ja ik heb me opgegeven voor 10B want ik ga samen met n vriendin die heeft n groot paard, maar die van mij is eigenlijk n beetje op de grens van pony/paard, maar in principe dus gewoon 10B
Lisaa_
Geplaatst: 26-01-11 18:25
wel met dressuur en springen en alles in de laagste groep, haha!
Lau
Geplaatst: 26-01-11 18:26
maakt toch niet uit ik ws ook:P doe je ook mee met de swaeters en polo's
Halloo! Ik ging net bowlen met mijn klas, als uitje, en ik heb gewonnen .
Opzich snap ik de laatste opgave wel, maar heb nu even geen zin om na te denken. Maar volgens mij moet je het bereken met delta, en dan moet je voor H 8 nemen ofzo .
daar ben ik weer . Val liep super . In het begin niet, toen leek hij net een shetlander. En toen hij door had dat ik het daar niet mee eens was ging hij heel goed lopen .
Lau
Geplaatst: 26-01-11 20:27
Lisaa_ schreef:
maar jou paard heet Timba he? (os gezien) dan hebben we een Timba en n Zimba (die van mij heet nl zo)! hihi! dat wordt verwarrend i guess...
haha ooh had ik nog niet gezien hahaha wel funny:D
Faya__
Geplaatst: 26-01-11 21:26
Zooooo ben ik weer ben dooooooodop niet normaal menn ben net thuis, zat bij scheikunde in zon vieze labjas omdat (notabene 1e en 2e klassers ) de schone jassen hadden meegenomen voor bij science . Naja ik was dus bij scheikunde al die kindjes lieten die reageer buizen op de grond vallen Hmm en verder het duurde niet normaal lang :p en toen moest ik ook nog helpen opruimen, kon ik om 20.00 eindelijk eens naar huis met een huiswerkvrijbrief waar ik ook een kwartier op heb staan wachten, en je moest en zou je afmelden en zon brief krijgen, terwijl ik morgen helemaal geen huiswerk heb
Lau
Geplaatst: 26-01-11 21:30
@ Faya__ wat een poedersuiker dag en dan ook pas zo laat naar huis kunnen lekkere baal dag dus... naja gelukkig heb je morgen geen hw:D
Laatst bijgewerkt door Lau op 26-01-11 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt