Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en nog liever met een westernzadel zodat ik me goed vast kan houden...

antoinetje schreef:Wel raar zeker die lege stallen?
Fenn schreef:Op één of andere manier rijd ik sinds kort liever zonder zadel, het lijkt of paarden dan opeens veel meer ontspannen lopen en ik heb na die negen jaar stuiteren een beetje door hoe ik stevig kan zitten![]()

Eerst galoppeerde we wel altijd zonder zadel. Op Bowie heb ik dus nog een poging gewaagd, en verder op Koosje, Luna, Djol, Izzel, Kanjer, Fox en natuurlijk met Amar.
Fenn schreef:Op één of andere manier rijd ik sinds kort liever zonder zadel, het lijkt of paarden dan opeens veel meer ontspannen lopen en ik heb na die negen jaar stuiteren een beetje door hoe ik stevig kan zitten![]()
. Opzich wel jammer, maar je moet het ook wel met een groepje wat meer ervaren ruiters doen denk ik. Van Manda en Kanjer worden die kindertjes zo galanceerd en Alex gaat volgens mij een poging tot eigenwijs zijn doen

)
. meisje durfde veel, maar beetje rare moeder
Mariet schreef:En tjah.. lege stallen zijn er de laatste tijd veeeel en veel te veel..
Zat ze zo van jij hoeft toch helemaal niet met krukje op te stappen je bent al zo groot (Uhh tja maar het gaat toch niet altijd alleen om de ruiter en ten tweede praat ze tegen me alsof ik even oud ben als haar dochter
)

(straks belant ze per ongeluk ook op bokt
)