Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:20

Binar schreef:
Vandaag met Ko naar de kliniek geweest, Ko'tje heeft zich weer supergedragen OK dan! Stond gewoon te slapen tijdens kaalscheren been en het scannen Clown

Helaas mogen we nog niet aan het werk met hem, en hij mag helaas ook nog steeds niet los Verdrietig
Over 2 weken mogen we wel een beetje gaan draven, 2 x 3 minuten Rolleyes We moeten nu 30minuten gaan stappen, en over 2 weken dan 45 minuten!
Heeft er toevallig nog iemand een cool-pack?? Bloos We moeten hem nl 20 min per dag afspuiten of coolpack!! Coolpack vind ik betere oplossing dan afspuiten Knipoog
We moeten over 5 weken weer terug, duimen dat hij dan eindelijk weer wat meer mag doen en nog belangrijker, weer lekker mag spelen met zijn vriendjes... Ach gut

kim heeft er eentje of ook wel kiwi haha, maar ik zag dat ze hem nu zelf gebruikt.
ik heb wel van die dingen die je in de vriezer moet doen of zijn dat coolpack's ?
Die kan je wel gebruiken als je wilt, by the way ook te koop bij aktion voor weinig hihi

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:33

jarno schreef:

kim heeft er eentje of ook wel kiwi haha, maar ik zag dat ze hem nu zelf gebruikt.
ik heb wel van die dingen die je in de vriezer moet doen of zijn dat coolpack's ?
Die kan je wel gebruiken als je wilt, by the way ook te koop bij aktion voor weinig hihi

gr

Ik heb ook een kleine coolpack gehad van Sil! Ik zoek eigenlijk eentje voor de paardenbenen. Clown
Zoiets als deze
Afbeelding
Missch donderdag naar Van Rijs, voor verkorten van mijn strengen.. missch daar maar ff rondkijken Cool
En anders idd maar eens naar de Aktion toe.. ff lekker rondneuzen....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:39

sms je net dat ik ze wel voor mensen heb,met bandage erom lijkt mij prima neem ze in iedergeval morgen mee Nous

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:10

Dat is nog even balen Nous, arme Ko, mag die niet met zijn vriendjes naar buiten Ach gut

Eef dat is ronduit k*t zeg!
Wat een idiote instelling is dat nou weer?
Ze zorgen maar gewoon dat je er bij mag anders komen we met zijn allen te paard demonstreren voor de schooldeuren (heb wel een dokter nodig als ik van Par afpleur, valt te regelen toch?)

Xeen ophouden met dat gezeur, iedereen op stal heeft een maat (of meerdere) dan jou, wat zijn die mensen dan wel niet als jij al vind dat jij dik bent?
Verschrikkelijk dik ja ok, maar om daar nou constant aan herinnerd te worden Boos!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 06:57

Wat een actie nog gisteravond!

@Eef: wat een vreselijk slimme mensen daar bij jou op de opleiding... en zo lekker snel! Ik hoop dat het allemaal een beetje vlot geregeld kan worden, over het algemeen zijn ze niet zo happig op de benen onder het lijf vandaan lopen, dus je moet ze maar een beetje vlot achter de vodden zitten! Succes! Ach gut

@Nous: Balen dat ie nog niet los mag en dat je nog niet met m aan het werk mag! Heel vervelend. Arme Ko Verdrietig Was er wel verbetering te zien, of helemaal nog niet?

@Xeen: mensen kletsen altijd over andere mensen, roddelen is alom aanwezig. Never mind, is dus echt niet boeiend. Als je die gezellige roddeltantes tegenkomt (zoek voor geraniums, zitten er meestal achter verstopt...net als oude mensjes), zeg je gewoon: talk to the hand! Whoosh! Of je geeft ze een hand, stelt je voor (Ik been Xeen, wie zijn jullie. Tja, ben zoooooo lang weg geweest.... Koe ) Afijn, lekker laten kletsen, toch?

En toen had ik weinig meer te melden, behalve dan dat ik graag WINTERSLAAP wil houden. Kan dat? En dan weer in de lente te voorschijn komen... Slapen Lekker!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 07:41

Citaat:
Ja maar over dat gewicht, 36 ..
Ik wil 34 Bloos

Boos! Xenia je bent een vreselijke zeurpiet. Stoom uit je oren

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:43

nou een hoop gezeur zie ik weer...ik ga nu werken ben er vanmiddag weer doei doei

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:44

heee madelon wat is die site nou ook alweer van sinterklaas

davinci1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:54

goeimorgen.. ben net wakker Bloos Haha!
lekker geslapen iedereen?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:59

heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen,
zou zo weer effe willen liggen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:06

jarno schreef:
heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen,
zou zo weer effe willen liggen.

Mogguh allemaal
Ja ik zou ook nog best wel ff willen Dromen
djinnie schreef:
@Nous: Balen dat ie nog niet los mag en dat je nog niet met m aan het werk mag! Heel vervelend. Arme Ko Verdrietig Was er wel verbetering te zien, of helemaal nog niet?

