manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hannes

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 20:55

nee jo, Tong uitsteken hoe kom je daar nou bij

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:56

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:44

hallo hallo, om te bewijzen dat ik idd netjes mijn bokt lees hier een berichtje Haha!
Ik vond het ontzettend gezellig gisteravond! Ik had wel ontzettende pijn in mijn buik
van het lachen en volgens mij dacht iedereen dat we al een aanzienlijke hoeveelheid
alcohol naar binnen hadden gegooid. Vork
Op de terugweg met Bianz nog lekker meegezongen met de kerstcd ....'" I'm driving home for christmas", alleen dan een beetje anders haha.

Op de manege was het ook weer erg gezellig. Denice ik ben blij dat hij je liefde eindelijk beantwoordt haha! Clown Misschien mag je de volgende keer in plaats van zn paard wel zn hand vasthouden! Ik zal in ieder geval voor je duimen

Nel mijn adres hier in Vlissingen is:
Suzegroeneweglaan 109
4385 KN Vlissingen
dus dan ga ik nu alvast uitkijken naar een leuk kaartje ok? Knipoog

Nou dames, ik ga nu een poging doen om even wat voor school te werken maar dat zal wel niet veel worden aangezien ik over een uur alweer weg moet om naar mijn oma te gaan.
Ja naar mijn oma, want ik moet morgen op excursie naar Ouwehands dierenpark dus ja das nogal een end vanaf hier.
De groeten dus alvast En ik spreek jullie snel!
xxx cis

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:28

hihi, ik kwam deze foto nog tegen...zou marieke er nu zo bijliggen in tunesie?
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 18:28

Nou, ondertussen is Marieke alweer veilig op Nederlandse bodem, maar wie weet zit er zo'n soort foto bij dr collectie Lachen We zijn in ieder geval benieuwd naar alle vakantie verhalen!

Wat een hilarische avond was het gister weer, heb me echt kapot gelachen! En het ergste is: wij moesten nog op de foto van die Donsanne. Ok, ik 1 keer leuk kijken, toen vond ik t wel genoeg, maar hij bleef maar doorklikken. Ik blij dat ik toen wegliep... Geloof niet dat het een topfoto is geworden Clown
En Kim, had je nog een beetje stem voor de visite? Of heb je de rondleidingen in gebarentaal gedaan Knipoog

Nel, ik kan donderdagmorgen (10.00u) of middag (14.00u) Maakt voor mij niets uit, dus zeg maar wat voor jou t handigds is!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:07

Zo te horen hebben jullie flink lol gehad gisteren! Ik ook, was bij n klasgenootje en we zijn samen uitgegaan in Goes... waren om half 5 thuis... om vervolgens om 10 uur weer op te staan om braaf aan ons project te gaan werken! Heeeeel goed!
Verder ben ik van vrijdag op zaterdag met Frans samen bij zn moeder gaan logeren in Doorwerth (vlakbij Arnhem). Was ook heel leuk, zijn naar een supergrote intratuin geweest, niet normaal!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:55

whahhaha ja denk het ook ciska Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 20:04

Citaat:
Ik had wel ontzettende pijn in mijn buik van het lachen en volgens mij dacht iedereen dat we al een aanzienlijke hoeveelheid alcohol naar binnen hadden gegooid.

Haha, nou ik heb spierpijn in mn onderrug nu Clown Vroeg me al af hoe ik daar nou aan kwam, misschien lach ik met mn rugspieren? Vork En we hadden tog ook behoorlijke hoeveelheid alcohol op Cis?! (Ja, was jullie miss nie opgevallen, maar Cis en ik hebben ons hier, bij mij thuis eerst nog ff volgegoten met wat alcohol Knipoog )

