Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mAnDyXX schreef:ik had laats een wedstrijd op mijn kleine chanel!! had er gelukkig net 211 punten mee ze was een beetje heet!! maar nu zit ik in de F10 ben erg blij met der
Welshponygek schreef:Ik heb vandaag mijn f6 gehaald. Ben er heel erg blij mee. Er mochten nog wat dingen beter, maar was best tevreden zo. Mijn pony was af en toe een beetje snel, maar dat weet ik van haar en het wordt al steeds beter. Het halthouden waar ik zo bang voor was ging heel goed, ik had daar 3 x een 7 voor. Uiteindelijk had ik 222 punten, dat was het hoogst bij de volwassenen. Bij ons doen ze volwassenen en jeugd apart.
Kortom ik ben supertrots op Oom!
Canaletto schreef:jaa ik had 2 weken geleden wedstrijd en ik dee f11 en heb net een neiuw paard en ik dacht dat doe ik dan maar even had ik gewoon 245 punten f11:O en die 2de was had 225 punten er stond bij een vorbeeldige proef:D:D was trots op me paard
Suzeltje schreef:Ik heb vandaag CBR 1 gereden. Niet echt een wedstrijd maar wel bij de FNRSEn ik heb het gehaald
Het ging wel goedHad 1 fout in de theorie, en het rijden ging ook wel aardig, ik zat alleen op een beetje irritante pony
Flurk schreef:Suzeltje schreef:Ik heb vandaag CBR 1 gereden. Niet echt een wedstrijd maar wel bij de FNRSEn ik heb het gehaald
Het ging wel goedHad 1 fout in de theorie, en het rijden ging ook wel aardig, ik zat alleen op een beetje irritante pony
Gefeliciteerd en nu op naar CBR 2