Er was wel verbetering te zien, maar dit is waarsch een nieuwe reactie, zoals de arts het noemde (waarsch door wat spatjes van Ko Clown ) Gelukkig geen heftige dingen, geen gaten, geen scheuren.. gewoon iets onregelmatigheid in de (buig)pees. DA vond Ko te goed om iets van Shockwave-therapie te doen, gelukkig maar!!
Over 2 weken mogen we wel een beetje gaan draven (2x 3 minuten Tong uitsteken )
Over 5 weken moeten we weer terug nar de kliniek, als dan alles goed is, mogen we waarsch weer vlotjes gaan opbouwen.
Helaas voor Ko Ach gut , maar leuk voor Biz Lovers , hij gaat dus mee met de groepsrit!! Cool

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:51

Ik wil ook terug naar mijn bedje, heb goed geslapen maar veel te kort.....Gelukkig hadden de "opvangkids" al op een huis gereageerd in den haag en als ze het één en ander kunnen kortsluiten met die makelaar dan zijn ze het weekend weer weg....

Duurt altijd erg lang he zo'n peesblessure, maar gelukkig zijn de vooruitzichten goed met Ko en nu maar hopen dat hij geen gekke bokkesprongen meer maakt.

Dus morgen ga je met Diddlepony N.H. volgen? Zal die best leuk vinden denk ik......en ik denk Hellen ook......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:12

spettertjuh schreef:
Dus morgen ga je met Diddlepony N.H. volgen? Zal die best leuk vinden denk ik......en ik denk Hellen ook......

Jaaa, morgen met Diddle in de NH les, ben echt benieuwd! Ik vind het ook wel leuk om zoiets met hem te doen en ik ben ook wel nieuwsgierig hoe hij er op zal reageren Clown

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:13

he kaar kan het zijn dat we je hebben zien rijden in den haag toen nous en ik onderweg waren naar de dierenarts weet me god niet meer waar maar wel zo rond 3 uur of iets later je had een zwarte jas aan iig

gr

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:35

Yip dat klopt..... Ik was op de scootie-wootie en net klaar met werken. Ik denk dat het ter hoogte van de binkhorst is geweest? Je kent mijn helmpie toch??????

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:37

spettertjuh schreef:
Yip dat klopt..... Ik was op de scootie-wootie en net klaar met werken. Ik denk dat het ter hoogte van de binkhorst is geweest? Je kent mijn helmpie toch??????

ja maar je reed zooooooooooooo hard dat konden we niet zien hoor.
ik weet wel dat jij van rechts kwam en wij rechtdoor gingen richting de dierenarts weet niet meer welke straat of iets.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:55

Reed ik zooooooooooooooooooooooooooooo hard dan...............kan best....scootie rijdt lekker door hahahahahahaha....Heb jullie niet gezien en ook geen trailer.....maar Anushka vroeg het gisteren en die zij dat het in de buurt van de binkhorst was.....maar kan heel goed hoor ik had gisteren idd een zwarte jas aan.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:02

spettertjuh schreef:
Reed ik zooooooooooooooooooooooooooooo hard dan...............kan best....scootie rijdt lekker door hahahahahahaha....Heb jullie niet gezien en ook geen trailer.....maar Anushka vroeg het gisteren en die zij dat het in de buurt van de binkhorst was.....maar kan heel goed hoor ik had gisteren idd een zwarte jas aan.

ja je reed echt hard je haar danste ervan haha.

gr

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:26

Tsja lang haar hè, soms erg lastig hoor.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:37

jarno schreef:
heee madelon wat is die site nou ook alweer van sinterklaas

www.depepernootjes.nl

staanwel leuke foto's bij hoor!
maar niet die ene je weet wel Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:38

Ik heb heli zijn voorpluk binnen..grappig joh!!! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:40

madelon31 schreef:

whahwhaha, moet je vanavond wel ff showen hoor Haha! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:40

O even ter informatie...ik hoop dat het me nu wel gelukt is..ik heb nu 2 (trouwe??) verzorgsters gevonden voor heli en donna.

2 hele leuke meiden...Kim die hebben jullie vast al eens gezien..komt voor donna.
En dan sinds gister claire..zij komt voor heli.

Het was erg gezellig gister met ze dus ik hoop dat ze nog lang zullen blijven!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:45

Binar schreef:
madelon31 schreef:

whahwhaha, moet je vanavond wel ff showen hoor Haha! Haha!

Ja ga zo naar stal..neem ik hem mee..maar vanavond ben ik er niet..een soort vergadering over de 18de de intocht..gaat allemaal heel officieel daar.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 13:49

ik heb een wens gedaan hoor bij de sint nu maar hopen dat hij mij niet overslaat Knipoog

Wat is die Heli toch weer mooi hè op die foto's Tong uitsteken Zoooooo mooi wit Haha!