Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caeruleus

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:35

euh... wat moet je met 2 van die dekjes :p Wilde je ze allemaal tegelijk op doen?

Oh ja trouwens, Loulou is weer terug Rianne!

ik ben weer lekker bij zie ik, let maar niet op mij Clown
Laatst bijgewerkt door Caeruleus op 09-04-07 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:36

Jep, ik ben ook wel van de dure dingen maar ga geen polo voor bij de paarden van een of ander Pikeur merk kopen voor 50 euro als ze ook bij HM hangen, ze hebben altijd standaard die wel liggen in het felroze,oranje, aqua, zwart, wit, felgroen, geel!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:39

Ja leuk! Met 2 dekjes oprijden Tong uitsteken

Haha ik was laatst aan het sneupen en kwam op een andere bokker dr site en die had wel stuk of 20 setjes...als het niet meer was echt BElachelijk voor woorden... alsof je ze allemaal gebruikt vaak... ik heb aan 2 a 3 genoeg, een voor onder het zadel, een voor reserve/als die andere in de was zit!

En ze was nog niet eens zo oud dus dan denk ik echt: zijn je ouders zo gek dat ze aan een fortuin aan dekjes voor je kopen? Allemaal anky dekjes ook en alles bijpassende peesbeschermers/bandages... pfff ik hou ook wel van mooie spullen maar dit vond ik echt overdreven!!

Stelling dus: Je kunt overdrijven in je passie voor setjes!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:44

btw @ sence: jij hebt wel mooie foto's geplaatst Lachen maar volgens mij is dat verboden om zoveel in een topic te plaatsen ofzo, heb ik eens eerder gezien en toen werd het verwijderd door een moderator... Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:46

Ik heb iets veranderd.. Ik doe de Pale Aqua niet meer, ik doe nu de Lake Blue! Nieuwe kleur van de Anky, vind 'm iets frisser zeg maar! Denk dat ie beter staat bij Kai.

Ik heb nu 3 dekjes, met die 2 erbij 5. Nou, dat is nog niet zo veel Tong uitsteken En het is gewoon leuk om af te wisselen! Ook voor foto's enzo Haha!

Maar 20 setjes vind ik overdreven Nagelbijten / Gniffelen Misschien dat ik ooit nog es bandages of peesjes haal, maar nu nog niet. Vind t rot werk die bandages.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:46

Afbeelding

De lake blue!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:48

Hahahaha, begin daar maar niet over. Ik ken iemand en die heeft nu een stuk of dertig dekjes Haha! Allemaal zelf gekocht Tong uitsteken
Maar alleen een verzorgpaard die ze kan dragen, dus hij heeft wel iedere dag van de maand een vers dekje Knipoog

Maar je kunt idd overdrijven. Ik vind het niet zo nodig om van alles te halen wanneer ze al spul hebben.. Hoewel het natuurlijk leuk is om wat nieuws te hebben, maar setjes zijn niet mijn ding..
Vaak koopt men onnodig er bandages bij of peesbeschermers. Nee laat mij maar lekker met vrijheid om de benen rijden, das veel minder warm.

Ik heb me vandaag trouwens rot gelachen. Die ene kerel die melissa wel kende van toen ze draver was, was er weer met zijn kids en nadat zij er even op hadden gestapt vroeg hij of hij ook even mocht... Maar het was 15 jaar terug dat hij gereden had, dus dat ging niet echt soepel... Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:51

Jaa, de lake blue is wel errug mooi! Het schijnt alleen dat PK pads beter liggen op de rug dan die Anky, maar dat heb ik ook alleen maar van horen zeggen! Je heb van PK ook een mooie felblauwe, die lijkt daar precies op! En is goedkoper!

Ja ik hou ook van leuke dekjes en spullen hoor Tong uitsteken alleen 2 anky's zou ik het geld er niet voor over hebben maar das meer omdat ik voor dat geld liever wat anders koop! Bandageren moet je even leren en dan is het niet zo moeilijk meer!

