Bleeh, wou ik gan rijden en loop ik dus de bak in begint het te regenen en te waaien ;o Dus Blitz ging er met z'n kont tegen in staan, staart tussen de benen en deed NIKS meer Dus niet gereden .. Baal echt ;p
Ik bedacht me net opeens dat we hier nog vloed hebben staan. Dat is een soort van tijgerbalsem(voor paarden), even 1/3 verdunnen. Zal haar vanavond even daarmee 'insmeren', even ontspanning voor de spieren. Misschien dat ze daar wat van op knapt.
En een collega(beetje spiritueel) van m'n moeder heeft Zen even ingestraald, kan vast geen kwaad
Nou ik heb vandaag weer heerlijk gereden, helaas wel in de regen maarja niks aan te doen. Eerst op Elvis gereden, hij was weer harstikke braaf wel wat enge klapperende dingen etc door de wind... Daarna nog even op Herbie gestapt nou toen begon het echt hard te regenen. Alsnog gewoon doorgegaan en ook op hem lekker gereden, hij was harstikke braaf terwijl hij gister bijna ging liggen bij het rijden (toen reed iemand anders erop)
Ja dat is wel zo fijn, even weer de rust in de benen.
Wij hadden gister kijkers voor Kino, ze komen nog een keer kijken als het niet sneeuwt . We gingen heel ff springen, maar dat is moeilijk afstanden zien!
Ja idd! Als Kino wel voor Markelo is verkocht neem ik Meno mee, die kan wel in Kino's plaats. Het is wel L, maar dat maakt niet uit. Meneer kijkt nergens naar, enige punt is de waterbak dan. En het tempo
ach joh ga gewoon een beetje met een brabants accent praten, dan denken ze dat je zelf ook brabants bent dan dan win je wel
hoop echt voor je dan zen nu goed loopt
ladyisabelle
Geplaatst: 06-03-10 11:10
Ik voel totaal geen druk oid dus ik kan gewoon lekker rijden. Natuurlijk zal ik dan wel iets zenuwachtig worden maar ook al wordt ik 20e, dan ben ik wel 20e van NL geworden!
Ik heb er zelf wel heel veel zin in, vaak gaat het rijden dan ook wel lekker dus we zien wel
Mijn clinic ging echt mega goed Ze was echt braaf toen de spanning er eindelijk af was. Vond het echt megagaaf
Vitalis_
Geplaatst: 06-03-10 23:24
mistid schreef:
Ja idd! Als Kino wel voor Markelo is verkocht neem ik Meno mee, die kan wel in Kino's plaats. Het is wel L, maar dat maakt niet uit. Meneer kijkt nergens naar, enige punt is de waterbak dan. En het tempo