hoe kom je daar nou bij Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoe kom je daar nou bij
Misschien mag je de volgende keer in plaats van zn paard wel zn hand vasthouden! Ik zal in ieder geval voor je duimen
We zijn in ieder geval benieuwd naar alle vakantie verhalen!
Citaat:Ik had wel ontzettende pijn in mijn buik van het lachen en volgens mij dacht iedereen dat we al een aanzienlijke hoeveelheid alcohol naar binnen hadden gegooid.
Vroeg me al af hoe ik daar nou aan kwam, misschien lach ik met mn rugspieren?
En we hadden tog ook behoorlijke hoeveelheid alcohol op Cis?! (Ja, was jullie miss nie opgevallen, maar Cis en ik hebben ons hier, bij mij thuis eerst nog ff volgegoten met wat alcohol
)
Hihi, t was iig behoorlijk gezellie gister! *en dan zijn er nog mensen die beweren dat je alleen lol kan hebben in de stad als je zat bent
Dach t nie!
*
(Nee, dat gaat idd nie lukken, nog meer drank in die kleine flesjes gieten
*zucht* ) toen moest ie nog ff overleggen met zn maat; 2 vragende Barmannen die niet wisten wat we nou moesten. Uiteindelijk had de tweede barman t door; goot de flugel in een groot glas en maakte een mixje (10 minuten verder
)
(denk dat die man een Stottervinger heeft.. *kkk.. kkk... kkll.. klik* Ondertussen alweer 7 foto's gemaakt.)

Misschien tot dan!
Was ook heel blij dat ik netjes een uurtje eerder weg ben gegaan, want ik heb aardig wat geleerd vandaag; ik zou zowaar het tentamen kunnen halen
) dus hopelijk mag ik snel naar de verhalen komen luisteren en de foto's komen bekijken?
Bianz schreef:Was ook heel blij dat ik netjes een uurtje eerder weg ben gegaan, want ik heb aardig wat geleerd vandaag; ik zou zowaar het tentamen kunnen halen![]()
Zo'n avondje lachen en lol hebben is goed voor je hersenen
jaja wetenschappelijk bewezen!
*vind ik wel dat het zo moet zijn; stel dat we t tentamen nie halen na een avondje stappen, stel hè. Dan telt dat tentamen niet natuurlijk
Was in het belang van de wetenschap, dat stappen. Dusja dan kan je t als school niet maken om ons niet te laten slagen, tog? 
(ik keek gwoon toevallig vlak na jou op bokt
)
Kreeg vandaag mn kerstpakket: hele grote doos vol met spullen om wafels te bakken inclusief ijzer. Verder nog een hoop lekkere dingen, een staatslot (je weet maar nooit
) en een mooi boek over de geschiedenis van 100 jaar kinderzorg. Dus komen jullie een keertje wafels eten?
Je schoonmoeder heeft Scheuermann Nel! Ze vertelde me de afgelopen weken idd over dat ze geopereerd moet worden; ze was nog niet eens echt zenuwachtig afgelopen donderdag, was van het weekend wel anders denk ik? Ik heb met haar afgesproken dat ik via jou wel hoor hoe het met d'r gaat, ben erg benieuwd
!
En wens je schoonmoeder maar sterkte, klinkt niet als een makkelijke operatie! Barbie1986 schreef:Jaaaaa wafels eten!

Had vandaag klinische les in t Franciscus Gasthuis om 12.15.
t duurde ff, maar gelukkig had Maaike t uiteindelijk wel door; én wij dachten richting Schiebroek te reizen, én die tram die de andere kant op ging, reed ook richting Schiebroek! *uhum*
Nog net uit de tram kunnen springen voordat die weer wegreed bij die halte en aan de andere kant van t spoor gewacht op de tram terug naar Centraal én dus daarna richting t Ziekenhuis 
)
"

)
Wens haar idd maar sterkte!
Dus nu zit ik hier, zonder water in mijn badjas te wachten tot ik onder de douche kan....fijn hoor.
Anne_87 schreef:whaha, nou ik moet ook eens ergens anders wezen in Rotterdam hoorHad vandaag klinische les in t Franciscus Gasthuis om 12.15.
Mijn school zit gevestigd in het franciscus gasthuis. Had je met mij mee kunnen reizen. Haha, dat viaduct waar jullie zijn uitgestapt, dan waren jullie er echt nog lang niet
Stom dat ik je niet tegen ben gekomen eigenlijk... nouja, er gaan ook zoveel trams!
Is het nu al wel opgelost?
Kims schreef:Anne_87 schreef:whaha, nou ik moet ook eens ergens anders wezen in Rotterdam hoorHad vandaag klinische les in t Franciscus Gasthuis om 12.15.
Laat mijn les nou ook eens om precies 12:15 beginnenMijn school zit gevestigd in het franciscus gasthuis. Had je met mij mee kunnen reizen. Haha, dat viaduct waar jullie zijn uitgestapt, dan waren jullie er echt nog lang niet
![]()
En dat we nou nie tegen zijn gekomen is best logisch. Veel trams idd en wij hadden al een trein eerder gepakt, zijn verkeerd gereden en we waren dus niet egt op een logische tijd voor jou weer op Centraal denk ik
t gaat weer goed hoor! Ben vandaag om half 1 hier in Souburg op de trein gestapt, om vervolgens al om half 3 in Rotterdam Centraal weer uit te stappen
Jaja, doe ik goed hè!
Daarna "snel" doorgereden naar Dort, nog een kwartier stilgestaan
*stond er op t bordje dat onze trein een kwartier vertraging had! Ja, zo ongeveer ja
*
je water probleem al opgelost?