Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 11:49

Binar schreef:
Nog geen bericht van Mike, dus missch gaat de les dan wel gewoon door

De les gaat zeker misschien niet door vanavond vanwege die regen ?
Noujaa..
Anders hoor ik het wel Knipoog als het niet doorgaat Verdrietig
Ik ben vanavond zoiezo wel op stal voor de paardjes Lovers

Leuk hoor fall dat je donna gaat doen *LOL*

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 11:50

hoi moet snel naar mijn werk maar heb vandaag met mijn nieuwe verzorgster alles doorgesproken en we zijn heel blij met elkaar Haha!

Ze heeft donna ook al van haar andere kant leren kennen hihi lekker bokken door de bak aan een touwtje Tong uitsteken
Komt goed fallie ik weet dat je het kan Knipoog

Nou en ik ging met helion bakhobbelen en toen was ik zo'n half uurtje bezig en toen ging ik galoperen en toen ging ik overgang maken naar de draf entoen liep hij ineens heeeeel erg kreupel rechtsvoor Ach gut Ach gut Ach gut
Echt zo mank als ik weet niet wat.

Anietje gaat vanavond nog ff kijken hoe het dan is. Heb hem nog wel afgespoten. misschien een beetje verstapt maar heb geen verstapping gevoeld.

Hoop dat het allemaal mee valt met opa Huilen Huilen

Maar ik moet echt weg ben eigenlijk al te laat

tot vanavond op bokt xxxxx

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 11:57

Binar schreef:
haha, foutje van kantoor, ik kan gewoon ineens op internet Haha! Haha! Haha!

Ik heb ook ietsjes spierpijn, maar minder dan dat ik had verwacht Bloos

Morgen komt Meursing nog een keer voor het hoesten, Ko krijgt nog een ontstekingsremmend prikje!! En eind van de week moet ik weer een Ventipulminkuurtje geven

21 mei is trouwens mijn laatste werkdag hier Go jij! Go jij!

ga dit berichtje maar snel versturen voordat alles weer geblockt wordt Knipoog

He nous.. Ik hoorde ko vandaag ook nog 2 keer hoesten.. effe ter info..
Verder heeft Donna mij vandaag idd bijna het bakkie door getrokken.. Maar ik hield me groot.. Mos, Champie, moon en Pina nog effe lekker buiten gezet.. Enneuuhh kim.. kom optijd vanavond want Mos heeft door de blubber gerold.. hahah

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:10

Ik kan nog steeds op internet Haha! Haha!

Arme Heli Ach gut Zit hem ook ff niet mee he Verdrietig Hoop dat t allemaal meevalt!!

Ik hoor Ko nog regelmatig nog hoesten (incl de nodige klodders), vandaar dat de dierenarts weer ff moet komen. Ze vond t nl beter om nog een keer een ontstekingsremmende prik te geven!! en dan eind van de week weer hoestsiroopje geven

He Fall, hoeveel dagen ga je Donna doen? Leuk dat Donna je al de hele bak heeft laten zien, jammer dat ik er niet bij was!! ZIjn er foto's gemaakt?? Cool Ga je ook inrijden Duivel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:12

Fammiie_x schreef:
Binar schreef:

De les gaat zeker misschien niet door vanavond vanwege die regen ?
Noujaa..
Anders hoor ik het wel Knipoog als het niet doorgaat Verdrietig
Ik ben vanavond zoiezo wel op stal voor de paardjes Lovers

Als het (keihard) regent dan kun je er wel vanuit gaan dat de les niet doorgaat... als ik thuiskom, en de les gaat niet door, dan stuur ik je wel ff een pb (ik heb je tel.nr. nl niet)
Als je niets hoort van mij dan gaat de les gewoon door!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:13

Het is k u t weer Verdrietig

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:27

joh ! Tong uitsteken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 12:28

ja moest het evebn kwijt lekker nutteloos heh Clown

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:08

Citaat:
Als het (keihard) regent dan kun je er wel vanuit gaan dat de les niet doorgaat... als ik thuiskom, en de les gaat niet door, dan stuur ik je wel ff een pb (ik heb je tel.nr. nl niet)
Als je niets hoort van mij dan gaat de les gewoon door!!