Ach, "dans alsof niemand kijkt" tog? Nou Have Fun, alsof je alleen in t cafe staat Haha! Hihi, t was iig behoorlijk gezellie gister! *en dan zijn er nog mensen die beweren dat je alleen lol kan hebben in de stad als je zat bent Blond Dach t nie! Haha!*
(vind alleen wel dat ze die ene bar man nog ff een cursus "Hoe ben ik een barman" moeten geven! Raar figuur! Vraagt Thirz om een mixje met flugel; "Huh?" Nou na 4 keer gillen had hij de flugel begrepen, dus met een vragend gezicht pakt hij 2 flugels. Thirz nog een poging gedaan om uit te leggen wat we moesten hebben: draait de dopjes van de Flugel af (had ff de hoop dat ie t gesnapt had, maar nee.. ) en houdt met een groot vraagteken op zn voorhoofd de flugelflesjes onder de andere dranken Clown (Nee, dat gaat idd nie lukken, nog meer drank in die kleine flesjes gieten Dromen *zucht* ) toen moest ie nog ff overleggen met zn maat; 2 vragende Barmannen die niet wisten wat we nou moesten. Uiteindelijk had de tweede barman t door; goot de flugel in een groot glas en maakte een mixje (10 minuten verder Vork )
Hihi, de keer daarna ging t gelukkig een stuk sneller.

Die Donsanne op t eind was een beetje jammer; joeg eerst alle andere mensen in Nationaal weg, en toen moesten wij nog op de foto ook Scheve mond (denk dat die man een Stottervinger heeft.. *kkk.. kkk... kkll.. klik* Ondertussen alweer 7 foto's gemaakt.)

Ow Mariekje is weer veilig in t koude kikkerlandje beland, gelukkig dat de reis goed is gegaan! En ook ik ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's Ja

Phoe, doe t je nie na hoor Bar; half 5 thuis en dan om 10 uur er weer uit om aan je verslag te werken. Maar jij hebt dus ook een lekkr druk, en leuk weekend gehad zo te lezen Lachen

En Bianz? Hoe is t met je leerwerk? Ondanks gister nog veel kunnen doen?

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:59

Goedenavond Doei!

Ik kom hier even binnen vallen om reclame te maken Clown

Zeeuwen Kerstrit op Woensdag 27 december!

Misschien dat jullie een mogelijkheid kunnen vinden om ook gezellig mee te gaan! Te paard of op de fiets, allemaal gezellig! Hopelijk gaan we straks nog met een leuk clubje op stap en maken we er wat kerstigs van Haha! Misschien tot dan!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:18

Haha was erg gezellig gisteren, Cis en ik zijn op tijd gevlucht voor Donsanne! In de auto hebben we nog even vrolijk verder geblert met de foute kerstcd haha Vork Was ook heel blij dat ik netjes een uurtje eerder weg ben gegaan, want ik heb aardig wat geleerd vandaag; ik zou zowaar het tentamen kunnen halen Clown
Jaaa Mariekje, ben erg benieuwd naar je verhalen; je smsjes waren veelbelovend (behalve die van het slechte weer dan, arme jullie Ach gut ) dus hopelijk mag ik snel naar de verhalen komen luisteren en de foto's komen bekijken? Cool
Ga nu nog ff HP kijken en dan slapen, toedels!
Laatst bijgewerkt door Bianz op 17-12-06 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 22:20

Bianz schreef:
Was ook heel blij dat ik netjes een uurtje eerder weg ben gegaan, want ik heb aardig wat geleerd vandaag; ik zou zowaar het tentamen kunnen halen Clown

Trots op je! OK dan!
En zie je nou wel dat t goed is om te gaan stappen, om de dag erna weer hard te leren? Knipoog Zo'n avondje lachen en lol hebben is goed voor je hersenen Ja jaja wetenschappelijk bewezen!

op welke dag heb je t tentamen?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:24

Zo heb nog ff ge-edit, vond dat er nog wat smilies in moesten, verhaal was wel erg kaal Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 22:26

Wow Anne, jij bent wakker! Meteen een reactie!
Ja, je hebt helemaal gelijk, van een avondje stappen na een dag leren krijg je gewoon nieuwe energie, de hoofdstukken gingen vandaag nog harder als gisteren! Zullen wij dan maar ff een wetenschappelijk onderzoekje doen?
Heb woensdag tentamen, dus morgenavond nog ff de laatste loodjes en dan dinsdag naar Tilburg, zodat ik op tijd ter plaatse ben woensdag... en dan knallen!! Wordt 't dan niks, dan maar een her, je kunt niet alles willen he Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 22:39

haha komt goed met je tentamen hoor! Zo hard leren, moet goed komen!

