Ik zit te denken hoe ik hier kan blijnven, want ik ga dus echt niet naar portugal hoor. daar wil ze heen En dat word een beetje moeilijk naar baxter toe gaan dan
ik ben ook zeker benieuwd als spanje speelt als gisteren....... dan gaat nederland gewoon winnen
Kimbaie
Geplaatst: 08-07-10 07:55
Ik was gister ook niet online! Lekker paardjerijden Hij was in het begin wat stijf, maar toen hij er eenmaal doorheen was, liep hij heerlijk. Dus voetbal is een beetje aan me voorbij gegaan. Ik ben het nu ook wel zat al dat voetbal na al die weken. Dus alleen nog Nederland-Spanje en dan klaar.
Ik vind het wel goed dat Nederlandse elftal zoiezo gehuldigd wordt.
@ Marlon en Angelique: leuk dat de film zo geslaagd was!
Splinter
Geplaatst: 08-07-10 07:57
king1234 schreef:
ik ben ook zeker benieuwd als spanje speelt als gisteren....... dan gaat nederland gewoon winnen
ik denk van niet ze hielden die bal zo kort, nl wordt dan gek en gaat steeds verder terug spelen. Ik hoop dat we winnen zondag maar ben bang dat Spanje dat gaat doen ...
splinter: daar zit ook wel weer wat in, maar vond de aanval nou niet denderend van ze.... we zullen zien misschien heeft nederland wel heel veel in zich laten we het hopen.
ik ga nu naar stal, king medicijnen en even bij tiff kijken
Ja, nog vier dagen en dan is de voetbalgekte voorbij Ben echt wel heel benieuwd wat ze gaan doen..
Splin: Bertje zal toch ook wel de boel geanalyseerd hebben?
Mar: Ja inderdaad!!
jarrah
Geplaatst: 08-07-10 08:20
king1234 schreef:
splinter: daar zit ook wel weer wat in, maar vond de aanval nou niet denderend van ze.... we zullen zien misschien heeft nederland wel heel veel in zich laten we het hopen.
ik ga nu naar stal, king medicijnen en even bij tiff kijken
Dank je wel!!!
nikkielvis
Geplaatst: 08-07-10 08:35
Splinter schreef:
ik denk van niet ze hielden die bal zo kort, nl wordt dan gek en gaat steeds verder terug spelen. Ik hoop dat we winnen zondag maar ben bang dat Spanje dat gaat doen ...