Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ben vandaag weer eerste geworden op Ushi met 225 punten!
Dit keer ging het minder goed dan vorige keer. Ook mijn beenligging, juistheid der been en teugelhulpen zijn een punt omlaag gegaan...
Maar goed Stephanie was zo lief om mij te komen filmen dus heb mijn proefje nog kunnen zien na afloop.
En het zag er best netjes uit moet ik zeggen. Maar sommige dingen kunnen gewoon verbetert worden.
En had nu ook dat ik mijn hakken uit moet drukken terwijl ik dat normaal altijd doe dus van die rare dingetjes.
Maar toch weer trots op Ushi en heb me alweer ingeschreven op haar voor mijn eerste F9 proefje
Ik ben meer thuis van het fotograferen dan van het filmen.

Echt zo leuk
vond alleen in de galop dat ze iets meer sprong mocht hebben, maar verder vond ik haar voorwaarts en actief genoeg. het zag er heel relaxed uit . je hebt je paard lekker aan het lopen.
je onderbenen dan. probeer druk op je beugel te houden en je knie eraan dan kan je ze stiller houden
je doet het zowel in lichtrijden als met doorzitten. probeer het gewoon, word vanzelf wel beter

Verder qua activiteit vind ik dat op het filmpje aardig mee vallen, ze lijkt vrij actief te lopen. Hier en daar mag ze iets meer terug op het achterbeen maar dat voor een B proef nog niet echt aan de orde. Je eigen houding is idd een puntje om aan te werken, het lijkt net of je er elke pas probeert aan te drijven..