En ja is prima, doen wij een wetenschappelijk onderzoek Knipoog *vind ik wel dat het zo moet zijn; stel dat we t tentamen nie halen na een avondje stappen, stel hè. Dan telt dat tentamen niet natuurlijk Lachen Was in het belang van de wetenschap, dat stappen. Dusja dan kan je t als school niet maken om ons niet te laten slagen, tog? Tong uitsteken

jaja, ik ben wakker *gaap* Of nouja Clown (ik keek gwoon toevallig vlak na jou op bokt Knipoog )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 23:03

Nou, ik doe het je niet na hoor, zo hard leren op zondag. Maar nu komt het tentamen vast goed! Ik heb lekker uitgewaaid met de kids buiten en daarna koekjes gebakken Vork Kreeg vandaag mn kerstpakket: hele grote doos vol met spullen om wafels te bakken inclusief ijzer. Verder nog een hoop lekkere dingen, een staatslot (je weet maar nooit Knipoog ) en een mooi boek over de geschiedenis van 100 jaar kinderzorg. Dus komen jullie een keertje wafels eten?

Tja, niet iedereen kan goed mixjes maken he. Volgende keer toch maar het stappenplan meenemen...of naar Dennis in de oren gaan!
En Marieke: kon je het temperatuurverschil aan? Koud he hier! Van de week nog tijd om een keer mee naar Nous te gaan? Het is droog weer van de week!

Nu ga ik slapen, ben echt moe! Toedels Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:21

Tjonge wat een verhalen weer!
Denice je bent er nou toch onderhand wel achter dat Martin ECHT homo is.......!!!!?

Ja thirz, voor mij komt donderdag 10 uur het beste uit.
Heb smiddags nog een hoop te doen.

Bedankt cis voor je adres, het duurt natuurlijk nog even, maar ik was nou mn adressen lijst aan het bijwerken dus vandaar!

Tja een kerstrit, lijkt me erg leuk, heb wel een paard, maar wij zijn samen niet in top conditie, helaas.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:31

Oja en mijn schoonmoeder wordt geopereerd aan haar rug, want ze heeft de ziekte van uuhh moeilijke naam (bianz weet jij het?)
Maar in ieder geval, ze heeft dagelijks veel pijn en haar rug is ook krom, daarom gaan ze pennen in haar rug plaatsen dat ze weer een rechte rug krijgt.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:29

Clown Je schoonmoeder heeft Scheuermann Nel! Ze vertelde me de afgelopen weken idd over dat ze geopereerd moet worden; ze was nog niet eens echt zenuwachtig afgelopen donderdag, was van het weekend wel anders denk ik? Ik heb met haar afgesproken dat ik via jou wel hoor hoe het met d'r gaat, ben erg benieuwd Knipoog
Wat een leuk kerstpakket Thirz; kans op die jackpot voor je woonboerderijtje Haha!
Nou, ga weer snel verder aan 't werk, ff 5 minuten bokt-pauze Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:57

Jaaaaa wafels eten Haha!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 20:28

Afgesproken Nel, kom ik je om 10u ophalen donderdag Lachen En wens je schoonmoeder maar sterkte, klinkt niet als een makkelijke operatie!

Barbie1986 schreef:
Jaaaaa wafels eten Haha!!

