Anique_Vaandrig schreef:dank jullie meiden! ze zou over ongeveer twee weken 56 worden!
oh jeetje, nou heb ik je nog niet gesmst en heb je t op bokt moeten lezen, sorry
Doe niet zo gek met je sorry MUTS
heel veel sterkte vandaag
xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anique_Vaandrig schreef:dank jullie meiden! ze zou over ongeveer twee weken 56 worden!
oh jeetje, nou heb ik je nog niet gesmst en heb je t op bokt moeten lezen, sorry
heb verder helemaal niets meer voor handen, dat is wel pijnlijk.
Twinklebel schreef:Jeetje, het ziet een beetje zwart op die foto's! Hoe gingen je proeven (je moest toch ook dressuur rijden)? Warm zeker? Ik had vanochtend wedstrijd, moest al voor tien uur rijden, en toen was het al bloedje heet.
Veel sterkte vanmiddag, ik hoop dat je er een beetje van op gaat knappen want dit is toch uiteindelijk het doel van deze behandeling.
Reentjuh schreef:En ik wilde nog wat zeggen geloof ik, maar weet niet meer wat![]()
Nou dat komt misschien nog wel!
Owens_hartje schreef:Ja heb wel wat leuke op het oog, maar de prijs moet ook betaalbaar zijn![]()
Misschien doe ik wel een beroep op je dat je met me mee kan![]()
Heeft Huug eigenlijk nog iets anders staan dan alleen die merrie??
Serada schreef:Owens_hartje schreef:Ja heb wel wat leuke op het oog, maar de prijs moet ook betaalbaar zijn![]()
Misschien doe ik wel een beroep op je dat je met me mee kan![]()
Heeft Huug eigenlijk nog iets anders staan dan alleen die merrie??
Ik ga morgen of overmorgen naar Huug, ik zal het wel vragen...en ik ga natuurlijk graag met je
mee als ik dan niet op vakantie ben
)....