schreef:hee jammer dacht jij brengt leuke dingen thuis
meelen schreef:nou die mag je houdenDoe ik ook, van die mooie blauwe enveloppen, en van die witte met een lila/paars randje.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Weet iemand al hoe het met Robin Hood is?
Wat ik begrepen heb gaat het redelijk goed met hem. Hij hoeft waarschijnlijk niet eens geopereerd te worden, hij moet nog wel even in de kliniek blijven, maar ze hebben goede hoop op herstel.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Weet iemand al hoe het met Robin Hood is?
Wat ik begrepen heb gaat het redelijk goed met hem. Hij hoeft waarschijnlijk niet eens geopereerd te worden, hij moet nog wel even in de kliniek blijven, maar ze hebben goede hoop op herstel.

ATE schreef:ATE schreef:komt het dan wel van ATE? denk dat je te zware parketten rondbrengt
meelen schreef:Ik breng geen pakketjes ATE, alleen dingen die door de brievenbus passen.ATE schreef:hee jammer dacht jij brengt leuke dingen thuis
Dat hoor ik nou wel vaker........GEK HÉ????
meelen schreef:nou die mag je houdenDoe ik ook, van die mooie blauwe enveloppen, en van die witte met een lila/paars randje.

ATE schreef:ATE schreef:komt het dan wel van ATE? denk dat je te zware parketten rondbrengt
hee jammer dacht jij brengt leuke dingen thuismeelen schreef:Doe ik ook, van die mooie blauwe enveloppen, en van die witte met een lila/paars randje.
Sanniiy16 schreef:LIQUITA schreef:
ben jij dr zaterdag ook hackie??
Nado kan als de beste springen....ik heb het zelf gezien!!!

[/quote]

ATE schreef:hee jammer dacht jij brengt leuke dingen thuis
meelen schreef:[/quote]Doe ik ook, van die mooie blauwe enveloppen, en van die witte met een lila/paars randje.
meelen schreef:HUH??????? Mijn antwoord staat ertussenin whahahaha

LIQUITA schreef:hahaha...die quotes worden steeds mooier![]()
![]()
xan schreef:WEten jullie wie er ngog meer goed kan springen ????
Pernadotte.
Die springt gewoon over het hek bij het weiland !!!!!
Die andere paarden in galop erachteraan maar die durfde niet.
En daar stond Pernadotte dan, in een heerlijk leeg weiland.
Gelukkig hebben een stel meiden (stephanie en dochter van NatuurD5) haar weer teruggebracht.

Tytje gaat ook. 
LIQUITA schreef:hahaha...die quotes worden steeds mooier![]()
![]()

xan schreef:Ik hoorde net van Diana dat zij druk bezig is met het oprichten van een rijvereniging. Waarschijnlijk per 1 januari a.s.
Ik heb mezelf meteen aangemeld als lid.
Nu jullie nog ............![]()
![]()
Tytje gaat ook.