De tweede keer dat ik R en L vewisseld had dacht ik dat Mario het volgende onderdeel verkeerd voorlas
Ik hoor je wel maar ik LUISTER niet!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dozo schreef:Ik had een hele bijzondere wedstrijd vandaag!!
Het was in Assendelft, we moesten met 10 man inrijden op een stukje van 20 x 20 meter![]()
De eerste proef was ik volledig de weg kwijt wat nu links en rechts is![]()
Mario gaat de volgende keer een R en een L op Ramonda haar oren typexen![]()
Dusssss..... Heb ik ook een keer een 1 gehaald met -2 punten (knap He?!?)
De tweede proef was in een andere bak direct na mijn 1e proef en die ging prima, 193 punten
.
!!!
?? Hij zit er erg knuffelbaar uit
lady_maRyy schreef:de die andere manege het heel goed ofzo............
me moeder zij dat er jurie van die manege was
logisch dan dat hun eerst worden![]()
maar het zal wel
.
Nog eventjes en dan kunnen jullie stemmen
Hackie schreef:@ Liquita, waarom neem je hond nooit mee naar de manege?? Hij zit er erg knuffelbaar uit
.
, dus ik laat hem liever lekker veilig thuis. l0rdJ schreef:Nog eventjes en dan kunnen jullie stemmen
![]()
Op pallieter natuurlijk, ik heb hem opgegeven voor de bokt veulenhengsten verkiezingen, en natuurlijk ga ik ook julie vragen te stemmen(A)![]()
viewtopic.php?f=59&t=665515
Dus geneer je niet, ik zal even melden zodra er gestemd kan worden hihi, alleen jammer dat er zoveel van die mooi, sterk stoer uitziende hengste veulens tussen zitten, en dan komt pallieter met zijn ik ben homo maar wel heel erg lief uitdrukking haha
Iedereen van de kuur, gefeliciteerd met de beker!
. l0rdJ schreef:Nog eventjes en dan kunnen jullie stemmen
![]()
Op pallieter natuurlijk, ik heb hem opgegeven voor de bokt veulenhengsten verkiezingen, en natuurlijk ga ik ook julie vragen te stemmen(A)![]()
viewtopic.php?f=59&t=665515
Dus geneer je niet, ik zal even melden zodra er gestemd kan worden hihi, alleen jammer dat er zoveel van die mooi, sterk stoer uitziende hengste veulens tussen zitten, en dan komt pallieter met zijn ik ben homo maar wel heel erg lief uitdrukking haha
Iedereen van de kuur, gefeliciteerd met de beker!
LIQUITA schreef:Hackie schreef:@ Liquita, waarom neem je hond nooit mee naar de manege?? Hij zit er erg knuffelbaar uit
Haha.....inderdaad, Casper heeft een heeeeel hoog knuffelgehalte.
We hebben hem afgelopen zomer wel eens mee genomen, maar Boomer vindt hem niet zo leuk en gaat hem dan "aanvallen". Casper is een grote hond maar echt een bange poeperd, dus ik laat hem liever lekker veilig thuis.

dozo schreef:4 stemmen![]()
Nou.... ik vind het heel knap dat je met zoveel paarden een Kur kan rijden![]()
Gefeliciteerd met jullie beker!!!!
dozo schreef:4 stemmen![]()
Nou.... ik vind het heel knap dat je met zoveel paarden een Kur kan rijden![]()
Gefeliciteerd met jullie beker!!!!
yeahhh
.

l0rdJ schreef:er zijn inderdaad vast en zeker hele rijverenigingen, maarja ik doe ook meer voor de lol mee, maakt het uit toch haha

de eerste keer op soraya!