Okee is goed Knipoog
Ik ben er vanavond toch Bloos
Dus anders zie ik het wel, ik heb anders toch pas om 8 uur les Pling
Hoop dat het droog is

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:23

De knollies zijn in ieder geval lekker buiten aan het spelen. Kleine ruinengroep was braaf, heb alleen wel gelachen om Mos... Ik dacht: haal de drie sukkels uit het bakje en zet ze op het land, maar Champ vond dat hij Moon moest bijten (ik had ze aan het touwtje vast al buiten het bakje en ik stond in het bakje, aan andere kant van het hek Mos te lokken) dus ik trek aan zijn touwtje, en toen wilde Mos niet meer komen. Moon en Champ naar het weitje gebracht, Mos stond lekker in bakkie, ziet ie ineens dat Champ en Moon in de wei staan...maar maar maar, dat kan niet zomaar! Dus Mos rennen in t bakkie... Haha! Hij was zoiezo erg van het rennen en bokken en schudden met t hoofd vandaag, Kim, dus hij is lekker wakker vandaag!

Daarna Biz en Ko meegenomen en die Biz was helemaal gek! Al heel snel lopen naar de wei, Biz schudden met zijn hoofd! En in de wei heeft ie gerend, gebokt, gesteigerd en rare konijnensprongen gemaakt met alle vier de benen gelijk! Tweede jeugd misschien? En lekker in de modder liggen rollen natuurlijk... Knipoog

Par ook trouwens, die was nu letterlijk zwart!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:32

djinnie schreef:
De knollies zijn in ieder geval lekker buiten aan het spelen. Kleine ruinengroep was braaf, heb alleen wel gelachen om Mos... Ik dacht: haal de drie sukkels uit het bakje en zet ze op het land, maar Champ vond dat hij Moon moest bijten (ik had ze aan het touwtje vast al buiten het bakje en ik stond in het bakje, aan andere kant van het hek Mos te lokken) dus ik trek aan zijn touwtje, en toen wilde Mos niet meer komen. Moon en Champ naar het weitje gebracht, Mos stond lekker in bakkie, ziet ie ineens dat Champ en Moon in de wei staan...maar maar maar, dat kan niet zomaar! Dus Mos rennen in t bakkie... Haha! Hij was zoiezo erg van het rennen en bokken en schudden met t hoofd vandaag, Kim, dus hij is lekker wakker vandaag!

Daarna Biz en Ko meegenomen en die Biz was helemaal gek! Al heel snel lopen naar de wei, Biz schudden met zijn hoofd! En in de wei heeft ie gerend, gebokt, gesteigerd en rare konijnensprongen gemaakt met alle vier de benen gelijk! Tweede jeugd misschien? En lekker in de modder liggen rollen natuurlijk... Knipoog

hebben ze in de regen gestaan ? Bloos
tot hoelaat blijven ze anders staan ?

Pfff, Ik wil naar huis, 't is zo saai op school Rolleyes
Laatst bijgewerkt door Fammiie_x op 07-05-07 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:34

de merries staan lekker binnen vandaag vind het wel goed Bloos pina word er toch zowiezo ziek van van dat weer Bloos kijken morgen en van de week wel weer verder geloof alleen dat het morgen nog slechter word Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 13:44

djinnie schreef:

staat de rest van de grote ruinengroep niet los dan.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:12

AnitaJoeri schreef:
djinnie schreef:

staat de rest van de grote ruinengroep niet los dan.

haha die biz!! Je bent toch wel ff strenk geweest he Koe
Maf peerd Clown hoop dat'ie zijn ijzers nog heeft Nagelbijten / Gniffelen

Aniet, alleen Biz en Ko staan in het land, de rest is vééls te wild om in de wei te staan Haha! Haha! Haha!
Hoop dat Ko nog beetje schoon (lees moddervrij) is vanavond, zeker als de les doorgaat Bloos Ga zo Mike ff sms-en

