Maar Chantal heeft er wel voor gezorgd dat de mensen aan de kant wisten wat ik in mijn BH had
(3x raden wie er toen naast haar stond
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Hellow Ate, lekker gewerkt???
LIQUITA schreef:Ik ga zo naar de manege. Liquita mag een paar uurtjes in de regen buiten spelen. Het land zal drama zijn, maar gelukkig blijven ze vrij rustig. Enneh...daarbij, ik moet toch wat...het land op is het enige wat Liquita mag.
Doegie
mntj schreef:zouden vanmiddag ook nog even de klapkar schoonmaken en verkoop klaar maken. gaat ook niet lukken.
weet er iemand nog een liefhebber voor een vouwwagen
6 tot 8 pers.
altijd binnen gestaan en zeer weinig gebruikt.
is alleen niet van een oud vrouwtje geweest haha.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik ga zo naar de manege. Liquita mag een paar uurtjes in de regen buiten spelen. Het land zal drama zijn, maar gelukkig blijven ze vrij rustig. Enneh...daarbij, ik moet toch wat...het land op is het enige wat Liquita mag.
Doegie
Zo Liquita staat op het land. Gelukkig is het droog en niet koud. Zie zelfs af en toe het zonnetje door komen.
MiltonB schreef:mntj schreef:zouden vanmiddag ook nog even de klapkar schoonmaken en verkoop klaar maken. gaat ook niet lukken.
weet er iemand nog een liefhebber voor een vouwwagen
6 tot 8 pers.
altijd binnen gestaan en zeer weinig gebruikt.
is alleen niet van een oud vrouwtje geweest haha.
heb er net 1 van mijn baas over genomen,
die is alleen 8 tot 10 personen