Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Mooie foto, melis! De andere zijn jouw familie, of niet? Vriendje is niet zo bruin hè?
Lida, onder de Kastanje is een erg mooie omgeving! Ik ga altijd twee keer per jaar op vakantie!
Ik ga 19 september met een paar vriendinnetjes naar Evolution in de TT hallen in Assen
Sharon_Jims schreef:Balen Lida!!
Ik heb een mooie vierkante nep stenen plantenbak gekocht bij Van der Spek bij de A12 Waddinxveen. Hij heeft erg veel voor niet al te veel geld!
mo_van_dijk schreef:Ok, dat is balen! Hopen dat het nieuwe tuig voldoet aan de verwachtingen!
mo_van_dijk schreef:@ Lida, waarom doe je ze weg? Misschien is het ook wel handig om schachthoogte en wijdte te vermeldenEnne, waterpartijen zijn ook errug duur! Ik weet niet wat je budget is, maar ik denk dat een houten plantenbak goedkoper is!
Bah, wat een weer vandaag! vannacht bij chris geslapen
mo_van_dijk schreef:Lida, dat is inderdaad fijn!
Ik heb vandaag 4 blauwe ikea tassen met paarden-dekens naar de wassalon gebracht! Bah, wat stonk dat en alles was vies... Had zowel mijn dekens als die van Marlous mee. Ik kan ze morgen al weer ophalen!