Binar schreef:Vandaag met Ko naar de kliniek geweest, Ko'tje heeft zich weer supergedragenStond gewoon te slapen tijdens kaalscheren been en het scannen
![]()
Helaas mogen we nog niet aan het werk met hem, en hij mag helaas ook nog steeds niet los![]()
Over 2 weken mogen we wel een beetje gaan draven, 2 x 3 minutenWe moeten nu 30minuten gaan stappen, en over 2 weken dan 45 minuten!
Heeft er toevallig nog iemand een cool-pack??We moeten hem nl 20 min per dag afspuiten of coolpack!! Coolpack vind ik betere oplossing dan afspuiten
![]()
We moeten over 5 weken weer terug, duimen dat hij dan eindelijk weer wat meer mag doen en nog belangrijker, weer lekker mag spelen met zijn vriendjes...
kim heeft er eentje of ook wel kiwi haha, maar ik zag dat ze hem nu zelf gebruikt.
ik heb wel van die dingen die je in de vriezer moet doen of zijn dat coolpack's ?
Die kan je wel gebruiken als je wilt, by the way ook te koop bij aktion voor weinig hihi
gr
We moeten nu 30minuten gaan stappen, en over 2 weken dan 45 minuten!
We moeten hem nl 20 min per dag afspuiten of coolpack!! Coolpack vind ik betere oplossing dan afspuiten

Of je geeft ze een hand, stelt je voor (Ik been Xeen, wie zijn jullie. Tja, ben zoooooo lang weg geweest....
) Afijn, lekker laten kletsen, toch?
Lekker!
)
, hij gaat dus mee met de groepsrit!!