De knollies zijn in ieder geval lekker buiten aan het spelen. Kleine ruinengroep was braaf, heb alleen wel gelachen om Mos... Ik dacht: haal de drie sukkels uit het bakje en zet ze op het land, maar Champ vond dat hij Moon moest bijten (ik had ze aan het touwtje vast al buiten het bakje en ik stond in het bakje, aan andere kant van het hek Mos te lokken) dus ik trek aan zijn touwtje, en toen wilde Mos niet meer komen. Moon en Champ naar het weitje gebracht, Mos stond lekker in bakkie, ziet ie ineens dat Champ en Moon in de wei staan...maar maar maar, dat kan niet zomaar! Dus Mos rennen in t bakkie...

Hij was zoiezo erg van het rennen en bokken en schudden met t hoofd vandaag, Kim, dus hij is lekker wakker vandaag!
Daarna Biz en Ko meegenomen en die Biz was helemaal gek! Al heel snel lopen naar de wei, Biz schudden met zijn hoofd! En in de wei heeft ie gerend, gebokt, gesteigerd en rare konijnensprongen gemaakt met alle vier de benen gelijk! Tweede jeugd misschien? En lekker in de modder liggen rollen natuurlijk...
Par ook trouwens, die was nu letterlijk zwart!