Hebben Jenny en Melis geen trailer meer?Trouwens heb een filmpje van Dikkie
viewtopic.php?f=73&t=708246 Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hebben Jenny en Melis geen trailer meer?
viewtopic.php?f=73&t=708246
Het is trouwens thiedemann bit.
Dat immiteren is ie goed in, bleek.
Heb je foto van hoofdstel? Ben wel benieuwd
Was met haar gaan rennen en kwam een loslopende hond tegen. Om de hond niet bang te maken ging ik stappen, Maicka keek wel, maar verder niets aan de hand. Tot hond omdraaide... Mevrouw nam ook een sprong 180 graden om waarbij ik dus lichtelijk de lucht in vloog. Kwam op een heel rare manier in de berm terecht, voelde mn enkel ook dubbel gaan. Was al helemaal voorbereid op een 'krak', maar had Maicka nog niet losgelaten en die gaf een nieuwe ruk waardoor ik op mn knieën landde. Vervolgens is ze helemaal vrolijk een braakstuk liggend land over gevlogen, om daarna eens te kijken of ik in was voor een spelletje 'tikkertje' Was ik niet, had al gerend dus ben gewoon blijven staan. Vond mevrouw ook maar saai, dus bleef uiteindelijk maar staan. Goed, ik rotknol gepakt en doorgelopen, kom baasje met hond tegen, kíjt Maicka niet eens naar dat beest! Ze had zelfs een hanglip!!

(had accu op) Weet je zeker dat dat dierlijk iets plantaardig iets is geworden? Anders eet ik nooit meer wine gums of drop!
Maar Judith dan moet je ook geen taart meer eten, want daar zit het ook in (je weet wel dat drillaagje over bv aardbeien of vruchtenvlaai
)
Of was je van plan om niet meer te komen?
(lekker optimistisch
) Met andere woorden; is gewoon ernstig nieuwsgierig. Maar nee, er zit geen kinketting aan. Is ook beetje raar ding, gewoon stangetje-bit, maar met van die draai ringen net als bij watertrens. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven. In ieder geval heeft Ascot het 1 keer in gehad, en heeft ie me vervolgens 3 x achter elkaar er af gemikt. Is dus niet voor herhaling vatbaar.
(3e x)
Ik had geen zin alles erop te leggen maar ze geeft geen snars om die broek hoor. Zelfs niet van de strengen tegen haar been.