Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 

Malena (naam kind)meelen schreef:Bij onze buren is een baby geboren. We`snappen er geen reet van hoe het daar in elkaar steekt.
Het kaartje begint met....... geboren in ons collectiefMalena (naam kind)
dochter van evelien: moeder
william: vader
en albertien
zusje van eibert.
Maar die albertien is volgens mij de moeder van die eibert........ ik snap er echt geen moer van hahaha
ATE schreef:Shenavallie schreef:@ Winnitou en de rest: Ik heb letterstickertjes hoor! Ik ben toch maar naar Luto gegaan en tadadadada..... daar waren ze gelukkig nog!
Het is bedoeld voor op de surprise: Dennis heeft een heel maf petje, dat ik heb nagemaakt in het groot (met van die Spyro-huppeldepup-ballen). Daaronder had mijn moeder een tekst geborduurd en die wilde ik - eveneens aangepast - op de surprise na-plakken.
De letters zijn van het "merk" Pickup (ik kon niet meer op dat merk komen):
mocht je nog eens nodig hebben de praxis in wormerveer verkoopt die ook
meelen schreef:Het gaat al een stuk beter hoor.
Het is nu naar onder m'n oog gezakt, dus oog is weer open, maar bovenwang is nu dus dik.
Ik zag dat de linkerkant ook raar dik is, maar daar heb ik geen last van. M'n knie is ook een stuk beter dan gisteren. Heb ook eens gekeken naar wat er geplakt is.......je ziet het gelukkig bijna niet, zit onder m'n haar.
Zó lief, ik krijg van een aantal mensen uit m'n wijk beterschapskaartjes, dat vind ik echt lief en leuk. Teken dat ze je waarderen (en missen hoop ik hahaha)

LIQUITA schreef:meelen schreef:Bij onze buren is een baby geboren. We`snappen er geen reet van hoe het daar in elkaar steekt.
Het kaartje begint met....... geboren in ons collectiefMalena (naam kind)
dochter van evelien: moeder
william: vader
en albertien
zusje van eibert.
Maar die albertien is volgens mij de moeder van die eibert........ ik snap er echt geen moer van hahaha
Whahaha...leuke puzel. Toch maar even beschuit met muisjes gaan eten

Shenavallie schreef:meelen schreef:Het gaat al een stuk beter hoor.
Het is nu naar onder m'n oog gezakt, dus oog is weer open, maar bovenwang is nu dus dik.
Ik zag dat de linkerkant ook raar dik is, maar daar heb ik geen last van. M'n knie is ook een stuk beter dan gisteren. Heb ook eens gekeken naar wat er geplakt is.......je ziet het gelukkig bijna niet, zit onder m'n haar.
Zó lief, ik krijg van een aantal mensen uit m'n wijk beterschapskaartjes, dat vind ik echt lief en leuk. Teken dat ze je waarderen (en missen hoop ik hahaha)
Dat is zeker een tof gebaar! Als het nu niet duidelijk is dat ze je waarderen, dan zie je met beide ogen vast nog niet goed, ha ha!
meelen schreef:M'n werk kwam vanochtend voor papieren voor de verzekering in te vullen EN met m'n kerstpakket.
Ik moet BBQ-en met de kerst hahaha, zat een bbq in en een vuurblok, sausjes, marshmellows, bbq-chips, lange lucifers, bbq-tang en weet ik wat al meer.