stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 13:34

hallo allemaal ik ga weer even terug spitten om een verslag (samenvatting) van beau temaken voor emmeloord.
want ik ga zo beau zijn arts even bellen om te overleggen hoe ik nu verder moet me beau want ik weet niet meer waar ik wel en niet goed aan doe.
beau staat nu al 22 dagen op de antibiotica en dat lijk me niet echt goed voor een 3 enhalfe maand jong veulen toch Verward
en beau is gewoon beau niet meer Verdrietig ik wordt er zo hoppeloos moe van en verdrietig van.
ik ben bang dat ik hem als nog kwijt raak Huilen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:40

AnneOmie schreef:
Hahaha was het echt een lekkere bouwvakker Verward

Wat voor machientje hebben ze dan nu voor de stallen?? Wist ik niets van. Mesten Rinus en Rein dan niet meer uit?

Mogguh Naadje, Uh middag inmiddels Tong uitsteken

Vanavond lekker lessen Haha!

Piet heeft een klein 'trakkertje' om de stallen helemaal leeg te trekken, heel handig. Als de stal dan leeg is gaat meteen t stro er in en schoon! Je paard is dan niet on de stal als t stro er in gaat: lekker voor de longen ook.
Rinus en Rein strooien op.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:41

Kopop Bren! Niet de moed verliezen hoor!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 13:44

ik verlies de moet niet want dan zijn we nog verder van huis maar ik wil weten of ik er goed aan doe enof ik er nog iets aan kan doen en miss weten hun wel wat ik moet doe en wat ik juist niet moet doen. want ik weet het niet meer waar ik wel en niet goed aan doe.
ik strooi al niet meer op als hun in de box staan. ik ben gewoon de goeie weg kwijt met bo ik ben verdwaald Verdrietig ik weet het niet meer.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 13:45

shir weet jij miss wat de site is van de dierenartsforum Verward

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:52

pascha7 schreef:
shir weet jij miss wat de site is van de dierenartsforum Verward

Nee geen idee maar probeer een op www. google.nl dan kom je vast wel ergens....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 13:53

heb ik al gedaan maar dan krijg ik de link wel maar dan geeft ie een. De pagina kan niet worden weergegeven. Boos!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:54

pascha7 schreef:
ik verlies de moet niet want dan zijn we nog verder van huis maar ik wil weten of ik er goed aan doe enof ik er nog iets aan kan doen en miss weten hun wel wat ik moet doe en wat ik juist niet moet doen. want ik weet het niet meer waar ik wel en niet goed aan doe.
ik strooi al niet meer op als hun in de box staan. ik ben gewoon de goeie weg kwijt met bo ik ben verdwaald Verdrietig ik weet het niet meer.

Zet m zo snel als kan lekker op t land. Lekker in Friesland daar kan ie eindelijk lekker paard worden. Hij zal heus wel aansterken hoor.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:01

Ik denk ook dat dat nog het beste zal zijn. De natuur zijn werk laten doen. Dit gepruts kan ook nooit goed zijn voor zo'n jong veulen want antibiotica maakt ook alles stuk! Dat kan gewoon nooit goed zijn Scheve mond Zijn immuumsysteem gaat zo naar de kl*te denk ik Scheve mond

Kan me voorstellen dat je het ffe niet meer ziet zitten Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 14:06

shir dat kan ik nu niet meer doen want hij heb geen weerstand dus kan hem niet nu dah en nacht buiten zetten want dan gaat ie er ook kapot aan. ik ga een samenvating maken van wat hij heb gehad en dan ga ik meteen emmeloord even bellen want ik weet het niet meer wat goed voor hem is en wat niet goed is.
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 30-10-06 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:11

Op deze manier zal hij ook geen weerstand meer krijgen Scheve mond Ze blijven er maar medicijnen inpompen die dat kleine lijfje niet kan verwerken denk ik. Is zijn stofwisseling niet helemaal naar de kl*te Verward Ik denk dat hij ook een soort van reinigingskuur moet hebben net als Omar.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 14:26

AnneOmie schreef:
Op deze manier zal hij ook geen weerstand meer krijgen Scheve mond Ze blijven er maar medicijnen inpompen die dat kleine lijfje niet kan verwerken denk ik. Is zijn stofwisseling niet helemaal naar de kl*te Verward Ik denk dat hij ook een soort van reinigingskuur moet hebben net als Omar.

nee zo krijgt hij ook geen weerstand maar moet ik hem dan nu zo met dat pleuris weer buiten zetten dan weet ik zeker dat hij dood gaat aan zijn verkoudheid en andere enge dinge. ik kan hem nu dus niet meer buiten dag en nacht zetten. als dat kon had ik dat dus ook allang gedaan. ik wil ook het beste van het beste voor me veulen en merrie natuurlijk.
maar ik ga vanavond met me pa langs piet zijn broer om tevragen of ik beau en pas over dag tot savond bij de koeien aan de overkan mag zetten.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:48

Brenda wil jij ze samen met de koeien zetten?? Bel dan eerst even de da op of koeien geen bacterieen of iets dergeliks bij zich dragen wat slecht is voor Beau.Shirley het was echt een heeeeerlijke bouwvakker.Geen vrouw.wat wil je nog meer.
Ik ga nu nog even met een heerlijke griepkop en koorts mijn bedje in.Vanavond nog even naar Taams.Als er iemand vanmiddag nog is wil die Zirano dan nog even los gooien.
Dank je.tot later.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 15:07

ik moet morgen tussen 8.15 en 9uur emmeloord terug bellen want ze hebben het nu erg druk want er zijn 2 spoedgevallen tussen door gekomen.
dus ik ga morgen even bellen. laat het morgen wel weten hoe en wat ze zijde.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 15:08

Zirano schreef:
Brenda wil jij ze samen met de koeien zetten?? Bel dan eerst even de da op of koeien geen bacterieen of iets dergeliks bij zich dragen wat slecht is voor Beau.Shirley het was echt een heeeeerlijke bouwvakker.Geen vrouw.wat wil je nog meer.
Ik ga nu nog even met een heerlijke griepkop en koorts mijn bedje in.Vanavond nog even naar Taams.Als er iemand vanmiddag nog is wil die Zirano dan nog even los gooien.
Dank je.tot later.

ik ga het morgen gewoon vragen of het kwaad kan hoop het niet want dan kunnen ze uitzieken op het land overdag en savond zo laat mogenlijk naar binnen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:35

anders kun je ook misschien nog landsmeer proberen als het echt niet anders kan

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 15:43

Zirano schreef:
anders kun je ook misschien nog landsmeer proberen als het echt niet anders kan

kan het proberen maar denk niet dat die nu op een dood ziek veulen zitten tewachten terwijl we niet eens weten wat hij heb en of het besmettelijk is

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:07

pff ben ik weer Clown

ik hoor allang te slapen maar het wil maar niet lukken..... Sigaar

dus ben maar bezig wat foto's van mijn nieuwe mobiel naar pc en internet te zetten Bloos

deze vanmiddag op stal genomen:

Afbeelding

en deze is ook echt te schattig Haha!
Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:24

Leuke foto's!

@ Brenda: Lijkt me inderdaad verstandig Bo zo snel mogelijk het land op te doen met de mogelijkheid als het echt met bakken uit de hemel komt dat hij dan naar binnen kan. Je zou hem toch in Landsmeer stallen? Of inderdaad wat Annemiek zegt die man proberen over te halen om Bo te behandelen. Je ziet hoe erg Omar daar van is opgeknapt! Een heel verschil met een jaar geleden. Die medicijnen hebben Bo zijn hele immuun systeem overhoop gegooid en bij mensen is het ook zo dat antibiotica een paardenmiddel is wat je niet meer dan een aantal keer per jaar mag gebruiken. Anders werkt het niet meer en wat moet je dan? Ik zou even bellen. Wel goed dat je er zo achter aan gaat. Kom maar op voor je beestjes! OK dan!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:44

Agoss.. Bren.. Ach gut klote zooi zo he. Alsof Bo in zijn korte leventje nog niet genoeg heeft meegemaakt! Verdrietig

Leuke foto's Natas!
Ik ben al op stal geweest, heb gereden, met de 'pas-de-deux' muziek op me mp3. eens kijken of ik er wat mee kan. Haha!
Wil morgen ff kijken voor een knappe oortelefoontje, want die doppies vind ik maar niks, die vallen uit me oor enzo.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:54

Ja, dat is ook een idee. Blijft de muziek in ieder geval nog even geheim... Ik ga morgen op de markt al even shoppen voor outfits. Kan maar beter op tijd beginnen met die drukke Sint- en Kerstperiode in het vooruitzicht... Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 18:35

zo willie is terug van haar werk Haha! Sumisha zou Orissa rijden heerlijk Haha! Zaterdag komen er weer mensen!

Ik ga misschien ook die van Rachel rijden die Valentina Haha! Zaterdag even proberen of het goed gaat! Ben erg benieuwd leuk en pittig paardje Haha!

Balen bren dat het zo K U T gaat met Bo en idd dat antibiotica maakt alles eigenlijk stuk! Hij moet gewoon de hele dag naar buiten want van dat binnen houden wordt hij echt niet beter! Helaas is er bij ons daar geen mogelijkheid toe Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:23

Hoi allemaal,ben vanavond maar eventjes geweest bij Zirano,Zit zelf met 40 graden kooorts en mijn kop knalt uit elkaar.
Zirano begint opstinaat te worden omdat er jammer genoeg nog niet zoveel met hem gedaan kan worden en hij dus toch teveel in zijn stal staat.Tot overmaat van ramp staat er nu recht tegenover hem een luchtzuiger,dit terwijl hij momenteel al alles overneemt van paarden om hem heen.Voel me momenteel knudde en verdrietig.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:34

he Marjan kruip lekker in je bedje en laat je door Eddy lekker vertroetelen! Koppie thee er bij..... Ik zal Zirano woensdag even extra buiten zetten met Missie.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 21:42

Was Ilion nog braaf met naar stal brengen Marjan?