Sorry, ik dacht er nog tijdens het rijden aan, maar toch weer vergeten te kijken. Weet dus niet zeker of ik een roestig bit heb, maar in ieder geval wel een stangetje dat niet gebruikt kan worden voor rijden (idd te scherp, zitten van die draairingen aan waardor vel en haar tussen stang en ring kunnen komen) Mag je gratis hebben
Heb je foto van hoofdstel? Ben wel benieuwd
@ Anke; wat jij met Belle Fleur kon, blijk ik ook te kunnen met Maicke
Was met haar gaan rennen en kwam een loslopende hond tegen. Om de hond niet bang te maken ging ik stappen, Maicka keek wel, maar verder niets aan de hand. Tot hond omdraaide... Mevrouw nam ook een sprong 180 graden om waarbij ik dus lichtelijk de lucht in vloog. Kwam op een heel rare manier in de berm terecht, voelde mn enkel ook dubbel gaan. Was al helemaal voorbereid op een 'krak', maar had Maicka nog niet losgelaten en die gaf een nieuwe ruk waardoor ik op mn knieën landde. Vervolgens is ze helemaal vrolijk een braakstuk liggend land over gevlogen, om daarna eens te kijken of ik in was voor een spelletje 'tikkertje' Was ik niet, had al gerend dus ben gewoon blijven staan. Vond mevrouw ook maar saai, dus bleef uiteindelijk maar staan. Goed, ik rotknol gepakt en doorgelopen, kom baasje met hond tegen, kíjt Maicka niet eens naar dat beest! Ze had zelfs een hanglip!!