Wanneer komen jullie? Haha!
Trouwens lekker koud vandaag he, mn vingers vroren er af op de fiets!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 20:53

whaha, nou ik moet ook eens ergens anders wezen in Rotterdam hoor Clown Had vandaag klinische les in t Franciscus Gasthuis om 12.15.
Maaike en ik al braaf een trein eerder genomen, dus 11 uur in rotterdam. Natuurlijk ook braaf op 9292ov.nl de reis uitgezocht; tram 20 of 25 richting Schiebroek.
Toevallig net op t moment dat we aan komen bij de trams (11.05) komt de 25 aanrijden, wij snel ingestapt en op weg. *Klasgenootje had ons al verzekerd; Tis nie moeilijk! t kan niet verkeerd gaan, je stapt in de tram en de eerste halte ná t viaduct moet je er uit!*
Volgens t briefje zouden we er binnen 10 minuten zijn, dus wij na 5 minuten druk aan rondspeuren naar een viaduct. Na een poosje nog steeds geen viaduct... Tja, tog een beetje zorgen maken natuurlijk. De vorige les al gemist vanwege de treinen, speciaal voor ons vandaag 2 behandelingen gepland om te laten zien, dan kan je t natuurlijk niet maken om te laat te komen. Maar gelukkig zag Annemijn toen we richting de volgende halte reden dé geruststelling: "Ow kijk Maaike, daar rijdt een tram 25 richting Schiebroek ons te gemoet, dus als we fout zitten rijden we daar gwoon mee terug"
Clown t duurde ff, maar gelukkig had Maaike t uiteindelijk wel door; én wij dachten richting Schiebroek te reizen, én die tram die de andere kant op ging, reed ook richting Schiebroek! *uhum* Koe Nog net uit de tram kunnen springen voordat die weer wegreed bij die halte en aan de andere kant van t spoor gewacht op de tram terug naar Centraal én dus daarna richting t Ziekenhuis Haha!
(stonden we op Centraal om 11.45, again! Schijnheilig )
Rijden we even later net weg bij een halte "hee, was dat nie een viaduct waar we onderdoor reden?!" Dus de volgende halte er snel weer uitgesprongen en terug gelopen naar de "goede" halte. Daar nog wat rond gelopen en gezocht (was 1 minuut lopen vanaf de halte, dus t móest in de buurt zijn!) UIteindelijk maar een ander klasgenootje gebeld: "uhm, we staan bij de Schiekade halte, hoe moeten we dan verder lopen?" "Wáár staan jullie? Verward "
Jahoor, heel fijn...
Bleek dat we er dus nóg lang nie waren, hadden wel de goede tram én we reden de goede kant op, alleen we waren een minuut of 5 te vroeg uitgestapt Clown
Dus terug naar de halte, wachten op de volgende tram, instappen en nu braaf blijven zitten tot we volgens de instructies van ons klasgenootje *even omhoog en dan daarna weer naar benee gingen & ze "St Franciscus halte" zouden roepen*
Conclusie: we waren bijna in 1 keer goed gereden en Al om 12.10 in t ziekenhuis Vork
Verder opsich wel nuttig die les. Beetje vage therapeute, dat wel (en toeval gevalletje; haar dochter heette ook Annemijn! Ja )

Behoorlijk koud idd thirz (handschoenen weer!) enne wafels eten, klinkt goed! Idd maar een keer een wafel etentje houden Vingers aflikken

Klinkt behoorlijk moeilijk en pijnlijk die operatie Scheve mond Wens haar idd maar sterkte!

Leerse Bianz, je kan t! Nog even doorbijten!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:52

Heb ik weer hoor:
Zit ik vanmorgen lekker op de bank in mijn badjas gaat de voordeur bel.
Ik had mn moeder aan de telefoon dus ik zeg "ik ga niet open doen hoor, want ik heb nog geen kleren aan". Het was ook nog een beetje vaag figuur enzo. Maar ook een aanhouder want hij blede nog een keer. Toen rees bij mij de gedachte dat ie misschien iets belangerijks te vertellen had... Vork
Dus ik doe de deur op een kiertje zegt ie: "Wij zijn bezig met de riolering, dus zou u de wc willen doorspoelen en voorlopig niet gebruiken en ook wat flessen water vullen omdat we zo het water afsluiten voor een paar uur". Nou prima hoor, loop ik naar de kraan, komt er al geen water meer uit Nors opkijken Dus nu zit ik hier, zonder water in mijn badjas te wachten tot ik onder de douche kan....fijn hoor. Stoom uit je oren

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:43

Dat is niet zo tof cis.
Wanneer krijg je weer water dan?
Want anders zit je straks heel de dag zonder water.
Gelukkig heb je nog stroom!!!

