Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gaat me weer ernstig geld kosten maar oke, dan kan ik weer even vooruit!
hahaha valt me nog mee! dus die gaat ik later herkansen, maar met me broertje en alles was me hoofd echt een vergiet dus was er al vanuit gegaan.
Helemaal happy!! Moet nog wel fff met me mama overleggen, maar angezien ik er echt een top gevoel bij heb, en het nog zo'n 25 euro per maand goedkoper is dan waar ik nu zit, zie ik niet echt een probleem!!
Mijn dag kan niet meer stuk!! (onlangs dat slechte cijfer xD)
moet eig ook nog wat opzoeken voor me vader hier op city, maar het ligt er even aan hoe laat ik hier weg ben of ik dat nog ga zoeken. _Linn_ schreef:Nou hup Lieke, go!
De highlights zitten erin....ik heb gewoon een middagje kapper hahamoet eig ook nog wat opzoeken voor me vader hier op city, maar het ligt er even aan hoe laat ik hier weg ben of ik dat nog ga zoeken.
zat er altijd minimaal 3 uur lang 
was wel lekker hoor! Ben nu bij jeroen en we gaan zo eten halen en daarna naar de manege, ik hoopte dat we naar buiten zouden gaan maar als ik die lucht zo zie dan denk ik dat het gewoon dressuren wordt