Geen bericht = goed bericht Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:24

hahaha ik zal joepi maar wat meer hoestpoeder geven na vandaag.Het komt met bakken de lucht uit.Ik ga proberen ze wat eerder binnen te halen.Denk dat ze het koud krijgen van de regen.
En ga jij eens aan je werk nous.Nog ff volhouden hoor.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:26

die van jullie hebben afgelopen zomer toch ook dag en nacht in de regen gestaan...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:27

AnitaJoeri schreef:
hahaha ik zal joepi maar wat meer hoestpoeder geven na vandaag.Het komt met bakken de lucht uit.Ik ga proberen ze wat eerder binnen te halen.Denk dat ze het koud krijgen van de regen.

De les gaat helaas niet door, Mike stuurt me net berichtje, dat keuren van een paard uitloopt en hij het niet gaat redden ja ja dat zal wel, denk dat de regen ook nog wel beetje meespeelt
Wordt vanavond longeren en eigenlijk vind ik t stiekum helemaal niet erg dat de les niet doorgaat Bloos

ga nu lekker ijsjes eten en daarna weer aan het werk Doei!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:28

Binar schreef:
AnitaJoeri schreef:

De les gaat helaas niet door, Mike stuurt me net berichtje, dat keuren van een paard uitloopt en hij het niet gaat redden ja ja dat zal wel, denk dat de regen ook nog wel beetje meespeelt
Wordt vanavond longeren en eigenlijk vind ik t stiekum helemaal niet erg dat de les niet doorgaat Bloos

ga nu lekker ijsjes eten en daarna weer aan het werk Doei!

Jippie haha zei ik toch

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:37

vera23 schreef:
die van jullie hebben afgelopen zomer toch ook dag en nacht in de regen gestaan...

ja maar midden in de zomer is het toch warmer dan nu en ook in augustus hebben ze binnengestaan omdat het zoals nu zo hard bleef regenen en als zo zo doornat zijn dan worden ze ook niet meer warm.Maar ik ga straks ff kijken hoor.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 14:39

nee is ook zo is ook wel kouder nu.... hoef die van mij er nu ook niet in te zetten Bloos

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:14

ik vind het ook wel jammer dat het niet doorgaat,
maar de ene kant ook weer wel door die regen Verdrietig
Maarjaa..
dan maar denk ik even longeren die paardjes Lachen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 15:25

Hallo Doei!

Eindelijk weg van school, haha. Haha!
Wat een ongeloofelijk bagger weer zeg! Lips are sealed
Ik snap er niks van, vorige week super lekker weer en nu krijgen we dit.
Voor het land en de plantjes is het wel lekker, maar ik vind het nou niet bepaald leuk. Schijnheilig

Vera, ik dacht al. Pina staat zowieso niet op het land met dit weer, gaat ze weer hoesten. Verdrietig
Dus als het regent donderdag en vrijdag hoef ik dr niet op het land te zetten neem ik aan? Lachen

edit

Oeps, sorry vergeten.
Fallie hartstikke leuk dat je Donna gaat doen!
Hoeveel dagen in de week? Pling

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:28

vera23 schreef:
de merries staan lekker binnen vandaag vind het wel goed Bloos pina word er toch zowiezo ziek van van dat weer Bloos kijken morgen en van de week wel weer verder geloof alleen dat het morgen nog slechter word Bloos

Eeen gedeelte staat binnen, de rest is buiten

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:30

je moe maar even het weer aankijken noes en of ze dan nog mogen van ome john Clown of het land dan ondertussen niet te nat is Knipoog

en anders idd gewoon binnen is dan maar even jammer Bloos

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 15:39

Vanavond denk ik toch maar even de paarden longeren dan met dit vieze weer.

Ik heb ook aardig wat pijn in mijn gezicht Verdrietig
Mijn hondje word waarschijnlijk pappa van 8 pups volgende maand Pling
Vandaag hebben ze bij het teefje een echo laten maken en ik ben gebeld dat ze waarschijnlijk 8 pups in der buikje heeft Go jij! Go jij!