Ja das goed thirz, dan zie ik je donderdag wel!

O ja zo heette het (bedankt bianz) moeilijke naam.
Nou mn schoonmoeder is dus gisteren geopereerd
Alles was goed gegaan, zover ze nu kunnen weten.
Ze zit aan de morfine dus voelt niet veel, dus echt pijn heeft ze gelukkig nog niet!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:21

Anne_87 schreef:
whaha, nou ik moet ook eens ergens anders wezen in Rotterdam hoor Clown Had vandaag klinische les in t Franciscus Gasthuis om 12.15.

Laat mijn les nou ook eens om precies 12:15 beginnen Clown Mijn school zit gevestigd in het franciscus gasthuis. Had je met mij mee kunnen reizen. Haha, dat viaduct waar jullie zijn uitgestapt, dan waren jullie er echt nog lang niet Haha! Stom dat ik je niet tegen ben gekomen eigenlijk... nouja, er gaan ook zoveel trams!

Das wel vervelend Cis! kan je niet eens meer een bakje thee zetten Ach gut Is het nu al wel opgelost?

zei er iemand trouwens iets over wafels? Schijnheilig

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 20:20

Kims schreef:
Anne_87 schreef:

Laat mijn les nou ook eens om precies 12:15 beginnen Clown Mijn school zit gevestigd in het franciscus gasthuis. Had je met mij mee kunnen reizen. Haha, dat viaduct waar jullie zijn uitgestapt, dan waren jullie er echt nog lang niet Haha!

Uhum Schijnheilig
Nee dat we er nog lang nie waren bleek idd Clown En dat we nou nie tegen zijn gekomen is best logisch. Veel trams idd en wij hadden al een trein eerder gepakt, zijn verkeerd gereden en we waren dus niet egt op een logische tijd voor jou weer op Centraal denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Hihi, over reizen gesproken Clown t gaat weer goed hoor! Ben vandaag om half 1 hier in Souburg op de trein gestapt, om vervolgens al om half 3 in Rotterdam Centraal weer uit te stappen Ja Jaja, doe ik goed hè!
*Tot net voor Dort ging t goed. Netjes om 12.40 zoals t hoort bijna in Dort, gaan we ineens stilstaan: "Er staat een goederentrein voor ons vast op een wissel. De machinist krijgt hem daar zo 1,2,3 niet weg, dus nu staan we in de file. Onze excuses voor het ongemak"
Juist...
Na een half uurtje: "de stoptrein voor ons is een stukje verder gereden, maar wat jongelui in die trein gaat op dit moment even op de vuist met een conducteur, dus we wachten even op de politie; Onze excuses voor het ongemak"
Nee, heel fijn...
(ondertussen maar ff een klasgenootje gebeld en naar haar toe gelopen, in je eentje wachten in een stil staande trein is behoorlijk saai nl!) Nou om 13.20 begon de intercity weer te "rijden" (lopen ging nog sneller) om vervolgens nog een kwartier in Dordrecht Zuid stil te staan Haha! Daarna "snel" doorgereden naar Dort, nog een kwartier stilgestaan Verward *stond er op t bordje dat onze trein een kwartier vertraging had! Ja, zo ongeveer ja Vork *
maar uiteindelijk waren we stipt om half 3 in Rotterdam Haha!

Bij jou gaat t ook lekkr Cis Ach gut je water probleem al opgelost?

Fijn dat de operatie (voor zover nu al bekend) goed is gegaan Nel!

En mariekje? Al gewend aan t koude weer hier? Enne al tijd voor een verhaaltje over je vakantie op bokt? Ben benieuwd!