Ja dat soort momenten kunnen hilarisch zijn Rianne... pfff 30 dekjes, ik zeg niets... Cool

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:54

De Pk ligt inderdaad beter, omdat daar een rugvorm in zit Ja Ik heb het zelf ook altijd gezegt, maar ik vind de kleuren van Anky veel mooier! Dit is niet súper fel zeg maar Nagelbijten / Gniffelen

Nou, ik ga maar es naar beneden, normaal zit ik de hele avond voor de buis! Ik heb morgen middag praktijk examen van administratie, moet nog even alles doornemen Bloos

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:56

Ik heb ook tentamens: tentoonstellingsvormgeving, wel leuk, dus dat scheelt!

Ja klopt, daar zit een betere rugvorm in, dan zou ik liever voor dat gaan dan voor de kleur Knipoog Maar hij is wel heel mooi hoor!

Ik ga ook slapen! Succes met alles iedereen! Doei, doei

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:57

Wat het nadeel bij de anky is is dat wanneer je paard een hoge schoft heeft, je het dekje vrij ver in de zadelkamer moet trekken omdat het zo recht van de rug is.
Zou ik het bij die friezen opleggen dan ligt die vast perfect, maar ik denk dat het bij de andere paarden met meer schoft te veel gaat trekken bij de schoft...
De hh pads vind ik wel prettig vanwege de vorm in de rug. En verder, eigenlijk wil ik ook een mooi dekje voor in de zomer.

Mn bijrijdster Froukje had zelf een hele mooie gemaakt Haha! Lupi vroeg al bijna waar die weg kwam Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 21:58

Geel of felblauw is leuk voor de zomer! Of felgroen/lichtgroen zoals de kleur Jade van Anky of die van Scapa, pistache!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:00

Hahaha, hmm zal even moeten bekijken wat een zwarte (of zomers iets bruinere Knipoog ) fries netjes staat. Over twee weken ben ik jarig, dus dan maar even naar Harderagyp Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:01

Niet normaal, moet je deze collecties zien van mensen.

Allemaal Anky's.

van één
Afbeelding

van één
[img]tp://img362.imageshack.us/img362/2451/bda7.jpg[/img]

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

van één
Afbeelding

Moet je voor de grap eens uitrekenen hoeveel die mensen voor die pads hebben betaalt Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:02

Ik vind de HH pads niet zo

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:03

Nou inderdaad! Dat bedoel ik!! Pfffff die onderste daar ligt voor 1000 euro aan Anky dekjes dat is NIET normaal hoor!!

Naar hardegarijp! Gezellig, daar zit ik naast met Black Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:04

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:04

Nee HH pad heb ik ook, een maisgele maar ben er ook niet weg van, begrijp die zadellussen niet, waarom die zon kort zijn, het past simpelweg niet en vind het net een kussen...

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:05

Nee? Ik vind de ligging erg goed, maakt niet uit op welk paard ik ze gebruik. Ze zijn mooi dik, lekker stof en er zijn wel leuke kleurtjes. De nieuwe collectie met die bloementjes vind ik bagger, maar die stripe-pads zijn wel mn favo... Hoewel de Anky pads ook wel leuk zijn, maar voor die prijs... Dan haal ik liever een ander merk dat dezelfde kleur verkoopt..

Waarom vindt je de hh niet zo...?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:05

Oja, bij die site, ik sta er ook tussen Clown Bij Bruin en dan rood Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:06

Het is niet mijn style gewoon denk ik. Ik vind de stripes wel leuk, vooral die nieuwe kleuren, maar ik zou er zelf niet één kopen.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:07

Ik denk dat ik toch voor blauw, geel of groen ga...

Nee die stripe vind ik niet zo en die bloemetjes zijn TE lelijk! Maar daarom is het mooi dat er zoveel keus is, voor ieder wat wils!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:14

Juul, is je paard zwart of heel donkerbruin?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 22:17

Die bloemetjes zijn echt vreselijk! Heb je die rijbroeken ervan ook gezien...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 07:37

Black is zwart, alleen hij oogt nu ook wat bruiner op zn buik, rug en kont.

Ja, die rijbroeken met bloemetjes zijn echt afschuwelijk, leuk voor kinderen tot 12 jaar ofzo:P

Er zijn al 2 veulentjes op stal geboren!! Echt zo lief, 2 hengstjes! Er komt er nog een, hopelijk kan ik het zien gebeuren! Ik ga gewoon de wacht houden haha