ik heb gister weer eens in de les meegesprongen. ging echt goed, ze was helemaal los en heel licht aan het been. ze werd er helemaal vrolijk van, na de les was ze alleen wel zeiknat.
Sjoos
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-09 10:56
nikje schreef:
Je kan nog steeds beslissen dat je niet haat sjoos
Ja gaat weer prima met Lara, net voordat de veearts aankwam was de verstopping weg. Ze had kuil staan eten, en is halverwege blijven hangen en daarna kwam er zoveel kwijl en snot uit haar neus en mond.. Hhet duurde toen al zeker 15 min. toen hadden we de veearts maar gebeld. En het duurde ook vrij lang voordat ze er was, dus ze had er wel lang last van. Daarna toen ze er was heeft ze nog even naar de longen geluisterd, en dat was allemaal in orde.
nik, de tijden voor volgende week zondag zijn bekend: 12.22 & 12.52 Francisca Hilbers Chelsea 12.30 & 13.00 Nikki van Dijk Orlando wel lekkere tijden! nog iemand die t leuk vind mee te gaan en te lezen?
Ik lees Lau 's ochtends al voor, dan ga ik naar huis om lyts daarna toe te rijden. Ik moet namelijk pas om kwart voor 2 . Dus ik kom daar pas aan als jullie al bezig zijn denk ik, anders moet Lyts nog ruim een uur in de trailer staan.